Muda987
huviline
Registreerunud 18.11.17
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.05.19 15:38
|
|
|
Salongi kliima a6 c6
Mure järgmine.
Autoks Audi A6 C6 3.0 diisel 165 kv 2005
Kui panna auto käima,siis kohapeal läheb väga aeglaselt soojaks, salongi vent avadest puhub külma. annad pöördeid ca 2000th ,hakkab puhuma sooja.
Foori all seisma jääd,jälle külma. Jahutus vedelik normis ja puhas.
Vahel trassil sõites puhub ühest vent avast tulikuuma,teisest jahedat.
Sai Jaanuaris vahetatud veepump ja termostaat. Pärast seda hakkasid jamad pihta. Mõtlesin et õhk sees ,aga proovitud igat pidi õhutada ja ei midagi.
Oskab keegi nõu anda,kus viga otsida.
|
|
|
Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
postitati 04.05.19 17:37
|
|
|
OTSING
|
|
|
|
Muda987
huviline
Registreerunud 18.11.17
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.05.19 17:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Raika
OTSING |
HVAC vahetatud just hommikul ja sama jama. Kas viga võib õhutuses olla? või termostaadis.
Voolikust,kus õhutus punn,tuleb aeg ajalt jahutus vedelikku-ei voola pidevalt survega.
|
|
|
Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
postitati 04.05.19 17:51
|
|
|
HVAC?
|
|
|
|
Muda987
huviline
Registreerunud 18.11.17
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.05.19 18:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Raika
HVAC? |
see leht,kus suunasid rääkis HVAC veast
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 04.05.19 19:18
|
|
|
Kas elektripump reaalselt töötab ka, toide on olemas?
Kui kõik muu ok, siis tõenäoliselt salongiradikas umbes, on olnud seda viga C6-tel. Ja nagu ikka see tüüpiline jutt, et peale remonti läks hullemaks.
Miks siis üldse vahetate midagi kui korras oli kõik?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 05.05.19 02:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Muda987
Mure järgmine.
Autoks Audi A6 C6 3.0 diisel 165 kv 2005
Kui panna auto käima,siis kohapeal läheb väga aeglaselt soojaks, salongi vent avadest puhub külma. annad pöördeid ca 2000th ,hakkab puhuma sooja.
Foori all seisma jääd,jälle külma. Jahutus vedelik normis ja puhas.
Vahel trassil sõites puhub ühest vent avast tulikuuma,teisest jahedat.
Sai Jaanuaris vahetatud veepump ja termostaat. Pärast seda hakkasid jamad pihta. Mõtlesin et õhk sees ,aga proovitud igat pidi õhutada ja ei midagi.
Oskab keegi nõu anda,kus viga otsida. |
Alusta diagnostikast. Seal on palju võimalusi testimiseks. Mina panustaks tsirkulatsiooni pumbale, aga ainult rumal vahetab huupi juppe.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
|
Rom
huviline
Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C6 3.0TFSI S-line
|
postitati 26.09.19 17:05
|
|
|
Äratan vana teema ellu loodan, et topic starter vastu pole.
Seistes töötava mootoriga avastasin, et puhub jahedat õhku. Kui pöördeid anda 2-3k, siis tuleb ilusti sooja ehk puhutava õhu temperatuur sõltub
otseselt mootori pööretest. Küsimus, kuidas aru saada, kas viga tsirkulatsiooni pumbas või salongi radiaatoris?
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 26.09.19 17:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rom
Äratan vana teema ellu loodan, et topic starter vastu pole.
Seistes töötava mootoriga avastasin, et puhub jahedat õhku. Kui pöördeid anda 2-3k, siis tuleb ilusti sooja ehk puhutava õhu temperatuur sõltub
otseselt mootori pööretest. Küsimus, kuidas aru saada, kas viga tsirkulatsiooni pumbas või salongi radiaatoris? |
Sul ka veepump vahetatud?
