estfin
huviline
Registreerunud 28.04.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.04.19 11:52
|
|
|
Audi a4 b6 2.0 96kw punane õlituli ?
Tervist,
Autoks A4 B6 96kw 2.0B
Pöördun oma murega siiapoole kuna kaine mõistus hakkab otsa saama ja jõuga asjadele kallale minna ei tahaks
Algas siis kõik nädal tagasi,täiesti tühjast kohast,alutasin sõitu,kuskil 20km sain sõidetud kui lõi punase õlitule põlema ja hakkas karjuma,tõmbasin
kõrvale,kõik mahlad sees,kuskilt läbi ei immitse,andurid üle käidud,näiliselt korras ja puhtad,jäin lootma,et anduri jama ja tegin oma sõidu
lõpuni,ning hakkasin asja uurima..
Välistasin kõik lekked,õlitase on normis,mootor töötab täpselt nii nagu ennem õlituld,ning andurid said veelkord üle käidud,võtsin ka õlipanni küljes
oleva taseme anduri lahti,ning piilusin õlipanni sisse,tundus nagu kõik ilus puhas,niipalju kui näha oli..
Lükkasin autole arvuti taha,rõhud,surved asjad kõik paigas,õlipumba kohta mingit viga ei näidanud,näitas paari süüteprobleemi,kuid ilmselgelt see ei
tohiks kuidagi mõjutada õlituld ?
Autol vahetatud 20tkm tagasi veepump,rullikud,rihmad ja sai sisse uue õli,ning filtri..
Kas võib olla,et õlipanni sees olev sõel on nii ummistunud,et õli liikumist enam pole ?
Oskab keegi asjapulk soovitada mida edasi teha v kust pihta hakata ?
|
|
|
twistY
huviline
Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.04.19 13:55
|
|
|
Õlipumba kuuskant ümaraks kulunud.
Uus õlipumba komplekt paigaldada. Kui saaled veel alles on...
|
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 24.04.19 15:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: twistY
Õlipumba kuuskant ümaraks kulunud.
Uus õlipumba komplekt paigaldada. Kui saaled veel alles on... |
2.0 bensukal ka see mure v?
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 24.04.19 15:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: estfin
Oskab keegi asjapulk soovitada mida edasi teha v kust pihta hakata ? |
Pulk küll ei ole, aga 1.reaalne õlirõhk tuleks ära mõõta.
Külmalt, soojalt, tühikäik, 3000p kui lootust on, et pump elus...kõik tavalised jutud.
Kui sellega on kõik normis, siis see loll elektriviga üles otsida. Andyr, juhe, kontakt jne
Kui sellega EI OLE normis, siis mootor maha ja lahti, enne kui keps paistma hakkab....
.
|
|
|
estfin
huviline
Registreerunud 28.04.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.04.19 21:50
|
|
|
Tänud vastuste eest,üritan homse päeva jooksul õlirõhu ära mõõta,ning annan teada kuis pumbaga lood on..
Pole küll pumba põrumisega kokku puutunud,kuid kui pump manala teed läinud siis kas mootori töö ei peaks olema häiritud?
Kas mitte polnud nii,et kollane kann on rõhu või taseme andur,ning punane siis hullemast hullem,praeguse punase kannu puhul ei oska küll täheldada,et
auto kuidagi kummaliselt käituks,pöördesse läheb ilusti,hääled ilusad,temperatuurid paigas,õli täpselt niipalju kui viimati õlivahetusel pandud..
Kas on võimalik,et õlifilter seest pastaks tõmmanud?
Ühesõnaga homme üritan asja veelkord lähemalt uurida,rõhu ära mõõta,ning kui sellega korras,siis vahetan esialgu rõhuanduri,taseme anduri,ning teen
õlivahetuse ära..
|
|
|
twistY
huviline
Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.04.19 05:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat: | Algselt postitas: twistY
Õlipumba kuuskant ümaraks kulunud.
Uus õlipumba komplekt paigaldada. Kui saaled veel alles on... |
2.0 bensukal ka see mure v? |
Ei. Minu viga.
