KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 17.06.19 20:07
|
|
|
Q7 arvutiga madalaks Tartus
Tere, kes saaks Tartus või lähiümbruses hakkama üks Q7 4l lasta madalamaks.
Dynamicu peal tahaks, et oleks ca 15mm madalam kui muidu. Comfort ja Offroad kõrgused jätaks samaks
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 17.06.19 20:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KsenoonE
Tere, kes saaks Tartus või lähiümbruses hakkama üks Q7 4l lasta madalamaks.
Dynamicu peal tahaks, et oleks ca 15mm madalam kui muidu. Comfort ja Offroad kõrgused jätaks samaks |
Tule läbi, teen ära
Pole küll kindel, kuid minu teada muutuvad kõik kõrgused sel juhul? Ma väga ei süvenenud tookord.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 17.06.19 21:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat: | Algselt postitas: KsenoonE
Tere, kes saaks Tartus või lähiümbruses hakkama üks Q7 4l lasta madalamaks.
Dynamicu peal tahaks, et oleks ca 15mm madalam kui muidu. Comfort ja Offroad kõrgused jätaks samaks |
Tule läbi, teen ära
Pole küll kindel, kuid minu teada muutuvad kõik kõrgused sel juhul? Ma väga ei süvenenud tookord. |
Jah, muutuvad kõik kõrgused selle võrra mis autole näite valetad. Kui tahta, et amplituud oleks suurem, siis on vaja andurite hoobasi pikendada, et
siis a la tegelikkuses tõstab/langetab näiteks 30mm, aga andur näitab, nagu oleks seda teinud 20mm näiteks.
|
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 17.06.19 21:48
|
|
|
Kalibreerimisel tuleb jah tegelik mõõt valetada suuremaks (näiteks tehase seade ees comfort puhul on 449mm ja paned 469mm ehk petad 20mm-ga).
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 18.06.19 09:33
|
|
|
Aa ok Tiit ma helistan sulle üks õhtu
hoobasid leiab kindlasti kuskilt mida ise ka keerata saab auto all..aga arvuti tundub lihtsam
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 18.06.19 10:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KsenoonE
Aa ok Tiit ma helistan sulle üks õhtu
hoobasid leiab kindlasti kuskilt mida ise ka keerata saab auto all..aga arvuti tundub lihtsam |
Nende pikenduste mõte ei ole mitte ise sealt kõrgemaks/madalamaks autot reguleerida, vaid kui anduri hooba (mitte varrast, hoova ja silla vahel)
pikendada, siis tõuseb/langeb auto praktiliselt selle pikenduse võrra rohkem ülemises ja alumises astmes.
|
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 18.06.19 10:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat: | Algselt postitas: KsenoonE
Aa ok Tiit ma helistan sulle üks õhtu
hoobasid leiab kindlasti kuskilt mida ise ka keerata saab auto all..aga arvuti tundub lihtsam |
Nende pikenduste mõte ei ole mitte ise sealt kõrgemaks/madalamaks autot reguleerida, vaid kui anduri hooba (mitte varrast, hoova ja silla vahel)
pikendada, siis tõuseb/langeb auto praktiliselt selle pikenduse võrra rohkem ülemises ja alumises astmes. |
Liftiga patjadele haiget ei tee see hoobade pikendamine?
|
|
|
Priidik999
huviline
Registreerunud 11.06.19
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 2.2 Turbo Quattro ,Audi A6 C6 3.0tdi quattro, Audi S6 4.2
|
postitati 18.06.19 19:08
|
|
|
Miks massturi hakkatist madalamaks peaks laskma.üldse?
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 18.06.19 19:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Priidik999
Miks massturi hakkatist madalamaks peaks laskma.üldse? |
Sest 22 velg ja liiga suur cap näeb suht naljakas välja. Ja talveks läheb tavaline setup tagasi koos 20 rattaga.
Maitse asi. Ma lasen madalaks, astmelauad, tuulesuunajad ja kapoti sirm. Siis jääb normaalne
|
|
|
antsvolli
huviline
Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 911T, A8 D2
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 19.06.19 10:27
|
|
|
Rasmus, kaua sa j*bid siin, pane lõpuks oma autost ka uute velgedega pilt
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 19.06.19 10:39
|
|
|
Eks see kalibreerimise protsess on mõeldud mõned millimeetrid siia-sinna. Kui ikka sentimeetrites muutma hakata, siis ideaalis tuleks kõik pukside
poldid lõdvaks lasta rattad maas asendis ja uuesti pingutada, asendis, milles auto nüüd enamuse ajast viibib. Teete ikka selle ka ära või
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 19.06.19 10:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Eks see kalibreerimise protsess on mõeldud mõned millimeetrid siia-sinna. Kui ikka sentimeetrites muutma hakata, siis ideaalis tuleks kõik pukside
poldid lõdvaks lasta rattad maas asendis ja uuesti pingutada, asendis, milles auto nüüd enamuse ajast viibib. Teete ikka selle ka ära või |
Neil enamus polte tuleb lõigates lahti, sellist asja ei saa teha
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 19.06.19 10:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Eks see kalibreerimise protsess on mõeldud mõned millimeetrid siia-sinna. Kui ikka sentimeetrites muutma hakata, siis ideaalis tuleks kõik pukside
poldid lõdvaks lasta rattad maas asendis ja uuesti pingutada, asendis, milles auto nüüd enamuse ajast viibib. Teete ikka selle ka ära või |
Ei tea, pole enne teinud. Googlest hakkas silma, et tehti puhtalt arvutiga ja saadi madalaks küll. Polte ei hakka küll lahti kangutama
|
|
|
antsvolli
huviline
Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 911T, A8 D2
|
postitati 19.06.19 11:39
|
|
|
Eks see tulemus jääks kõige pikaealisem kui sildades oleks sellised puksid e. lahtise keskosaga
pilt
Pole mingit poltide jama ja üles - alla tõstes liiguvad kõik nagu peavad ja loomulikult vedrutavad igal kõrgusel, määrdenippel juurde lisada kui
paigaldad siis saad hiljem määret lisada ja kestavad kindlasti 5 aastat ja sillad on alati nagu uuel masinal e. 100%.
