ardos
huviline
Registreerunud 06.08.15
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Volvo S60 2.4T, Audi Coupe 1.8T
|
postitati 29.04.19 18:15
|
|
|
Audi Coupe 1.8T - 1991 - ardos
Tere!
Teeks ka oma väiksest kupee projektist teema siia. Auto sai tegelikult juba 2017 aasta suvel soetatud.
Algul sai mõeldud sõitma hakata ja vaikselt nokitsema aga peale esistange lappima hakkamist oli auto juba ootamatult matt ja keretööd käisid.
Sai ka korra uuesti mustaks värvitud aga see läks kohutavalt lappama.
Peale seda motivatsioon langes ja auto jäi praktiliselt kuni eelmise aasta lõpuni garaazi nurka oma aega oota.
Vahepeal sai juba mõeldud jupitamisele/mahakandmisele, aga lõpuks tuli vist jälle "mõistus" pähe. (või siis mitte)
Auto:
Mudel:Audi 80 Coupe
Aasta: 1991
Värv: Must
Mootor: 2.0 85kw
Käigukast: Manuaal
Veoskeem: Esivedu
Lisad:
El. klaasist katuseluuk
El. peeglid
El. aknad
ja ega rohkem vist väga mainimist väärt asju polegi
Uueks mootoriks:
Audi 1.8T AEB 110kw
modifikatsioonid:
1 mass kergendatud hooratas 240mm siduriga
Forge 50:50 Bybass/Blowoff klapp
Väljalaske klappidel topelt vedrud
S4 B6 V8 süütepoolid
K04-015 Turbo
2.2T AAN pihtustid
Sai loodetud et istub 1:1 vahele kuna tuli ka B4 masinalt, aga oh üllatust mul sarnaselt B3-le mootori kinnitused sillatala küljes.
Nüüd tuleb b4 kinnitused veel kerekülge keevitada ja valmis vahele tõstma.
Uus juhtmestik veetud.
Laiali olles läksid veel uued
Sidur
Tagumine vända simmekas
Kasti simmekas
Survelaager
Plaanid:
Mootor vahele ja käima
Aku pagasnikusse
2 kohaliseks, taha tuleb sile põhi
Mingihetk Korv istmed ja sport rool
Suur jahutus radikas
Coilid ja veljed
VÕIBOLLA tulevikus ka turvakaar
Varsti ehk saab esimese käivituse teha 
Tuues



