Peoneeger
huviline
Registreerunud 03.07.19
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.07.19 09:11
|
|
|
DPF Programmeerimine?
Tere,
Nimelt mure on masinal Audi a4 B8 2.7 tdi.
Mure seisneb selles, et eelneva müüja jutu järgi on DPF eemaldatud, mõnda aega toimis auto ilusti, kuid nüüd põleb tihti mootorituli ja vilgub
küünalde eelsoojendus tuli. Vahest jälle ei pole kumbki, kuidas kunagi. Lisaks läks auto nüüd Limp mode re˛iimi, sai auto seisma pandud korraks ja
uuesti tööle, limp mode kadunud.
Milles võib asi olla, kas dpf eemaldatud, kuid programmeerimata korralikult välja?
Diagnosti tehes annab veateadet P245200 - particle filter differential pressure sensor circuit.
Ehk siis peaks seostama DPFiga.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 03.07.19 13:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Peoneeger
Tere,
Nimelt mure on masinal Audi a4 B8 2.7 tdi.
Mure seisneb selles, et eelneva müüja jutu järgi on DPF eemaldatud, mõnda aega toimis auto ilusti, kuid nüüd põleb tihti mootorituli ja vilgub
küünalde eelsoojendus tuli. Vahest jälle ei pole kumbki, kuidas kunagi. Lisaks läks auto nüüd Limp mode re˛iimi, sai auto seisma pandud korraks ja
uuesti tööle, limp mode kadunud.
Milles võib asi olla, kas dpf eemaldatud, kuid programmeerimata korralikult välja?
Diagnosti tehes annab veateadet P245200 - particle filter differential pressure sensor circuit.
Ehk siis peaks seostama DPFiga. |
Kuna asukohta pole, siis kedagi ei soovita, kuid mine lase üle vaadata see asi arvutiga, kes oskab veakoodidest kaugemale vaadata.
Nendega on tehtud igasugu porri vahest, nii füüsiliselt kui tarkvaraliselt.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Peoneeger
huviline
Registreerunud 03.07.19
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.07.19 15:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: Peoneeger
Tere,
Nimelt mure on masinal Audi a4 B8 2.7 tdi.
Mure seisneb selles, et eelneva müüja jutu järgi on DPF eemaldatud, mõnda aega toimis auto ilusti, kuid nüüd põleb tihti mootorituli ja vilgub
küünalde eelsoojendus tuli. Vahest jälle ei pole kumbki, kuidas kunagi. Lisaks läks auto nüüd Limp mode re˛iimi, sai auto seisma pandud korraks ja
uuesti tööle, limp mode kadunud.
Milles võib asi olla, kas dpf eemaldatud, kuid programmeerimata korralikult välja?
Diagnosti tehes annab veateadet P245200 - particle filter differential pressure sensor circuit.
Ehk siis peaks seostama DPFiga. |
Kuna asukohta pole, siis kedagi ei soovita, kuid mine lase üle vaadata see asi arvutiga, kes oskab veakoodidest kaugemale vaadata.
Nendega on tehtud igasugu porri vahest, nii füüsiliselt kui tarkvaraliselt. |
Tänan vastamast.
Asukohaks on Tallinn. Ehk oskab keegi kedagi soovitada.
|
|
|
M.Jaaska
huviline
Registreerunud 18.08.12
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.07.19 15:02
|
|
|
Ju on erinevusrõhu andur jätkuvalt tarkvaras sees, mõnikord muudmoodi ei saagi, seega pead lihtsalt korda tegema.
|
|
|
|
Typhome
|
|
Peoneeger
huviline
Registreerunud 03.07.19
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.07.19 16:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: M.Jaaska
Ju on erinevusrõhu andur jätkuvalt tarkvaras sees, mõnikord muudmoodi ei saagi, seega pead lihtsalt korda tegema. |
Aga kas selle anduri töötsüklit välja ei anna programmeerida?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 03.07.19 16:48
|
|
|
Pigem hakka mõtlema (loe:raha koguma), kuidas tahmakas tagasi panna, sest varsti pead seda nagunii tegema euro5 puhul. Sellega seoses saad ka
normaalse tehase softi tagasi panna. Need erinevate seppade tehtud ecu dpf off softid on seinast seina ja keegi ei tea, mis seal tegelt on.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 03.07.19 18:52
|
|
|
Selle vea peaks saama kustutada, või mine osta uus andur, kontrolli juhtmed üle jne. Tänapäeval on väga populaarseks muutund, see softist vigade
kustutamine Teinekord võib osutuda sellise auto remont väga keerukaks
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 04.07.19 09:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Pigem hakka mõtlema (loe:raha koguma), kuidas tahmakas tagasi panna, sest varsti pead seda nagunii tegema euro5 puhul. |
Ära ei väsi juba 8 aastat jutti sama juttu rääkida?
Tsitaat: | Algselt postitas: Peoneeger
Aga kas selle anduri töötsüklit välja ei anna programmeerida? |
Muidugi saab. Normaalne DPF off lahendus sellel autol ongi nii, et kõik DPF-i temperatuuri andurid ja vasturõhu andur on tarkvarast täielikult
eemaldatud ning võib ka auto küljest eemaldada soovi korral.