Kuid selline tegemine ei ole tavakasutajale, vaid rohkem tõsisele huvilisele.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 19.06.19 11:47
|
|
|
Kõrgusandureid kasutatakse ka tulede reguleerimiseks, seega peale modimist e.s. autole valetamist vutt vutt tulesid sättima.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 19.06.19 12:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Kõrgusandureid kasutatakse ka tulede reguleerimiseks, seega peale modimist e.s. autole valetamist vutt vutt tulesid sättima. |
Õige tähelepanek.
Ma enda omal täna täitsa juhuslikult käisin, oli ka peale esimeste vahetust veel paika sättimata. ÜV punktis järjekorda polnud, koos mõõtmisega vast
10 min. ja täiesti tasuta
|
|
|
intsu879
huviline
Registreerunud 22.02.14
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S8 D2 4,2 250kw
|
postitati 19.06.19 16:18
|
|
|
Minu q-l oli saksas Cargraphic pannud peale mooduli millega sain salongist muuta kõrgust +-40mm.Siis kui kiirus üle 70km/h läks tehase seadesse ja
pärast tagasi kui kiirus jälle alla tuli.Tuled liikusid automaatselt kui kõrgust muutsin ise.Puksidega küll probleeme polnud,kimasin viis aastat ja
esimesed õõtsad vahetasin korralise hoolduse käigus.Mul ka oli 22 velg ja ilma madalduseta tõesti naljakas koopavahe.Aga nagu Muki ütles,et: "Maitse
asi ja limpsis seda edasi"
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 19.06.19 17:13
|
|
|
Sellega on maitse asi jah, kuid kui sul auto kogu aeg kõrgusega mängib, siis meie kliimas koguneb sinna süsteemi väga palju niiskust. See aga tekitab
suuri peavalusid külmade saabudes, kui kompressoris olevad graanulid ujuvad vees. Seepärast pole ka soovitatav märja ilmaga pidevalt kõrgust näppida.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
intsu879
huviline
Registreerunud 22.02.14
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S8 D2 4,2 250kw
|
postitati 19.06.19 17:31
|
|
|
Talvel olid talverattad all ja ega siis seda kõrgust ei muutnud.Minul selle õhuga olid probleemid siis,kui auto ostsin saksast.Oli seisnud platsil
pikalt ja padjaklapid kinni,ning kõrgus regulaatoritega oli mingi teema.Need sai vahetatud ja 0 probleemi.Minuarust õhuga audidel peaks automaatselt
ise ka kõrgust ja jäikkust muutma teatud kiirustel.Aga meie legaalselt lubatud kiirustel see ilmselt ei toimi.
|
|
|
Ahti
klubiliige
Registreerunud 03.10.02
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Q7 3.0 TDI S-line
|
postitati 19.06.19 21:27
|
|
|
Audi Q7 4L manuali järgi, kui MMI-st on "Auto mode" peal muudab ise kõrgust "Dynamic" peale alles siis, kui kiirus on 120 km/h. Seega jah Eestis
ei muudagi, tuleb ise panna maanteel "Dynamic mode" peale. Maitse asi tõesti, aga imo kui 22" velg ja hoida "Dynamic" peal, siis on juba
piisavalt madal ja ratas kenasti koopas. Pole viitsind uurida kas kaabliga saaks seda 120 km/h kiiruse indeksit muuta näiteks 90 km/h peale.
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 19.06.19 21:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ahti
Pole viitsind uurida kas kaabliga saaks seda 120 km/h kiiruse indeksit muuta näiteks 90 km/h peale. |
Kui kusagilt välja uurid, anna teada, ma ka huvitatud
|
|
|
vedru
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Auditu
|
postitati 20.06.19 06:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ahti
Audi Q7 4L manuali järgi, kui MMI-st on "Auto mode" peal muudab ise kõrgust "Dynamic" peale alles siis, kui kiirus on 120 km/h. Seega jah Eestis
ei muudagi, tuleb ise panna maanteel "Dynamic mode" peale. Maitse asi tõesti, aga imo kui 22" velg ja hoida "Dynamic" peal, siis on juba
piisavalt madal ja ratas kenasti koopas. Pole viitsind uurida kas kaabliga saaks seda 120 km/h kiiruse indeksit muuta näiteks 90 km/h peale.
|
See toimib ainult siis, kui pole eelnevalt arvutiga madalamaks lasknud.
|
|
|