Sai kõik uued esisilla kaikad, puksid

Lapitud original esistange

Stange sai uuesti katki lõigatud, et S2 alumine lõust külge monteerida






Jälle matt ja läks oma aega garaazi ootama

Koju tagasi

Uus süda

Sai korra nina proovitud


Ootab südame siirdamist



Originaal kellad tõin ülesse ribidesse. Roolitaha tulevad veel rõhu ja segu kell

Aku kohast loobutud ja uue moto juhtmestiku läbiviik valmis

|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 29.04.19 19:32
|
|
|
Siin Sindi kandis neid turbopille ikka jagub 
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 29.04.19 19:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: weiks
Siin Sindi kandis neid turbopille ikka jagub |
Sina nakatad ju 
|
|
|
M2ki
huviline
Registreerunud 14.08.07
Kasutaja on eemal
Auto: B3q; B4q;
|
postitati 30.04.19 00:19
|
|
|
Tegemist on B3 coupega, kuhu keegi on facelifti kapoti külge pannud.
Sellepärast ka mootor on sillatala küljes, ohutulede lüliti rooli küljes jne.
B3 peal olid ainult rida 5 mootorid lansekate küljes.
Selle auto VIN: 8B-M-007196
B3 coupe tehti kuni VIN: 8B-M-040000
Facelift ehk rahvakeeli B4 coupe alates VIN: 8B-N-001001
Lisaks soovitan kütusetorud ära vahetada kui mootor niikui nii maas on. Pärast seal nurgas ukerdada ei ole lithsam.
|
|
|
ardos
huviline
Registreerunud 06.08.15
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Volvo S60 2.4T, Audi Coupe 1.8T
|
postitati 02.05.19 11:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: weiks
Siin Sindi kandis neid turbopille ikka jagub |
Jagub, aga ei sõida 
|
|
|
ardos
huviline
Registreerunud 06.08.15
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Volvo S60 2.4T, Audi Coupe 1.8T
|
postitati 02.05.19 11:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: M2ki
Tegemist on B3 coupega, kuhu keegi on facelifti kapoti külge pannud.
Sellepärast ka mootor on sillatala küljes, ohutulede lüliti rooli küljes jne.
B3 peal olid ainult rida 5 mootorid lansekate küljes.
Selle auto VIN: 8B-M-007196
B3 coupe tehti kuni VIN: 8B-M-040000
Facelift ehk rahvakeeli B4 coupe alates VIN: 8B-N-001001
Lisaks soovitan kütusetorud ära vahetada kui mootor niikui nii maas on. Pärast seal nurgas ukerdada ei ole lithsam. |
Tundub loogiline.
Kütusetorud lähevad ka uued 
|
|
|
ardos
huviline
Registreerunud 06.08.15
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Volvo S60 2.4T, Audi Coupe 1.8T
|
postitati 06.06.19 07:16
|
|
|
Uuendaks vahepeal teemat ka.
Vahepeal siis said keevitatud B4 mootori kronsad, uued mootoripadjad ja mootor vaheletõstetud

Kohe sai kinnitust see, et B3 sillatala ikkagi ei sobi sinna. Poolsenti jäi pukside kerevahele ja sillatala oli vastu karterit. Esialgu sai siis
mootorit ~1,2cm tõstetud. Sillatala sai ilusti kinni, aga esimene mootorikäpp ei taha enam kuidagi pessa sobida. Võimalus oleks sinna veel mingi
flants teha, aga kergem/mõistlikum võtta ikkagi B4 sillatala, et kõik istuks nii nagu peab.
Alguses mõtlesin, et panen juhtmestiku peale, eks kunagi teeb viisakamaks. Aga teada värk on see, et see olekski nii jäänud. Võtsin siis kätte ja
arutasin juhtmestiku laiali. nüüd kõik kaablid mõistliku pikkusega ja praktiliselt kõik jooksevad kuskilit äärealt/peidust.

Õhufilter sai toodud võimalikult esitule lähedale ja tehtud väike kate ümber. Tuleks veel soojust peegeldava isolatsiooniga üle teha ja alt peaks
tooma ka ühe toru stangevõre juures et võimalikult palju külmaõhku saaks.

Kapotialune hetkeseisuga

Naljaraha eest sai toodud ka ühed istmed. Pole küll kindel veel kas sisse lähevad.

Järgmised plaanid:
B4 sillatala
Kõik asjad omalekohale istuma panna
Klapikambrikaan ja sisselase ära värvida
|
|
|
r384n3
huviline
Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro
|
postitati 06.06.19 10:00
|
|
|
Mul B4 sillatala pakkuda. Asub küll haapsalus, kuid kui mujalt ei leia, võid järgi tulla. Auto alt juba ära võetud, ainult viska peale ja vii sixpacki
eest minema. Kontaktid leiab profiilist.
Old Audis never die. They just get faster.
|
|
|
|
ardos
huviline
Registreerunud 06.08.15
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Volvo S60 2.4T, Audi Coupe 1.8T
|
postitati 07.06.19 15:32
|
|
|
Sillatala käes. Tänud pakkumast!
Homme peaks jõudma ka uued puksid. siis saab sillatala ja õõtsad ka värvialla

Kapotialune sai ka vähe viisakam.

