Mattisson
huviline
Registreerunud 08.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '06 Audi A6
|
|
Unisol58
huviline
Registreerunud 01.05.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0TDI q
|
postitati 15.04.19 10:50
|
|
|
Enda kogemusest B-varuosa anduri ostmine on lihtsalt orginaali ostmise edasi lükkamine.
Värvimine on ~25 euri.
|
|
|
anduke88
klubiliige
Registreerunud 17.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 1.9TDI & MB W205 & BMW F31 & Audi Q7 60 TFSIe
|
postitati 15.04.19 12:57
|
|
|
Kui õnnestub ja tume auto, võimalik et jää teatud värviga silma kriipima. Aga muudel juhtudel on kole.
Katsetasin ka üks kord B osaga. See lihtsalt ei tööta. Või noh, kord töötab, kord ei tööta, jälle erroris jne jutud. Proovisin ka ühte teist B
tootjat. Sama asi. Ehk B osast soovitan eemale hoida ja andurite korral kasutada ainult A osa. Kallis on, aga midagi pole teha - vähemalt ta töötab
korrektselt ja saab alati kindel olla.
|
|
|
ESTM4rkz
huviline
Registreerunud 22.09.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: RS3 '23
|
postitati 15.04.19 14:10
|
|
|
Võtsin kaks B-osa Forssist. Olid pigem odavad, miski paarkümmend eurot tükk. Kerevärvi (hall) sprei ja lakk Autovärvid.ee poest. Spreivärv just
sellepärast, et õhuke kiht jääks. Liiga paksu kihi alt andur ei toimi (pintsliga peale kandes). Lakki ka paar kihti peale ja välimuselt väga OK. NB!
Ära unusta andurit karestada enne värvi peale kandmist. Kindlasti tasub üle vaadata pistikud-juhtmestik, mul oli ühel anduril pistik ära mädanenud
ning teisel juhe kuskilt enamvähem stange keskelt katki. A6 Allroadi peal pidi esistange küljest ära võtma, muidu ei mahtunud vahetama.
|
|
|
qqaabz
huviline
Registreerunud 19.02.15
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI
|
postitati 15.04.19 16:56
|
|
|
Pole B-osal viga midagi 2 aastat olnud ja siiani töötab, aerosool värvi ja aerosool lakk ja ei jää midagi silma kriipima ega värvi vahet ka ei ole.
Need 25euri värvijad panevevad samamoodi aerosooliga.
|
|
|
stonestick
huviline
Registreerunud 08.07.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S3 8P
|
postitati 15.04.19 18:20
|
|
|
Pole küll C6, vaid B7 - kui üks andur juba pikemat aega vahepeal töötab ja vahepeal mitte, siis kui suur on võimalus, et asi on ainult
pistikus/juhtmestikus? Või pole absoluutselt mõtet stanget niisama maha kakkuda (tagumine keskmine andur)?
|
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 15.04.19 18:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stonestick
Pole küll C6, vaid B7 - kui üks andur juba pikemat aega vahepeal töötab ja vahepeal mitte, siis kui suur on võimalus, et asi on ainult
pistikus/juhtmestikus? Või pole absoluutselt mõtet stanget niisama maha kakkuda (tagumine keskmine andur)? |
Mul üks andur ka vahel jukerdas aga sain nii teada, kas andur tuksis, et panin süüte sisse, tagurpidi käik ja siis läksin muljusin seda andurit
sõrmega veidi. Kui vahepeal hakkas tiksuma vaikselt, siis oli teada, et andur ise suremas.
Remondin Audide led tulesid. 56711785
|
|
|
|
mkangur
huviline
Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.04.19 07:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stonestick
Pole küll C6, vaid B7 - kui üks andur juba pikemat aega vahepeal töötab ja vahepeal mitte, siis kui suur on võimalus, et asi on ainult
pistikus/juhtmestikus? Või pole absoluutselt mõtet stanget niisama maha kakkuda (tagumine keskmine andur)? |
B7 ei pea stanget maha võtma, kui veidi ukerdada viitsid, stange taga alumine põhjakatte plastik maha( kruvidest ots lahti) ja saad käe vahele lükata
stangele ja andurid ära vahetada. Halvimal juhul võtad stangelisa küljest ära, kui närv katkeb, mis käib samuti lihtsalt ära- kruvid lahti ning tuleb
klambritest välja stange küljest.
Enda B7 on kärukonksu tala veel lisaks seal taga ja kannatas ära vahetada andurid 4tk ilma stanget maha võtmata. Vaheta testiks alguses kahe anduri
asukohad ära omavahel. Suure tõenäosusega siiski surev andur või kaablipuu vigastus, mille saad lihtsalt antud meetodiga kindlaks teha.
"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and
you won't regret it."
|
|
|
|
anduke88
klubiliige
Registreerunud 17.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 1.9TDI & MB W205 & BMW F31 & Audi Q7 60 TFSIe
|
postitati 16.04.19 07:52
|
|
|
No vot, 2x proovinud, mõlemad korrad ebaõnnestunud B osa andurid. Võetud A osa ja töötab ideaalselt.
Näiteks samamoodi on C6-l probleemne koht tagumine kojamees - lipendavad ja loksuvad. B osa loksub juba külge keeramisest alates, aga A osa - töötab
nii nagu peab, pühib hästi ja ei mingit loksu.
Praegu meenub, et kunagi (vist mingi 3 aastat tagasi vms) C5-l sai pandud ette ja taha B osa andur - töötasid aga kuskil kaks nädalat hiljem oli autol
juba uus omanik. Seega koheselt jah töötas, aga kas ka tööle jäi - ei tea.
Tore et kellegil on ka õnnestunud ja kestavad.
Ning jah, loomulikult saab ka spreyga värvitud, pole probleemi. Kuigi C5-l tõmbasin pintsliga üle+paar kihti lakki ka pintsliga peale ja töötas.
|
|
|
Mattisson
huviline
Registreerunud 08.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '06 Audi A6
|
postitati 21.04.19 07:37
|
|
|
Käisin vaatasin, kuidas pääseb ligi üldse ilma midagi eemaldamata (parempoolne välimine andur). Natuke käega kompasin andurit ja juhtmeid. Pärast seda
kaks sõitu ei käinudki pikka piiksu ja süsteem tundus toimivat.
See annab lootust, et anduri juures juhtmete viga hoopis?
Kas keegi on suutnud eemaldada seda andurit tagastanget eemaldamata? Stangelisa käib kergelt ära kui see aitaks.
|
|
|
PTC
huviline
Registreerunud 20.08.12
Kasutaja on eemal
Auto: A6 55 TFSI e
|
postitati 21.04.19 08:17
|
|
|
09 allroad C6'l sai küll tagumise äärmise (parempoolse) anduri vahetatud ilma stanget maha võtmata. Aga jah B osadel on kõvasti arenemisruumi -
vahetasin ühe garantiikorras välja kuid ka uus näeb aeg ajalt viirastusi.
|
|
|