melon
huviline
Registreerunud 10.04.19
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.05.19 10:11
|
|
|
A6 c5 2.5 TDI kiirendus ja kütusekulu paigast ära
Probleem, siis selline, et mitte alati, kuid vahetevahel kõrgematel pööretel kiirendades oleks autol justkui jõud kadunud ca 2,5-3k pöördeid ja rohkem
kiirendades. Kui käik ära vahetada ja madalamatel pööretel jälle kiirendada on kõik korras jälle ja kui pöörded kõrgemaks ajada siis auto justkui ei
liiguks. Samuti on kütusekulu suurem kui peaks olema. 70l paagiga saab sõita 500-600km maksimum linn ja maantee kokku. Olen tähele pannud ka, et
külmalt tossab rohkem kui peaks ja läheb natuke aegalsemalt soojaks auto, kui tavaliselt. Autol vahetatud õhulugeja ja kõik pihustid, kuid midagi pole
muutunud. 2.5 tdi 110 KW.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 08.05.19 11:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: melon
Probleem, siis selline, et mitte alati, kuid vahetevahel kõrgematel pööretel kiirendades oleks autol justkui jõud kadunud ca 2,5-3k pöördeid ja rohkem
kiirendades. Kui käik ära vahetada ja madalamatel pööretel jälle kiirendada on kõik korras jälle ja kui pöörded kõrgemaks ajada siis auto justkui ei
liiguks. Samuti on kütusekulu suurem kui peaks olema. 70l paagiga saab sõita 500-600km maksimum linn ja maantee kokku. Olen tähele pannud ka, et
külmalt tossab rohkem kui peaks ja läheb natuke aegalsemalt soojaks auto, kui tavaliselt. Autol vahetatud õhulugeja ja kõik pihustid, kuid midagi pole
muutunud. 2.5 tdi 110 KW. |
Automaat/manuaal, esivedu/nelikvedu?
Kuna sa ilmselt paaki nagunii tühjaks kunagi ei sõida ju, seega ei tohiks seal midagi üle mõistuse olla. Soovitan vaadata tehase poolt ette antud
kulusid lisavarustuse kleepsult (kõige alumine rida on: tühimass - linna kulu - mnt kulu - keskmine kulu - CO2). Ökonoomsust tahad, siis võta
esiveoline manuaal 1.9TDI õmblusmasin.
|
|
|
|
melon
huviline
Registreerunud 10.04.19
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.05.19 17:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat: | Algselt postitas: melon
Probleem, siis selline, et mitte alati, kuid vahetevahel kõrgematel pööretel kiirendades oleks autol justkui jõud kadunud ca 2,5-3k pöördeid ja rohkem
kiirendades. Kui käik ära vahetada ja madalamatel pööretel jälle kiirendada on kõik korras jälle ja kui pöörded kõrgemaks ajada siis auto justkui ei
liiguks. Samuti on kütusekulu suurem kui peaks olema. 70l paagiga saab sõita 500-600km maksimum linn ja maantee kokku. Olen tähele pannud ka, et
külmalt tossab rohkem kui peaks ja läheb natuke aegalsemalt soojaks auto, kui tavaliselt. Autol vahetatud õhulugeja ja kõik pihustid, kuid midagi pole
muutunud. 2.5 tdi 110 KW. |
Automaat/manuaal, esivedu/nelikvedu?
Kuna sa ilmselt paaki nagunii tühjaks kunagi ei sõida ju, seega ei tohiks seal midagi üle mõistuse olla. Soovitan vaadata tehase poolt ette antud
kulusid lisavarustuse kleepsult (kõige alumine rida on: tühimass - linna kulu - mnt kulu - keskmine kulu - CO2). Ökonoomsust tahad, siis võta
esiveoline manuaal 1.9TDI õmblusmasin. |
Esivedu, atm. Lihtsalt varasemalt olen omanud sama asja quattrot ja sai tunduvalt rohkem sõita tollega juba.
