A4 (B6) 17887 (vaakumsüsteem) ja 17545 (rikas segu) veakoodid
A4 (B6) 2,0 96kW 2001 bens atm (cvt)
Soovitage mõnda head spetsi (soovitavalt Pärnu kandist), kes viitsiks pühenduda ja aitaks reaalselt lahendada mure veakoodidega:
17887 - Brake Boost Vacuum System (P1479-008 Mechanical Failure), viga on püsiv ning peale veakoodi kustutamist tuleb kohe tagasi.
17545 - Fuel Trim. Bank 1 (Add) (P1137-002 System too Rich - MIL ON), vea kustutamisel see mõneks ajaks kaob ja siis sõites tuleb
taas mingi aja pärast esile.
Pidurid kõik korras autol, käis ka ülevaatusel ja ei öeldud midagi.
Auto käis elektriku juures, kes ütles, et viga piduri vaakumpumbas. Sai see vahetatud (kallis lõbu), kuigi pidurid olid iseenesest korras ja kuu aega
oli ok, nüüd täpselt samad veakoodid tagasi. Tõsi, vahepeal ei kontrollinud arvutiga, kas see vaakumsüsteemi rikkekood oli kohe tagasi või ei, kuniks
lõi mootoritule põlema selle rikka kütteseguga seoses. Kui koodi 17545 ära kustutan, siis mootori hääl ka muutub koheselt töötamise ajal.
Olen täitsa hädas, sest ei oska kuskilt otsast seda viga ise otsida ka. Netis tuulates olen aru saanud, et väga paljudel audiomanikel selle
vaakumsüsteemi veakoodiga mure, kuid ühest vastust nagu ei ole, mida seal vaatama või otsima peaks. Seetõttu olekski vaja abi inimeselt, kel soov ja
võimalus süveneda. Siiani paar kohta, kus käinud olen, siis saan vastuseks, et "noh, praegu pole aega ja vaatame mõne nädala pärast, kui sa mujalt
pole abi saanud" jne. Suitsumasinat ka pole endal, ega ka oskusi väga, et selle abil leke tuvastada vms.
|