B6 peal polnud seda vigase pumbaga diislitki
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 25.04.19 12:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: estfin
Kas on võimalik,et õlifilter seest pastaks tõmmanud?
|
Nüüd alles lugesin, et õli 20t tagasi vahetatud???? (sain enne aru, et 2000km)
MIKS te teete oma autodele nii, see sitane õli ei ole ju tänapäeval nii kallis ometigi.
|
|
|
pierre
huviline
Registreerunud 10.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 90 7A
|
postitati 25.04.19 21:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Nüüd alles lugesin, et õli 20t tagasi vahetatud???? (sain enne aru, et 2000km).... |
Ma kohe lugesin seda ja vaatasin, et siin kõik nii optimistlikud, et pole nagu väga häda.
Sest ilmselgelt on ka autoomanik seda meelt, et "seal pole vaja midagi vahetada enam, sest kõik on vahetatud juba".
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
|
estfin
huviline
Registreerunud 28.04.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.04.19 09:30
|
|
|
Suur tänu vastuste eest,aga võtaks nüüd sammu tagasi,auto tuli alles 600km tagasi minu kätte,ning nüüd tegin täis hoolduse,ning viga lahendatud,asi
oli siis vigases õlirõhu anduris..
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 26.04.19 11:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: estfin
asi oli siis vigases õlirõhu anduris.. |
Ahah.
Tegelikult ma ju tean, et kui foorumlane kirjutab, et
Tsitaat: | Algselt postitas: estfin
ning andurid said veelkord üle käidud, |
...siis ta kas valetab VÕI minu ja tema nägemus ÜLEKÄIMISEST on kardinaalselt erinev.
Minu puhul ilmselt tähendaks see seda, et võtan ta küljest, pesen puhtaks, ühendan külge testri, annan otsale rõhku ja alates mingist väärtusest siis
toimub lülitamine või lahtilülitamine sõltuvalt andurist, autost jne.
Panen külge tagasi ja andur on minu poolt nö. üle käidud. Eks muidugi proovin ka sama anduri otsa massi ühendada ja jälgida, mis siis toimub, selle
järgi saab aimu, kas juhe kapotialt salongi jõuab ja on terve. (arvestades muidugi sellega, kas on NO või NC andur)
Mismoodi veel seda võimalik teha on, täitsa põnev on?
.
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 26.04.19 11:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Ahah. |
Selles samas postituses on kirjas, et vaadati peale lihtsalt.
Lõpetaks äkki ära nüüd? Inimene kirjutas isegi lahenduse oma probleemile, mida just kõik ei suvatse teha.
|
|
|
|
estfin
huviline
Registreerunud 28.04.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.04.19 12:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Tsitaat: | Algselt postitas: estfin
asi oli siis vigases õlirõhu anduris.. |
Ahah.
Tegelikult ma ju tean, et kui foorumlane kirjutab, et
Tsitaat: | Algselt postitas: estfin
ning andurid said veelkord üle käidud, |
...siis ta kas valetab VÕI minu ja tema nägemus ÜLEKÄIMISEST on kardinaalselt erinev.
Minu puhul ilmselt tähendaks see seda, et võtan ta küljest, pesen puhtaks, ühendan külge testri, annan otsale rõhku ja alates mingist väärtusest siis
toimub lülitamine või lahtilülitamine sõltuvalt andurist, autost jne.
Panen külge tagasi ja andur on minu poolt nö. üle käidud. Eks muidugi proovin ka sama anduri otsa massi ühendada ja jälgida, mis siis toimub, selle
järgi saab aimu, kas juhe kapotialt salongi jõuab ja on terve. (arvestades muidugi sellega, kas on NO või NC andur)
Mismoodi veel seda võimalik teha on, täitsa põnev on?
. |
Anna siis lihtinimesele andeks,panen kõrvataha,teinekord tean kuidas andureid kontrollida
Ma siiamaani pole viitsinud mingite testrite ja asjadega sellise odava jupi pärast tegeleda,pigem ostan uue ja viskan külge,nagunii aegadest ammustest
seal ilmselt olnud..
Lisan veel,et see on juba viies audi millel esineb rõhuanduri kala,sellepärast ka optimistlikult uut ostma läksin,kuid kartsin alguses hullemat,kuid
siiski tänud,no hate !
Problem solved !
|
|
|
|