Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 3.0TDI C6 piduriklotsid ja -kettad (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 3138)
Mattisson
huviline



Registreerunud 08.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: '06 Audi A6

postitati 15.04.19 19:02 Tsiteeri
3.0TDI C6 piduriklotsid ja -kettad



Mis tootja piduriklotse - ja kettaid peaks vaatama? Täielik FEBI BILSTEIN komplekt tuleks kokku ca 250€.
Ühes teises teemas kiideti siin veel TRW'd - see jääb ka samasse hinnaklassi.
Mis allikast olete kõige parema hinna saanud?
Varustuse kood peaks olema 1ZL.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
antsvolli
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 911T, A8 D2

postitati 15.04.19 19:22 Tsiteeri


Kas Brembot kannatab osta? Autodoc


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lauri0112
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal

Auto: A5 S-line 3.0tdi

postitati 15.04.19 19:24 Tsiteeri


Mina kasutan Zimmermann ketast ja trw klotse. Rahul.


Lauri in Audi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on foorumis

Auto: Avant Q

postitati 15.04.19 19:28 Tsiteeri


Mälu järgi olid klaasmajast ostetud klotsidel TRW kirjad peal.


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 15.04.19 19:40 Tsiteeri


Kui Autoeksperdist küsid, saad normaalsed. Polegi nii väga tähtis, mis sinna peale on kirjutatud. Ei ole nii, et iga erineva kirjaga klotsid/kettad on reaalselt TOODETUD selle poolt, kelle reklaam peal on. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
VIP
huviline

Avatar


Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Kohila - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant Quattro 2.8 30V

postitati 15.04.19 19:55 Tsiteeri


Tootjast olulisem on, et kuuma kettaga veelompi ei kihutaks ja auto iga nädal sõidus oleks. Olen kasutanud igasugu erinevate tootjate klotse ja kettaid BluePrintist, MaxGearist kuni Brembo ja Zimmermannini. Pidurdavad kõik, vahel tolmab üks rohkem, siis teine. Mõni väga üksik klotsi-ketta kombo on olnud selline, mis vilistama hakkab. Kiirelt p****e on läinud ainult selle auto kettad, mis vahepeal seisab nädalaid järjest. Iga aasta enne ülevaatust vahetan jälle kettaid :D

1ZL (esimesed pidurid) Ferodo klotsid + Brembo kettad saaksin pakkuda 180euriga. Tagumistel eraldi kood.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kev95
huviline



Registreerunud 27.01.11
Asukoht: Viimsi/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6

postitati 16.04.19 05:52 Tsiteeri


Mina kasutan enda C6-l Zimmermann kettaid ja Ferodo klotse. Pidurdab hästi, vilinad ja kõrvalised helid puuduvad. Ainus miinus on natuke rohkem piduritolmu kui originaalidega. Komplekt ees ja taga läks kokku maksma 180EUR Aeromotorsis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 16.04.19 06:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: VIP
Olen kasutanud igasugu erinevate tootjate klotse ja kettaid BluePrintist, MaxGearist kuni Brembo ja Zimmermannini. Pidurdavad kõik, vahel tolmab üks rohkem, siis teine. Mõni väga üksik klotsi-ketta kombo on olnud selline, mis vilistama hakkab. Kiirelt p****e on läinud ainult selle auto kettad, mis vahepeal seisab nädalaid järjest. Iga aasta enne ülevaatust vahetan jälle kettaid :D

1ZL (esimesed pidurid) Ferodo klotsid + Brembo kettad saaksin pakkuda 180euriga. Tagumistel eraldi kood.


Mingi aeg tagasi kuulsin ühe Zimmermanne müüva tegelase juttu, et "kardinaalne" vahe pidi ikka olema.
Et Zimmermann ostab malmi HIINAST, siis viiakse see Poolasse, kus toimub valamine, treimine, galvaanika ja pakkimine.

Ja et teistel tootjatel käib teistpidi, ehk saksa malm ja Hiinas teevad valmis. :D

Ehk siis loo moraal: ma paneks sinna 12a vana auto all kõige odavamad asjad, mis ma üldse leiaks ja kogu video. Ei tee sellele autole mitte üksli valges kitlis Hans või Adolf käsitööna pidurikettaid ning kõik nad tulevad teadagi kustkohat ja mis radu pidi.

Ja kui auto õues seisab, siis kipub iga ketas pekki minema, kui just enne kerevahaga üle ei lase.


.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
antsvolli
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 911T, A8 D2

postitati 16.04.19 08:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl


Ja kui auto õues seisab, siis kipub iga ketas pekki minema, kui just enne kerevahaga üle ei lase.


.


WD40 on parem lahendus kuid selle puhastamine on juba omaette teema :D - huumor. Ärge proovige järgi, pärast ei saa pidama :mad: Olen kuulnud, et mõnele valesti parkijale on lastud!

Ega seal erilist vahet ei ole mille külge kruvid kuid kettad võiksid olla tsink kattega n. zimmermann, bosch.

