Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Piduriklotsid kuluvad väga ebaühtlaselt (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 2480)
HRG
huviline

Avatar


Registreerunud 11.08.14
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3.0TDi quattro 2007

postitati 24.04.19 13:30 Tsiteeri
Piduriklotsid kuluvad väga ebaühtlaselt



A6 C6 171kw.
Eesmised klotsid kuluvad väga ebaühtlaselt. Välimised näevad välja peaaegu uued, samas sisemisel juba andurini kulunud.
Suvekate peale vahetasin, siis võtsin ka sadula korraks lahti ja sisemine klots oli lisaks ka viltu kulunud - klotsi ülemine osa käib vastu ketast, aga alumisel osal kerge rooste peal ehk ilmselt väga vastu ei puutu.
Iga kord kui olen klotse vahetanud, ajan kolbi vähemalt 5 korda sisse-välja ja liigub väga sujuvalt. Samuti natuke määret alati pannud ka nende pukside peale, mille otsas sadul liigub. Samuti puhastan mustustest ja suuremast roostest sadula pinnad, kuhu klots vastu läheb, et väga kinni ei tohiks nagu olla
Lugedes mujalt, siis see küllaltki levinud probleem ja ei tahaks uskuda, et see ongi päris normaalsus. Uut sadulat ka lihtsalt prooviks ei taha osta.
On keegi sama probleemiga maadelnud ja leidnud lahenduse?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M.Jaaska
huviline



Registreerunud 18.08.12
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 24.04.19 13:42 Tsiteeri


Kelgud on viltu kulunud. Alustuseks võid omavahel ringi tõsta. Edasi pead juba uued hankima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 24.04.19 13:45 Tsiteeri


Ma lasin ka suht hiljuti naise VW-l kõik klotsid vahetada (kettaid ei puutunud, kuna said eelmisel korral vahetatud ja suht uue välimusega veel).
Tagumised olid pmst. täiesti võrdselt kulunud, kui esimestel oli välimistel üle poole cm. veel jääki, siis sisemised hakkasid anduri tuld põletama. Kolvid liikusid kui kulda ja väga normaalselt, kuid klotsid olid siiski üle terve pinna võrdselt kulunud, ei värista, ei kisu, ei krigise vms.
Lihtsalt füüsika näribki sisemisi rohkem?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 24.04.19 13:53 Tsiteeri


Nagu juba öeldi - kelgud on kulunud ja poolte vahetus sellist mädapaiset enam ei leevenda.
Sünteetilist määret on vaja seal kasutada mitte nendes komplektides olevaid heleda värvusega pakikestes olevat veepõhist plöga. Meie kliimas on vaja vähemalt aastas korra kelk kontrollida-puhastada-määrida. Sool tapab need kiirelt, kui ei hoolda.
Tsitaat:
Algselt postitas: HRG
Välimised näevad välja peaaegu uued, samas sisemisel juba andurini kulunud.
Suvekate peale vahetasin, siis võtsin ka sadula korraks lahti ja sisemine klots oli lisaks ka viltu kulunud - klotsi ülemine osa käib vastu ketast, aga alumisel osal kerge rooste peal ehk ilmselt väga vastu ei puutu.



- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
antsvolli
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 911T, A8 D2

postitati 24.04.19 15:27 Tsiteeri


Kui uusi liugureid määrima hakkad siis kasuta seda määret, see dot õli kindel seega saad sellega kõiki määrida ja kestab ta ka mitu aastat.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 24.04.19 15:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2

Lihtsalt füüsika näribki sisemisi rohkem?


Jep.
Ja samuti tekitab füüsika selle, et pikk klots ühtpidi kulub kettale lähemale, kui teistpidi.

AGA ei maksa unustada, härrased, et kelkude jne liug staffiga pidurisadulad on siiski ökovariant pärispiduritest.