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 08.05.19 18:08
|
|
|
2,5..3K juures jõuetu vihjaks nagu, et auto "jääb nälga"? Kütte ja õhufilter ikka värsked ja korraliku tootja omad?
Kütusekulu, nagu väidad, on suurem, kui mu Q7-l, mis vahekorras linn/trass (90/10) ja praeguste soojade ilmadega (kasutab webat vähem) on
13,5...14l/100-le ja selline kulu su "hitleril" pole ka vist päris normaalne?
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 08.05.19 20:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
2,5..3K juures jõuetu vihjaks nagu, et auto "jääb nälga"? Kütte ja õhufilter ikka värsked ja korraliku tootja omad?
Kütusekulu, nagu väidad, on suurem, kui mu Q7-l, mis vahekorras linn/trass (90/10) ja praeguste soojade ilmadega (kasutab webat vähem) on
13,5...14l/100-le ja selline kulu su "hitleril" pole ka vist päris normaalne? |
Eeldusel, et hiljemalt kütuse tule süttides tankima minnakse, ei tohiks sinna rohkem, kui 60L mahtuda, mis 500-600km kohta teeb 10-12L/100km kuluks
ju?
Minu 2.5TDI manuaal Quattro B6-l on keskmine (lõviosa ikkagi linnas lühikesed otsad) 9_11 kandis. Aga see on ka manuaal kastiga ja väiksem&kergem,
kui C5. Tehas on ette andnud sellised numbrid: linn-11.2, mnt-6.0 ja keskmine 7.9. Reaalsus aga on: linn-10_12(kui ikka jala kiiremini saab, kui
autoga, siis olnud linnas kompuutri näiduks isegi 15+), mnt-6.5_7.5 (täiesti sõltuvalt möödasõitude arvust).
|
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 08.05.19 20:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Eeldusel, et hiljemalt kütuse tule süttides tankima minnakse, ei tohiks sinna rohkem, kui 60L mahtuda, mis 500-600km kohta teeb 10-12L/100km kuluks
ju?
|
Ei mina tea, pallju sel C5-l see paak on või palju sinna mahub, mina lähtusin teemaalgataja jutust, kus 70-liitriga saab 500..600km sõita ehk kulu
siis 12...14l/100-le.
|
|
|
melon
huviline
Registreerunud 10.04.19
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.05.19 06:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Eeldusel, et hiljemalt kütuse tule süttides tankima minnakse, ei tohiks sinna rohkem, kui 60L mahtuda, mis 500-600km kohta teeb 10-12L/100km kuluks
ju?
|
Ei mina tea, pallju sel C5-l see paak on või palju sinna mahub, mina lähtusin teemaalgataja jutust, kus 70-liitriga saab 500..600km sõita ehk kulu
siis 12...14l/100-le. |
Jah 70l sisse arvestasin selle kui sõidan paagi peaaegu et tühjaks ehk siis täis paagiga 500-600 km maksimum. Imelik on see, et kompuuter ise autos
näitab, et kogu keskmine kütusekulu on 6.9L . Kütte ja õhufilter mõlemad uued ja korralikud.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 09.05.19 09:51
|
|
|
Kui kompuutri ja reaalsuse näit nii palju erineb, siis on pihustiotsad valed.
|
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 09.05.19 18:53
|
|
|
Kompuutri näit veidi võsa jah. Mul 120kw variant ja üldine keskmine näitab alati vähemalt pool liitrit rohkem, kui tegelik. Peabki näitama suuremat
keskmist, sest kohapeal käies (nt. fooritaga) kilomeetreid ei tule ja kulu loeb ennast suureks. Hetkel pikemat aega üldine keskmine 7,9 sajale ees ja
110kw peaks veidi rohkem võtma. Mul viimane tankimine oli 64 liitrit ja 850 kilomeetrit. Maanteed oli veidi rohkem, linnas vähem sõitmist. Aga paaki
tegelikult nii tühjaks suvel ei tasu sõita, pumbale võib liiga teha.
Remondin Audide led tulesid. 56711785
|
|
|
|
|