Klotsid võiksid olla väikse metalli osakaaluga siis ei roosteta nad nii kiiresti kettale kinni kui need kõige odavamad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mattisson
huviline



Registreerunud 08.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: '06 Audi A6

postitati 16.04.19 09:51 Tsiteeri


Tänud vastuste eest. Kui selline silt pagassis, siis ees kettad 347mm läbimõõduga ja taga 330mm?
https://www.upload.ee/thumb/9834464/20190402_153911_2.jpg

EDIT:
Kui võtta aeromotorsist Febi komplekt, siis tuleb 206€ koos tasuta transpordiga.
Kettad:
ESIMESED
TAGUMISED

Klotsid:
ESIMESED
TAGUMISED

Tundub ok selle raha eest?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
VIP
huviline

Avatar


Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Kohila - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant Quattro 2.8 30V

postitati 16.04.19 11:18 Tsiteeri


Esipidurid 1ZL (347mm)
Tagapidurid 1KW (330mm)

Ehk siis kõige suuremad (kallimad) pidurid sellel automudelile :) Üldjuhul letihind on Aeromotorsil kõige soodsam jah, aga tarneaeg ei pruugi tõele vastata. Samas minu kogemus Aeromotorsiga tugineb vaid ühele ostule. Sai enne tellimist üle küsitud, et kas ikka jõuab kindlasti lubatud kuupäevaks. Lubati küll, aga tegelikult jõudis kaup poodi 3 tööpäeva/5 kalendripäeva hiljem. Ehk siis igaks juhuks varu aega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 16.04.19 12:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: antsvolli

WD40 on parem lahendus kuid selle puhastamine on juba omaette teema :D - huumor. Ärge proovige järgi, pärast ei saa pidama :mad: Olen kuulnud, et mõnele valesti parkijale on lastud!

Ega seal erilist vahet ei ole mille külge kruvid kuid kettad võiksid olla tsink kattega n. zimmermann, bosch.

Klotsid võiksid olla väikse metalli osakaaluga siis ei roosteta nad nii kiiresti kettale kinni kui need kõige odavamad.


Sinu jaoks huumor, minu jaoks ka praktika, sest 20a autodega tegelemist on andnud ka sellise kogemuse, et kui juba teine originaalklotsi komplekt + OE kettad, määritud, tikud vahetatud jne kõik tehtud ja ikka kliendi auto kiunub pidurdamisel nagu ühistransport - siis aitaski tavaline lukuõli ketta peale. Jäi ilusti vait ja esimene km küll ei pidurdanud. Pärast ok.

Muideks, kettaid, odavaid, olen lasknud ka ise Eestis siin kohapeal tsinkida, jah toimib küll. Tsink tõmbub kuumaga tumedaks (sel on ikkagi miski 400 kraadi kuuma) , aga see vähemalt ei ole rooste.
Külmtsinki loomulikult pean silmas, kuuma tsingivanni pole veel proovinud, aga varsti teeme vast ära.

Vagi OE-l ja Zimmermanil ikka pigem mingi värv on peal, sest kraapides tuleb kergelt maha.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Elxx
klubiliige

Avatar


Registreerunud 11.04.12
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 2.7TDi 140kw S-Line Quattro

postitati 20.04.19 07:51 Tsiteeri


Kas 1KW pidurid on nö kulumisanduriga või ilma? Käega katsudes ei tuvastanud seal midagi, varuosalehed muidugi pakuvad igasugu varjante:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mattisson
huviline



Registreerunud 08.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: '06 Audi A6

postitati 21.04.19 07:43 Tsiteeri


Ma aru saanud, et ilma ikka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reizor
huviline

Avatar


Registreerunud 26.01.10
Kasutaja on eemal

Auto: Õnnetud S6 2.2T, S6 4.2

postitati 21.04.19 11:44 Tsiteeri


Tegelikult nüüd kui päris aus olla, siis kõik algab siiski muude sõlmede korrasolekust. Paljudel juhtudel on lihtsalt kolvid/liugurid kinni ning sellisel juhul ei ole vahet, mis ketta sa sinna paned. Resultaat on kõigil üks - kõver ketas.

Eelmisel aastal tekkis huvi antud väite tõestuseks lihtne katse teha. Ostsin kõige odavamad kettad, sadulad said remonditud ja määritud ning sõitsime audrus nende samade ketastega mitmeid paare klotse läbi. 40min ja tavalised klotsid olid metallini. Antud sessioonide jooksul sai lugematutel kordadel pidurid "põlema" sõidetud. Täheldasime vaid seda, et klotsil ja klotsil on vahe. Klotse käis seal umbes 5 erinevat paari läbi.
Mõni odav klots ei pidurdanud üldse. Näiteks EGT - tavaline seeria. EGT - seeria, kus tootekoodis on "I" (väidavad, et preemium klassi klots). Pidurdas küll, aga tolmas jubedalt ning sellest tulenevalt sai ka kiirelt otsa. Lisaks tänaval olid veidi agressiivsema sõiduga veljed kogu aeg süsimustad. Febi, Remsa ja sarnased olid ka kõik sarnased. Ainukesena täheldasime antud ning eelnevast kogemusest, et Zimmer, TRW, Brembo ja Ferodo pidurdasid veidi paremini ja kestsid kauem.

Sellest tulenevalt, kes tahavad odavalt läbi ajada, siis ostku odavad kettad ning head klotsid. Eeldusel, et viitsitakse sadulatele tähelepanu pöörata. Odavatel ketastel puudub aga pinnatöötlus. Ei ole tsingitud ega värvitud, tuleks ise mäkerdada kui esteetiline välimus on tähtis - paraku ei kesta nii kaua nagu tööstuslikult värvitud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.7% - SQL: 65.3%]