Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: V157 Intake manifold flap - VCDS (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 3067)
AndresE
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.14
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B7

postitati 13.04.19 08:32 Tsiteeri
V157 Intake manifold flap - VCDS



Mure 2.0tdi 103kw mootoriga (murelaps)
Küttekulu kõrgem, viskab diagnostiga järgmist teadet.


https://i.imgur.com/sUSHZjN.jpg

Võtsin klapi küljest, tegin lahti. Veidi õline, kuid midagi katki polnud.
Netiavarused soovitavad kontrollida kaitsmeplokist, peaks olema kondiga sama kaitsme all, seal samuti kõik korras. Kliima töötab ilusti.
Mida kontrollida? Ei soovi lambist uut klappi ostma hakata.

Justkui on kõik sümptomid, mis klapi vigasele tööle viitavad: suurem küttekulu, väljasuretus ebaühtlane ja minek veidi uimane.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 13.04.19 18:43 Tsiteeri


Käega liigutades liigub klapp ilusti v?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
AndresE
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.14
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B7

postitati 14.04.19 06:26 Tsiteeri


Justkui liigub ilusti jah.
Nüüd mõne päeva jooksul peale puhastamist olen täheldanud kütusekulu langemist pea liitri võrra. Sõidan ikka sama otsi, tangin sama kütust. Võib olla tingitud ka millestki muust.
Kogu klapi sisu (seehulgas ka klapi mootor) oli õli täis, tihend lasi läbi ja loodetavasti kogunenud ikka aja jooksul, mitte hiljuti. Puhastasin, leotasin, kuivatasin, uuesti puhastasin, uuesti leotasin ja uuesti kuivatasin ja panin kokku ja külge tagasi. Väljasuretus ikka robustne, ehk siis süüte väljakeeramisel käib läbi terve auto päris korralik "järeltõuge".


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
walkman
huviline



Registreerunud 25.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S8 D2

postitati 14.04.19 07:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AndresE
Justkui liigub ilusti jah.
Nüüd mõne päeva jooksul peale puhastamist olen täheldanud kütusekulu langemist pea liitri võrra. Sõidan ikka sama otsi, tangin sama kütust. Võib olla tingitud ka millestki muust.
Kogu klapi sisu (seehulgas ka klapi mootor) oli õli täis, tihend lasi läbi ja loodetavasti kogunenud ikka aja jooksul, mitte hiljuti. Puhastasin, leotasin, kuivatasin, uuesti puhastasin, uuesti leotasin ja uuesti kuivatasin ja panin kokku ja külge tagasi. Väljasuretus ikka robustne, ehk siis süüte väljakeeramisel käib läbi terve auto päris korralik "järeltõuge".


Siis võib samahästi mootor kutu olla ju.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 14.04.19 07:32 Tsiteeri


Kui viga tuleb tagasi peale puhastust, on vaja uus panna. Adaptsioon ja kõik tore. Juhul kui tahmakaga auto, sõidad selle ka umbe selle veaga.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2023-24, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
AndresE
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.14
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B7

postitati 14.04.19 09:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Siis võib samahästi mootor kutu olla ju.


Võis olla lihtsalt ka lühises selle õli ja muu jama pärast? sel juhul oleks samas ka kaitsme läbi kärsatand. Teiste autode näitena peaks peetis mootor näitama "permanent" viga.

Tsitaat:
Kui viga tuleb tagasi peale puhastust, on vaja uus panna. Adaptsioon ja kõik tore


Tuleb vist jah lähiajal juhe uuesti sappa pista ja vaadata kas nüüd annab uuesti teadet.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mike1
huviline



Registreerunud 15.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.04.19 13:20 Tsiteeri


Hakkavadki õli lekkima sissepoole need klapid - aitab klapi vahetus.
Samuti saab klappi arvutiga aktiveerida ning sellest järeldused teha.


Vw; Audi, Škoda; Seat; diagnostika ja kõikvõimalikud elektritööd, lisaseadmete paigaldus ja aktiveerimine.
Tallinn
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
AndresE
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.14
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B7

postitati 18.06.19 19:44 Tsiteeri


Niisiis, aega on veidi möödas ja nüüd siis on ka klapp välja vahetatud, sellega ka viga kadunud. Nüüd arvutiga klappi aktiveerides on vähemalt kuulda ja tunda et toimib.

Andres


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
janarkru
huviline



Registreerunud 21.07.19
Kasutaja on eemal


postitati 21.07.19 18:27 Tsiteeri
mul sama jama



mul sama jama. mis klapp siis vahetatud sai? ühest kohast öeldi et on egr..teine koht ütleb drosselklapp. ei teagi mida nüüd uskuda..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AndresE
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.14
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B7

postitati 21.07.19 21:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: janarkru
mul sama jama. mis klapp siis vahetatud sai? ühest kohast öeldi et on egr..teine koht ütleb drosselklapp. ei teagi mida nüüd uskuda..


Ege peaks siiski teise koodiga olema. Drosselklapp siiski, vahetult enne egri.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 58.9% - SQL: 41.1%]