Sul tehtud poolik lahendus.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 04.07.19 10:26
|
|
|
Ei väsi ja 8a. on liialdus. Õigem oleks viimane aasta, max poolteist. Kuu tagasi tuttava ülevaatuspunkti juhatajaga sel teemal rääkides hakkab neil
järgmine aasta asi pihta. Algul oli olnud selle aasta teine pool, kuid nüüd nii. Sina teed jah vast korralikult, kuid näed ise ju, mis selles vallas
toimub. Inimesed ei tea muffigi, mis ja kuidas nende autodega tehtud on.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 04.07.19 17:26
|
|
|
Ega pole nendes ülevaatuspunktides ka mingit korda ja enamus saavad vast rahulikult edasi tahmatada oma diislitega. Sest töökodades on näha, et
millised õli tilkuvad rondid on värskelt TÜV läbinud, ei koti see looduse reostamine neid eriti ja natuke tahma summutist ei tundu suurem rikkumine.
Pigem saavad diislid lihtsalt liikumiskeelu linnades mingil hetkel, mõned päevad tagasi käis ka mingi uudis jälle läbi selle kohta. Või nagu keegi TÜ
teadlane kuskil saates ütles, diiselmootorit ei ole võimalik teha keskkonnasõbralikuks ja kogu lugu, nende aeg saab ümber.
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 04.07.19 19:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Ega pole nendes ülevaatuspunktides ka mingit korda ja enamus saavad vast rahulikult edasi tahmatada oma diislitega. Sest töökodades on näha, et
millised õli tilkuvad rondid on värskelt TÜV läbinud, ei koti see looduse reostamine neid eriti ja natuke tahma summutist ei tundu suurem rikkumine.
Pigem saavad diislid lihtsalt liikumiskeelu linnades mingil hetkel, mõned päevad tagasi käis ka mingi uudis jälle läbi selle kohta. Või nagu keegi TÜ
teadlane kuskil saates ütles, diiselmootorit ei ole võimalik teha keskkonnasõbralikuks ja kogu lugu, nende aeg saab ümber. |
Nagu näha, siis Subaru on seda teed läinud juba, et diisel mootoriga autosid pole valikus enam.
|
|
|
|
walkman
huviline
Registreerunud 25.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S8 D2
|
postitati 04.07.19 20:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andrec
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Ega pole nendes ülevaatuspunktides ka mingit korda ja enamus saavad vast rahulikult edasi tahmatada oma diislitega. Sest töökodades on näha, et
millised õli tilkuvad rondid on värskelt TÜV läbinud, ei koti see looduse reostamine neid eriti ja natuke tahma summutist ei tundu suurem rikkumine.
Pigem saavad diislid lihtsalt liikumiskeelu linnades mingil hetkel, mõned päevad tagasi käis ka mingi uudis jälle läbi selle kohta. Või nagu keegi TÜ
teadlane kuskil saates ütles, diiselmootorit ei ole võimalik teha keskkonnasõbralikuks ja kogu lugu, nende aeg saab ümber. |
Nagu näha, siis Subaru on seda teed läinud juba, et diisel mootoriga autosid pole valikus enam. |
Kas subarul lihtsalt pa*k ei olnud see mootor ?
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 04.07.19 20:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andrec
Nagu näha, siis Subaru on seda teed läinud juba, et diisel mootoriga autosid pole valikus enam. |
Subarul pole diislit kunagi olnudki, see logisev iga 30k tagant kokkujooksev ovaalsete hülssidega asi ei kvalifitseeru mootoriks
Toyota sõiduautosid ei saa kah enam diisleid. Sama teed on läinud ka Mazda ja Nissan. Probleem on pigem selles, et Jaapani autotööstuse tehnoloogia on
ajast 20 aastat maas ja vastava pikkusega hüpet tänapäeva karmidesse saastenormidesse ei suudeta enam teha. Tõttöelda ega maakera nendest
kohviveskitest puudust ka ei tunne.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
Peoneeger
huviline
Registreerunud 03.07.19
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.07.19 16:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Pigem hakka mõtlema (loe:raha koguma), kuidas tahmakas tagasi panna, sest varsti pead seda nagunii tegema euro5 puhul. |
Ära ei väsi juba 8 aastat jutti sama juttu rääkida?
Tsitaat: | Algselt postitas: Peoneeger
Aga kas selle anduri töötsüklit välja ei anna programmeerida? |
Muidugi saab. Normaalne DPF off lahendus sellel autol ongi nii, et kõik DPF-i temperatuuri andurid ja vasturõhu andur on tarkvarast täielikult
eemaldatud ning võib ka auto küljest eemaldada soovi korral.
Sul tehtud poolik lahendus. |
Palju selle programmeerimine maksma võiks minna ligikaudselt? Tagasi ei sooviks panna eriti ja nii palju investeerida antud masinasse
|
|
|
Ahti
klubiliige
Registreerunud 03.10.02
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Q7 3.0 TDI S-line
|
postitati 05.07.19 18:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Peoneeger
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Pigem hakka mõtlema (loe:raha koguma), kuidas tahmakas tagasi panna, sest varsti pead seda nagunii tegema euro5 puhul. |
Ära ei väsi juba 8 aastat jutti sama juttu rääkida?
Tsitaat: | Algselt postitas: Peoneeger
Aga kas selle anduri töötsüklit välja ei anna programmeerida? |
Muidugi saab. Normaalne DPF off lahendus sellel autol ongi nii, et kõik DPF-i temperatuuri andurid ja vasturõhu andur on tarkvarast täielikult
eemaldatud ning võib ka auto küljest eemaldada soovi korral.
Sul tehtud poolik lahendus. |
Palju selle programmeerimine maksma võiks minna ligikaudselt? Tagasi ei sooviks panna eriti ja nii palju investeerida antud masinasse |
Võta ühendust prj -ga !
|
|
|
|