erkis
huviline
Registreerunud 27.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 525
|
postitati 29.07.05 19:38
|
|
|
S4 2,2 Mootor jätab vahele ja ei käi ühtlaselt - Viga leitud
Tere!
Mul selline lugu: Madalatel pööretel (u. 1000-3000 p/min) jätab mootor imelikult vahele (jõnksutab, pöörded tõusevad isegi koha peal gaasitades
aeglaselt). Selline nähtus ei esine mitte koguaeg vaid tekib kaootiliselt. Nii külma, kui sooja mootoriga.
Vahetasin küünlad ära, kuna vanad nägid väga väsinud välja - viga ei kadunud.
Siis vahetasin ära küünalde piibud, kuna vanad olid täiesti kõvaks kuumuse käes läinud ja pragulised - mootor töötab küll paremini, kuid ikka vahest
jõnksutab. Ütleme nii, et viga ei kadunud.
Turbo viga ei tohiks olla, kiirendades ja isegi "vahele jättes" näitab kompu rõhku kuni 2,3 bar.
Ei oska nagu kusagilt mujalt esialgu viga otsida.
Olen mõelnud veel paari asja peale: Bensu pump, aju, õhuvõtu andur, süütepoolid küünalde otsas ???
Kas keegi oskab midagi head soovitada, kust viga otsida ja mida teha ??? Või oskab soovitada mõnda head vana, kes asja korda teeks.
Kui on vaja veel midagi kirjeldada, siis andke teada.
Ootan asjalikke soovitusi
Tänud ette
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.07.05 20:45
|
|
|
Mine diagnostikasse.
BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
|
|
|
|
erkis
huviline
Registreerunud 27.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 525
|
postitati 31.07.05 15:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Silwer
Mine diagnostikasse. |
Oskad midagi Tallinna piirkonnas soovitada, kuhu minna ?
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 31.07.05 16:09
|
|
|
Boschi esindus, laki tänaval pidi samuti miskit head olema.
Kuidas ülelaaderõhuga on? norm?
Õhukulumõõtja?
|
|
|
erkis
huviline
Registreerunud 27.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 525
|
postitati 01.08.05 09:16
|
|
|
Ülelaadimisrõhuga on kõik OK.
Aja kokkuhoiu mõttes lähen siiski diagnostikasse.
Üks küsimus: Kuna see viga esineb nn. kaootiliselt, siis võib juhtuda, et just diagnostikasse mineku hetkel on jälle kõik OK. Kas diagnostikas saab
näha ka "möödunud sündmusi"?
|
|
|
kiireaudi
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68
|
postitati 01.08.05 09:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: erkis
Ülelaadimisrõhuga on kõik OK.
Aja kokkuhoiu mõttes lähen siiski diagnostikasse.
Üks küsimus: Kuna see viga esineb nn. kaootiliselt, siis võib juhtuda, et just diagnostikasse mineku hetkel on jälle kõik OK. Kas diagnostikas saab
näha ka "möödunud sündmusi"? |
Reeglina küll.Kuid erand teadupärast kinnitab reeglit 
11,823@191,5km/h
|
|
|
|
erkis
huviline
Registreerunud 27.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 525
|
postitati 09.08.05 10:17
|
|
|
Käisin diagnostikas siis ära. 3. silinder ei töötanud üldse. Viga on kommutaatoris, mis ühendatud aju ja süütepoolide vahele.
Nüüd, kui viga on teada, on vaja leida kusagilt uus kommutaator. Päris uus maksab Forssis palju raha ja seda saab ainult tellimise peale.
Äkki on Teil kellelgi teada, kust sellist tükki kasutatuna saada võiks ?
Igaljuhul oleksin väga tänulik igasuguse info eest.
Erki
522 9390
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 09.08.05 14:51
|
|
|
Nende kommutaatorimoodulitega on nii, et on 2 ühesugust ja mõlemal on 3 väljundit ehk ühel on 1 väljund kasutamata.
Nagu siit näha...
Todasama pilti täpsemalt uurides saab selgeks, et silindrid on nende moodulite vahel just nii jaotatud, et moodulid omavahel ringi vahetades saaks
selle "pimeda" 3. silindri käima...
P.S. Seda kõike muidugi eeldusel, et su autol on 5pütine mootor (AAN) 
|
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.08.05 15:45
|
|
|
Ja kui see kommutaatorite omavaheline vahetus tulemust ei anna siis vast võid otsida ja panna sinna asemele ka ntx. V6 mootoriga audi kommutaatori,
mida on suhteliselt lihtsalt saada...
