Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: C6 vedrude vahetamine (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 3246)
Mattisson
huviline



Registreerunud 08.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: '06 Audi A6

postitati 17.04.19 07:27 Tsiteeri
C6 vedrude vahetamine



Audi A6 C6 3.0TDI quattro avant S-line.
Teises teemas näha, et pean lähiajal pidurikettad ja klotsid ära vahetama. Sama korraga võiksin siis madaldusvedrud ka alla panna.

Internetis on paar inimest jaganud õpetust kuidas coilide vastu vahetada ja tagumiste vedrude vahetus pidi spetsiaalsete tõmmitsateta päris keeruline olema.

On keegi ise selle töö ette võtnud ja teab soovitusi jagada? Kuna tõmmitsad võtan ühekordseks kasutamiseks, siis arvatavasti kõige odavamad: NEED


Kas nendega mahub seal toimetama?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 17.04.19 08:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mattisson
Audi A6 C6 3.0TDI quattro avant S-line.
Teises teemas näha, et pean lähiajal pidurikettad ja klotsid ära vahetama. Sama korraga võiksin siis madaldusvedrud ka alla panna.

Internetis on paar inimest jaganud õpetust kuidas coilide vastu vahetada ja tagumiste vedrude vahetus pidi spetsiaalsete tõmmitsateta päris keeruline olema.

On keegi ise selle töö ette võtnud ja teab soovitusi jagada? Kuna tõmmitsad võtan ühekordseks kasutamiseks, siis arvatavasti kõige odavamad: NEED


Kas nendega mahub seal toimetama?


Vaadates, milline on Audi spetsiaalne C6-e vedrutõmmits, siis sellega sinu lingil ei ole mitte midagi peale hakata. Lihtsalt ei mahu sinna...
Youtube.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
antsvolli
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 911T, A8 D2

postitati 17.04.19 08:35 Tsiteeri


Ise olen kasutanud selliseid rihmu vedrude vahetamisel.

Prosess:
1) tõstad auto üles ja monteerid min. 3 rihma vedrule võimalikult suure vahega kõrguse mõttes
2) lased auto alla ning tõstad ratta üles nii, et saad vedru kokku pressida
3) pingutad rihmad ja lased silla alla nii et vedru tuleb lahti, loomulikult on tark kõik vedru hoidvad kinnitid eemaldada/lahti keerata enne kui sild alla lasta.
4) uusi vedrusi võib olla probleem sisse saada siis pead silda üleval hoidvad poldid lahti keerama
5) kui silla paigast keerad vahetusel siis tuleks sillastend teha hiljem ja ka juba sellepärast et sillageomeetria muutus kuna masin madalamal.


Ülal kirjeldatud protsess on kuidas olen teinud TEIST MARKI autodel ja ei pruugi aktuaalne olla sinu masinale.

Kui vahendeid on siis lase töökojas vahetada, maksab kuid saad võtmed kätte lahenduse, sest vedruga vastu abskit saada pole lõbus. Muide mul on sinu lingil antud vedru klambrid katki läinud - õnneks ei lennanud vastu nägu aga palju puudu ei olnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mattisson
huviline



Registreerunud 08.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: '06 Audi A6

postitati 17.04.19 09:36 Tsiteeri


Olen kuulnud, et mõni inimene on nn tavaliste tõmmitsatega ära saanud vahetada, aga täpsemad juhised puuduvad. Sillastendi läheb auto pärast nagunii.
Ei kujuta ette, mis töökoja poole on mõtet pöörduda ja hinnapäring saata, sest mingil suvalisel pole ju ka õigeid tõmmitsaid ja esinudse hinnapakkumist nähes läheb ilmselgelt tuju ära madaldusvedrude peale selliseid summasid kulutada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 17.04.19 15:16 Tsiteeri


Võib-olla selline sobib paremini, juhul kui saab läbi õõtsa keerata seda: https://www.antehnika.ee/toode/1119/vedrupress-satra
Aga muidu jah nagu eespool juba kirjutati, et vedru kuidagi ära fikseerida auto raskuse all ja siis sild alla lasta selle poole pealt kui teisiti kuidagi ei saa. Samuti saab need tavalised konksudega klambrid lühemaks lõigata, endal ka nii tehtud ja erinevatel autodel kasutatud. Normaalses töökojas küll mingit probleemi pole sellise asjaga.