Milledel kõiki neid füüsikaid arvesse on võetud, näevad hoopis teistsugused välja. Ja tavaliselt on neile Bembo, S-Line vms totakat peale kirjutatud. Ja 4-6 kolbi per support, kus siis juba kolvi läbimõõtudega vastavalt sõidusuunale mängitakse jne

Mingis sellised umbes:


http://www.xplosiveperformance.com/assets/images/6piston_caliper.jpg

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 24.04.19 16:28 Tsiteeri


Unistada brembo next-levelist võõral nahal muidugi tore, aga reaalsus on see, et hea kui see diisel C6 uusi kelke 100€/paar sinna saab + muu mudru juurde. Reeglina see kulu juba piisav paanika. Enne ostetakse mingid edevad veljed kui paremad pidurid.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
antsvolli
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 911T, A8 D2

postitati 24.04.19 16:48 Tsiteeri


Kui teemaautoril soov pidureid uuendada siis võin pakkuda RS6 C6 6 kolvilisi ja C5 RS6 8 kolvilisi :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
anduke88
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 1.9TDI & MB W205 & BMW F31 & Audi Q7 60 TFSIe

postitati 24.04.19 19:30 Tsiteeri


Vaevalt muul osal miskit viga on kui pidurikanduril ehk kelgul mis võib olla kulunud ning loomulikult ka juhttihvtid koos neid ümbritseva kummiga + muidugi polt ka ise (vist oli uuskant). Kuna neid lihtne lahti võtta, alustaksin juhttihvtidest.
No odavaim tihtide komplekt (2tk) on mingi 4 raha, boschi oma 25 raha kandis.
Ning loomulikult väga korralik määre osta. Ise olen viimased 3 aastat Teroson määret kasutanud erinevatel autodel. Kui mälu ei peta, oli see mineraalne, vesi sodi ja sool liiga ei tee ning ülisuure temperatuuritaluvusega, kuskil kuni 1800 kraadi. Tuub oli väike, umbes 30-40 ml.
Isegi vanad roostes olevad juhttihvtid olen selle määrdega liikuma saanud ja töötavad siiani (A4 B5 tagumised, tüüpprobleem neil) ning kelgud jäid vahetamata - sai lihtsalt puhtaks lastud nad üleliigsest sodist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Soyer
huviline



Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 24.04.19 20:48 Tsiteeri


C6 esipiduritega polegi midagi muud teha kui leppida et sisemine klots kulub kaks korda kiiremini kui välimine. Vahetanud piduriklotse ja kettaid nii väiksema kui suurema läbisõiduga masinatel ja kõigil kulub nii sisemine klots.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HRG
huviline

Avatar


Registreerunud 11.08.14
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3.0TDi quattro 2007

postitati 25.04.19 12:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: anduke88
Vaevalt muul osal miskit viga on kui pidurikanduril ehk kelgul mis võib olla kulunud ning loomulikult ka juhttihvtid koos neid ümbritseva kummiga + muidugi polt ka ise (vist oli uuskant). Kuna neid lihtne lahti võtta, alustaksin juhttihvtidest.

Esimese ja lihtsaima asjana tuli ka endal mõttesse vahetada tihvtid ära. Mingid erilist kulumist neil ei märka, aga kuna töö lihtne ja detail odav, siis miks ka mitte proovida.

Tsitaat:
Algselt postitas: Soyer
C6 esipiduritega polegi midagi muud teha kui leppida et sisemine klots kulub kaks korda kiiremini kui välimine. Vahetanud piduriklotse ja kettaid nii väiksema kui suurema läbisõiduga masinatel ja kõigil kulub nii sisemine klots.


Kas tegemist siis disaini veaga, et sellise asjaga tuleb leppida? On üldse mõtet proovida midagi vahetada või tõesti lihtsalt leppida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 25.04.19 12:30 Tsiteeri


Tüüpiline koonerdajate stsenaarium, kes sisuliselt mõttetutele tegevustele aega kulutavad. Kui nendes tihvtidel on korrosiooni jäljed ehk mädad siis on kelgu tööpiirkond ammugi ovaalis. Komplektsel uuel kelgul on kõik uued detailid komplektis.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 43.2% - SQL: 56.8%]