V6 kommukas mille bemmile peale toppisin: http://tatech.dc-ice.ee/home/gallerypics/15.jpg
BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
|
|
|
|
erkis
huviline
Registreerunud 27.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 525
|
postitati 09.08.05 17:03
|
|
|
OK proovin kommutaatorid omavahel ära vahetada , vastavalt skeemile peaks asi käima hakkama. Enne skeemi nägemist ei julgenud vahetust ette võtta,
kuna kartsin midagi muud veel p..sse keerata.
V6 kommutaator näeb pildi peal küll pisut teist moodi välja, peaks hakkama kinnitus auke ringi puurima, mida esialgu küll teha ei viitsi. Pistikud on
muidu samad.
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 09.08.05 18:16
|
|
|
Kui juhtmed ulataks, poleks vaja isegi mooduleid ringi tõsta.
Samas - kui keegi on juba enne sama trikki samal põhjusel teinud, siis see nipp enam ei aita 
|
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 09.08.05 18:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Silwer
Ja kui see kommutaatorite omavaheline vahetus tulemust ei anna siis vast võid otsida ja panna sinna asemele ka ntx. V6 mootoriga audi kommutaatori,
mida on suhteliselt lihtsalt saada... |
V6 puhul näikse olema ka 3 väljundiga kommutaator - see võiks isegi pmst sobida, kui 5pütise pooli parameetrid V6 pooli omade lähedale jäävad
primaarpoolel...
|
|
|
|
erkis
huviline
Registreerunud 27.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 525
|
postitati 09.08.05 20:03
|
|
|
Vahetasin siis kommutaatorid omavahel ära. Tundub, et keegi on vist sama trikki juba varem teinud. Viga ei kadunud. Väidaks isegi, et mootor töötas veel halvemini, vist ainult kolme püti pealt ja käivitus ka väga
kehvalt. Ei tea küll kommutaatori sisemist skeemi, kuid arvan, et selle kolm sisendit-väljundit ei tööta päris eraldi, vaid on omavahel kuidagi
sidestatud. Keerasin korraks ka küünlad maha - 3. küünal oli väga niiske (ilmselt ilma sädemeta töötamisest). Tegin puhtaks, kuid asi ei paranenud.
Panin siis kommud kokku tagasi, nagu vanasti - töötas paremini.
Seega on vaja ikka üks kommutaator ära vahetada.
Nii, et ootan väga infot, kust seda leida. Ei raatsi seda päris Revalist ka osta.
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 09.08.05 20:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: erkis
Ei tea küll kommutaatori sisemist skeemi, kuid arvan, et selle kolm sisendit-väljundit ei tööta päris eraldi, vaid on omavahel kuidagi sidestatud.
|
See "sidestatuse" asi ei ole usutav, sest küünlad ja sädemete moodustamine ei saa olla omavahel seotud.
See on aga küll võimalik, et laks on kommutaatoris ka teisi väljundeid kahjustanud või siis on näiteks kuskil mujal ka probleeme (poolid/piibud?)...
|
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.08.05 08:06
|
|
|
Kui homseni kannatad, siis saad minult.
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 18.08.05 19:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: erkis
Käisin diagnostikas siis ära. 3. silinder ei töötanud üldse. Viga on kommutaatoris, mis ühendatud aju ja süütepoolide vahele.
Nüüd, kui viga on teada, on vaja leida kusagilt uus kommutaator. Päris uus maksab Forssis palju raha ja seda saab ainult tellimise peale.
Äkki on Teil kellelgi teada, kust sellist tükki kasutatuna saada võiks ?
Igaljuhul oleksin väga tänulik igasuguse info eest.
Erki
522 9390 |
Tegelikult soovitaks võta see kolmas süütepool ja pane ta teiseks või neljandaks ja saad teada kui korralikult sinu auto poolide komplekt töötab .
Teise ja neljanda kõrval on vibra andur mis kontrollib otse
kuid probleemne kahe anduri vahel laseb mootoril töötada.
ja kui ikka pole juppe saanud mul on täis komplekt.
|
|
|
erkis
huviline
Registreerunud 27.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 525
|
postitati 19.08.05 15:59
|
|
|
Kommutaator vahetatud. Ikka ei hakanud tööle. Lisaks oli p...s ka 1.silindri süütepool. Vahetasin selle ka ära, nüüd töötab nagu vana mees.
Ainult, et eile jooksis jahutusventilaatori termosidur kinni ja tegi jahutusventilaatori pilbasteks. Kahjuks lendasid tükid otse radikasse (mahlad
väljas), nii, et igav ei ole.
Seekord läks siis nii
Vähemalt mootor enam vahele ei jäta ppp üle vasaku õla
|
|
|