Suurem mure vast hoopis see, et kas ekstsentrikpoldid pole kinni jäänud pukside sisse ja saab ikka reguleerida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kiil
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad TDI manuaal

postitati 17.04.19 15:59 Tsiteeri


Ise olen sarnast kasutanud B6/B7 ja C6 tagavedrude jaoks. Mahub täpselt ära. Kangiga on vaja mõnel õõtsa natuke alla suruda ainult.

https://www.antehnika.ee/toode/1109/mehaaniline-vedrupress-asta


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ivorturb12
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 17.04.19 18:38 Tsiteeri


Olen vahetanud mingi c6 3.0 quattrol kunagi tagavedrusid. Hakkama sai kõige tavalisemate kahe kõrvaga vedrutõmmitsatega, kuid mul on ühed tõmmitsad tükkmaad lühemaks lõigatud. Võimalik, et kasutasin neid lühemaid. Mingisugune õõts sai lahti lastud, kuid peast täpselt ei mäleta enam täpselt. Vanade ära võtmine polnud eriline probleem(üks oli katki), aga uute tagasisaamine polnud nendega kõige lõbusam :D kuid tehtud sai.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Mattisson
huviline



Registreerunud 08.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: '06 Audi A6

postitati 17.04.19 18:47 Tsiteeri


Tänud vastuse eest. Kui lootust on, siis võiks ju isegi proovida. Uued vedrud tuleksid -40mm seega selle võrra peaks vast lihtsam olema.

EDIT:
Mis tootja vedrude poole vaadata? Kunagi sai valida vaid Eibach ja H&R vahel. Nüüd mõni juurde tulnud.
Nende kasuks räägib eeldatav tume värvus
Väidetavalt -40mm, seega vahe peaks olema kõige paremini nähtav
Koos TÜV dokumentatsiooniga


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mattisson
huviline



Registreerunud 08.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: '06 Audi A6

postitati 26.04.19 14:39 Tsiteeri


Vaatasin veel netis ringi ja jäid silma sellised vedtrutõmmitsad:
https://www.tooriistamarket.ee/et/vedrut%C3%B5mmits

Need just mõeldud seestpoolt surumiseks. Kes on vahetanud vedrusid, see oskab öelda, kas sellest võib kasu olla? Esimeste vedrude puhul siiski traditsioonilist tõmmitsat vaja?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 26.04.19 17:52 Tsiteeri


Sama tõmmitsat on juba soovitatud eespool.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mattisson
huviline



Registreerunud 08.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: '06 Audi A6

postitati 27.04.19 08:47 Tsiteeri


Tõepoolest. Olen kümnest erinevast allikast katsunud infot ammutada ja tekkis väike error. Tänud lingi eest igatahes - seal palju parema hinnaga.
Esimeste jaoks endiselt tavalist tõmmitsat vaja?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
antsvolli
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 911T, A8 D2

postitati 28.04.19 07:56 Tsiteeri


Võta pakkumised ja lase see vahetus ära teha:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mattisson
huviline



Registreerunud 08.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: '06 Audi A6

postitati 28.04.19 07:59 Tsiteeri


Pakkumised juba võetud. Aga ega pakkumisi võttes ei õpi ju midagi. Paar aastat tagasi ei oleks enda autol õli ka vahetanud. Nüüd ei kujutaks ette, et maksan esindusele mitu sada eurot, et keegi selle mu eest ära teeks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
antsvolli
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 911T, A8 D2

postitati 28.04.19 13:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mattisson
Pakkumised juba võetud. Aga ega pakkumisi võttes ei õpi ju midagi. Paar aastat tagasi ei oleks enda autol õli ka vahetanud. Nüüd ei kujutaks ette, et maksan esindusele mitu sada eurot, et keegi selle mu eest ära teeks.


Noojah peaasi, et suure vahetamise käigus kasti õli välja ei lase :D

Manuaal olemas ja teotahe + tööriistad ka - siis tee loomulikult ise ära ja anna teada kuidas läks n. oma teemas :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 40.0% - SQL: 60.0%]