Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Kas vaja seadistada kõrgsurve pumpa peale hammasrihma vahetus ? (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 2955)
rabzer
huviline



Registreerunud 01.07.15
Kasutaja on eemal


postitati 07.06.19 16:15 Tsiteeri
Kas vaja seadistada kõrgsurve pumpa peale hammasrihma vahetus ?



Tere,

Siuke mure, et peale hammasrihma vahetust suri auto peagu välja kui pidurdasin või jõud kadus ära. Ise ei saanud aru mis täpsemalt juhtus. Lugu siis sellest, et sai vahetatud hammasrihm, geneka rihm ja rullikud. Kas vahetamise ajal tuli midagi täpselt paika jätta vms ? Tööd tegi töökoda ja seal öeldi common rail ei vaja kütusepumba jne lukustamist. Varem siukest asja pole olnud. Keegi targem teab mis peab arvestama kui need vahetada. VCDS ei näita midagi imeliku.
Autoks Audi A4 B8 3.0 TDI 2009 176KW


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Urmet24
huviline



Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: a4 avant b8

postitati 07.06.19 16:50 Tsiteeri


Seal ei ole selle rihmaga seoses mitte midagi võimalik paigast liigutada. Sest seal ei ole märke.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rabzer
huviline



Registreerunud 01.07.15
Kasutaja on eemal


postitati 07.06.19 17:10 Tsiteeri


Aga mis võiks põhjustada seda? Varem pole olnud siukest asja. Need ainult sai vahetatud täna. Eks varsti lähen sõitma vaatan kas viga kordub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 08.06.19 03:46 Tsiteeri


Kütusefiltrit ka vahetati? Kui mitte, siis on tegu kokkusattumusega ja viga peitub hoopis mujal.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rabzer
huviline



Registreerunud 01.07.15
Kasutaja on eemal


postitati 08.06.19 07:54 Tsiteeri


Ei vahetatud. Eile sai 120 km umbes sõidetud ja rohkem pole kordunud. Tänud info eest ja nüüd olen targem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 08.06.19 11:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Urmet24
Seal ei ole selle rihmaga seoses mitte midagi võimalik paigast liigutada. Sest seal ei ole märke.

Kui sa nüüd service manuali lahti võtad 176kw puhul, siis nõuab just märki ajamist. Spetsiaalne abinõu pumba lukustamiseks isegi T40135.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Urmet24
huviline



Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: a4 avant b8

postitati 08.06.19 19:40 Tsiteeri


Mis asja Sa common rail pumbal märki ajad ?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ahti
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.10.02
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: Q7 3.0 TDI S-line

postitati 08.06.19 19:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Tsitaat:
Algselt postitas: Urmet24
Seal ei ole selle rihmaga seoses mitte midagi võimalik paigast liigutada. Sest seal ei ole märke.

Kui sa nüüd service manuali lahti võtad 176kw puhul, siis nõuab just märki ajamist. Spetsiaalne abinõu pumba lukustamiseks isegi T40135.


Vahetasin omal kõrgsurve pumba hammasrihma 176 kw. Manualis võib see kirjas olla, aga midagi ma märki ei ajanud. Toimib nagu enne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 11.06.19 12:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Urmet24
Mis asja Sa common rail pumbal märki ajad ?

Ma rääkisin mis service manualis kirjas on. 176kw puhul pole abinõud olnud, et olen oma märgid peale teinud ja on edasi töötanud kõik siiani. Igaljuhul mingil põhjusel on see nii tehtud. Vaevalt tehases mingid pooletoobised tööl on.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 11.06.19 14:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Tsitaat:
Algselt postitas: Urmet24
Mis asja Sa common rail pumbal märki ajad ?

Ma rääkisin mis service manualis kirjas on. 176kw puhul pole abinõud olnud, et olen oma märgid peale teinud ja on edasi töötanud kõik siiani. Igaljuhul mingil põhjusel on see nii tehtud. Vaevalt tehases mingid pooletoobised tööl on.


Minu teada on asja mõte sünkroniseerida pihustushetked madalatel pööretel mingil määral pumbas oleva plunseri (2,0 cr tdi) või siis kolmese puhul kahe plunseri tööga. Asi on aga selles, et kui kõik hästi, on trassi rõhk kolmesel 176kw mootoril ilusti 248,5 tühikäigul ja kuhugi ei kõigu. Kahesel aga kõigub ja seepärast ongi just kahesel see ajastus oluline.
Ei tea küll ühtegi juhust, kus 132 kuni 176 kw kolmestel mootoritel oleks sellest probleeme tulnud.
Keda huvitab: https://www.lasertools.co.uk/items/PDF/Products/6849_Instructions.pdf


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.0% - SQL: 62.0%]