Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: audi a6 tiptronicu käiguvahetus (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 2332)
linter
huviline



Registreerunud 12.11.09
Kasutaja on foorumis


postitati 06.07.19 16:32 Tsiteeri
audi a6 tiptronicu käiguvahetus



Tere auto on siis 2006 2,7 tdi quattro. Olen vaadanud et auto vahetab käike üles kuskil 1800 pöörde juures ,seda aeglase kiirenduse juures. Kas se on normaalne või peaks ta seda varem tegema. Auto ostetud pool aastat tagasi. Eelmine omanik pidas autot 2 aasta ja väitis et vahetas õli kastis kohe peale Hollandist toomist.Nüüd sõidetud umbes 90 000 km peale vahetust. Kast toimetab minuarust normaalselt,vahel on 2 pealt 3 minekul kerge jõnks aga se ainult tagumikuga tunda.Nimelt ei ole otsusele jõudnud kas vahetada õli või mitte. Arvamusi on seinast seina,et mis sa näpid pärast on hullem. AUDI servis muidugi väidab et pole ette nähtud. Kuidas toimida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 06.07.19 17:12 Tsiteeri


Noh jah. See ongi selline nii ja naa olukord. Kui juba 90tuh.km. läbitud, siis nagu juba võiks seda õli ka vahetada, kuigi korraliku toimimise puhul veel ei peaks. Samas, kui lased dünaamilise vahetuse teha, siis nullitakse kõik adaptsioonid ja uue õliga hakkab kast uuesti sinu sõidumaneeri "õppima".
Aga siin palju targemaid kodanikke seda kommenteerima (näiteks foorumlane Jann on jätnud teadmistega väga asjatundja mulje).

P.S Ma enda omal pole neid pöördeid käiguvahetusel väga kunagi jälginud (mootori häälest saab ka juba aru, kui venitama hakkab), kuid pakun, et vahetab rahulikul sõidul ikka palju varem, äkki seal kusagil 1200 rpm. vms? Mina enda omal näen valdavalt vaid armatuuris, kuidas käigu nr. muutub ja tahhoka seier kukub. Mul dünaamiline tehtud kohe ostes ehk ca. 3000km tagasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kremlin
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.01.10
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8 3.2 FSI S-Line Avant Quattro

postitati 06.07.19 20:25 Tsiteeri


Vahel on 2 pealt 3 minekul kerge jõnks : enda Tiptronicul sama teema. Olen arusaand, et see on selle kasti "tüüpviga"
Kuigi õlivahetust ette nähtud ei ole, siis 100k tagant võiks vast ikka seda teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 07.07.19 03:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Noh jah. See ongi selline nii ja naa olukord. Kui juba 90tuh.km. läbitud, siis nagu juba võiks seda õli ka vahetada, kuigi korraliku toimimise puhul veel ei peaks. Samas, kui lased dünaamilise vahetuse teha, siis nullitakse kõik adaptsioonid ja uue õliga hakkab kast uuesti sinu sõidumaneeri "õppima".
Aga siin palju targemaid kodanikke seda kommenteerima (näiteks foorumlane Jann on jätnud teadmistega väga asjatundja mulje).

P.S Ma enda omal pole neid pöördeid käiguvahetusel väga kunagi jälginud (mootori häälest saab ka juba aru, kui venitama hakkab), kuid pakun, et vahetab rahulikul sõidul ikka palju varem, äkki seal kusagil 1200 rpm. vms? Mina enda omal näen valdavalt vaid armatuuris, kuidas käigu nr. muutub ja tahhoka seier kukub. Mul dünaamiline tehtud kohe ostes ehk ca. 3000km tagasi.


Ega minagi pole seda nii täpselt jälginud, kuid 1200 on pigem selline rahuliku sõidu pööre, mida ta hoiab kuuendaga. Vahetus on ikka seal 1500-2000 juures, aga see sõltub paljudest asjadest. Pedaali asend, njuutonid, võimalik, et näpitud ecu-ga ei käitu enam kast päris nii, nagu enne jne. Tugitoolist on väga raske nõu anda siinkohal. Ühe 20-30 km proovisõiduga on võimalik aru saada, kas kõik on hästi või mitte, talvel rohkem. Neile kastidele on factory settings üldiselt hästi mõjunud, eriti peale omanikuvahetust.
Mina tänab. :cool:


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 50.2% - SQL: 49.8%]