Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Noh jah. See ongi selline nii ja naa olukord. Kui juba 90tuh.km. läbitud, siis nagu juba võiks seda õli ka vahetada, kuigi korraliku toimimise puhul
veel ei peaks. Samas, kui lased dünaamilise vahetuse teha, siis nullitakse kõik adaptsioonid ja uue õliga hakkab kast uuesti sinu sõidumaneeri
"õppima".
Aga siin palju targemaid kodanikke seda kommenteerima (näiteks foorumlane Jann on jätnud teadmistega väga asjatundja mulje).
P.S Ma enda omal pole neid pöördeid käiguvahetusel väga kunagi jälginud (mootori häälest saab ka juba aru, kui venitama hakkab), kuid pakun, et
vahetab rahulikul sõidul ikka palju varem, äkki seal kusagil 1200 rpm. vms? Mina enda omal näen valdavalt vaid armatuuris, kuidas käigu nr. muutub ja
tahhoka seier kukub. Mul dünaamiline tehtud kohe ostes ehk ca. 3000km tagasi. |
Ega minagi pole seda nii täpselt jälginud, kuid 1200 on pigem selline rahuliku sõidu pööre, mida ta hoiab kuuendaga. Vahetus on ikka seal 1500-2000
juures, aga see sõltub paljudest asjadest. Pedaali asend, njuutonid, võimalik, et näpitud ecu-ga ei käitu enam kast päris nii, nagu enne jne.
Tugitoolist on väga raske nõu anda siinkohal. Ühe 20-30 km proovisõiduga on võimalik aru saada, kas kõik on hästi või mitte, talvel rohkem. Neile
kastidele on factory settings üldiselt hästi mõjunud, eriti peale omanikuvahetust.
Mina tänab.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|