|
|
|
M2ki
huviline
Registreerunud 14.08.07
Kasutaja on eemal
Auto: B3q; B4q;
|
postitati 08.06.19 18:46
|
|
|
Puksid võtsid ikka 10mm mitte 12mm?
|
|
|
ardos
huviline
Registreerunud 06.08.15
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Volvo S60 2.4T, Audi Coupe 1.8T
|
postitati 08.06.19 18:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: M2ki
Puksid võtsid ikka 10mm mitte 12mm? |
Ikka
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 08.06.19 19:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ardos
Tsitaat: | Algselt postitas: M2ki
Puksid võtsid ikka 10mm mitte 12mm? |
Ikka |
Kuna ma valisin ja tellisin need 
|
|
|
ardos
huviline
Registreerunud 06.08.15
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Volvo S60 2.4T, Audi Coupe 1.8T
|
postitati 09.06.19 16:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: weiks
Tsitaat: | Algselt postitas: ardos
Tsitaat: | Algselt postitas: M2ki
Puksid võtsid ikka 10mm mitte 12mm? |
Ikka |
Kuna ma valisin ja tellisin need |
Väga õige 
|
|
|
ardos
huviline
Registreerunud 06.08.15
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Volvo S60 2.4T, Audi Coupe 1.8T
|
postitati 16.09.20 09:39
|
|
|
Vahepeal rohkem kui aasta mööda läinud niiet teeks väikse teema uuenduse. Kahjuks pildimaterjal talvisest osast läks koos vana telefoniga kaduma ja
ilmselgelt pole ka enam meeles kõik mis tehtud sai.
Tehnika sai vahele juba eelmine aasta, aga käivituseni ei jõudnudki. Salongipoolset juhtmestiku ühendama hakates selgus, et keegi on kunagi enamus
juhtmeid suutnud kokkukeerata ja isoleer oli ajaga lahti tulnud tundus loogiline jätk et kogujuhtmestik tuleb üle käia. Kui juba juhtmestiku
tegemiseks läks sai kõik mittevajalik eemaldatud. Nüüdseks tegu siis suhteliselt plangu pilliga el.aknad, el.katuseluuk ja ega rohkem lisavarustust
polegi 
Lõpuks tuli siis kauaoodatud käivitus. Enne seda muidugi tuli veel asju mis ajaga ikaldunud olid
vahetusse läksid:
Starter
Kütusepump (bosch 044)
Süüteluku põhi
Terve uus kütusetrass ( Paagituulutus jäi hetkel ainult vana)
Jahutusradiaator (oli praktiliselt tutikas, aga omast lollusest murdsin ühe toruväljavõtte ära)
Kindlalt oli veel asju aga hetkel ei meenu.
Kui juba pill käis sai otsustatud, et kere tuleb ka ülekäija. Koguaeg on olnud plaan et tuleb nö "racecar" siis saigi värviks võetud valge nagu ka
kunagi esimene plaan oli.
Tehnilised uuendused veel:
Aku sai viidud pagasnikusse + massilüliti : Varta 54Ah
Kapotiklambrid "Süvis"
Amordid: TA-tehnix reguleeritavad.

Veljed: Dotz Kendo Dark 17x7.5 Rehvid: Federal 595 RS-R pool slikid.

Väljalase: 3" 2x otseläbi pütad, viimanepütt roostevaba koos roostevaba 3.5" otsaga. 3" sport katalüsaator.

Need siis mõned asjad mis hetkel meenusid. Tegelikult nimekiri sai päris pikk. Enamus tehnilisi detaile mis lahti käisid said uued.
Autost siis ka pilte:


















|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 16.09.20 10:50
|
|
|
Väsinud numbrimärk ja need punased
lõdvikud karjuvad silma kangesti.
|
|
|
|
ardos
huviline
Registreerunud 06.08.15
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Volvo S60 2.4T, Audi Coupe 1.8T
|
postitati 17.09.20 15:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Väsinud numbrimärk ja need punased
lõdvikud karjuvad silma kangesti. |
Tundub et päris hästi läinud kui pisiasjad silma karjuvad 
Igaljuhul endal nimekiri palju pikem asjadest mis häirivad. Kui paberid korda saan lähevad nr.märgid vahetusse. Lõdvikuid ilmselt vahetama ei hakka ja
arvestades tuleviku plaane siis need silmatorkama väga ei jää 
|
|
|