Kulunud või olematute labadega pump suudab veel vaid pöördeid andes vett ringi lüüa.
|
|
|
Rom
huviline
Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C6 3.0TFSI S-line
|
postitati 26.09.19 17:38
|
|
|
Mul on aasta tagasi vahetatud veepump (läbisõit sellest hetkest pea olematu (5-7tkm).
Näidik seisab ilusti 90 kraadi peal ja pole mingeid kaudseid vihjeid, et veepumbaga midagi pahasti oleks, muidugi ma mootori sisse ei näe...
Mu elmisel autol täpselt samade sümptomitega lahenes probleem salongiradika vahetusega, aga tollel polnud tsirkulatsioonipumpa, mis minus praegu
segadust tekitab.
|
|
|
board
huviline
Registreerunud 12.12.04
Asukoht: Tallinn / Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4
|
postitati 06.10.19 18:26
|
|
|
Mul sama mure. Targad ütlesid, et näitab tsirk. Pumba viga. Vahetasin ära. Ikka sama jama. Avastasin et tsirkulatsiooni pump töötab ainult aeg ajalt.
Millegi pärast ei taha kogu aeg käia. Arvutiga sundides käib ilusti. Kas kuskil on mingi andur, mis käivitab selle pumba?
|
|
|
board
huviline
Registreerunud 12.12.04
Asukoht: Tallinn / Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4
|
postitati 22.10.19 15:39
|
|
|
Probleem on salongi radika ummistuses . Minul aitas jahutussüsteemi pesuaine. Lolli peaga sai ikka kohe arvuti veateate järgi sirkulatsiooni pump ära
vahetatud.
|
|
|
board
huviline
Registreerunud 12.12.04
Asukoht: Tallinn / Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4
|
postitati 22.10.19 18:31
|
|
|
Aga huvitav on see, et kui sai süsteem läbi pestud veega ja uus jahutusvedelik sisse pandud. Oli j älle umbes kohe. Pesuaine vist vedeldab
jahutusvedelikku. Sai radikat trassi surve veega läbi uhatud aga ei midagi. Peab ikka radika vahetuse ette võtma.
|
|
|
board
huviline
Registreerunud 12.12.04
Asukoht: Tallinn / Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4
|
postitati 04.11.19 19:08
|
|
|
Sai siis radikas ka ära vahetatud aga ei midagi. Ja siis üks tark ütles, et viga õhutamises. Vaja korralikult ära õhutada. Süsteemi jääb väike õhk
sisse ja pump ei saa hästi vett kätte ja siis näitabki arvuti pumba viga.
Õhutamine paras jama, mul läks umbes tund aega aga nüüd asi korras. Pump ja radikas sai ilmaaegu ära vahetatud. Päris kulukaks õppetund. Ei tasu kohe
arvuti näidatud vea pärast asja vahetama minna.
|
|
|
ralf
klubiliige
Registreerunud 08.12.07
Asukoht: harjumaa,saue
Kasutaja on eemal
Auto: C6 Avant q 3.0tdi,c4 avant 2.5tdi
|
postitati 04.11.19 20:54
|
|
|
Kuidas õhu kätte said?Mul sama jama,puhastasin soojaklapid ära ja enam sooja ei tule.Lõpuks sain juhi poolt korda ja puhub ilusti sooja aga paremalt
poolt tuleb külma.Mingi hetk sain nii kaugele,et hakkas ka sealt sooja tulema aga teise poolega võrreldes oli see ikka leige.Õhutasin siis veel korra
ja nüüd tuleb jälle paremalt poolt külma.Kas õhutasid tulemüüri juurest tagasivoolust või eest radika juurest?
|
|
|
board
huviline
Registreerunud 12.12.04
Asukoht: Tallinn / Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4
|
postitati 06.12.19 21:35
|
|
|
Eest tulemuüüri juurest jah, pika lehtriga ja autot käima ei pannud, lihtsalt süüde sisse ja kuuma maksimumi peale. Siis kuuled kuidas mulistab
vahepeal, aga mootor tuleks 90c peale sõita ennem
|
|
|