Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: a4 b7 2.0 103tdi 2006 "kõriseb" (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 2251)
AndresE
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.14
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B7

postitati 07.04.19 06:49 Tsiteeri
a4 b7 2.0 103tdi 2006 "kõriseb"



Tere

Mure järgmine: sõidu ajal kui mootoril on väiksemgi koormus taga (siduriga ei kõrise) tuleb kuskilt mootorilähedusest kõrinat. Tean, et nende aastate audidel küll on kuuskantvardad ja hoorattad poolpidused, kuid need võib välistada, kuna hooratas on ühemassilise conversion kiti vastu välja vahetatud ja kuuskantvarras on samuti ok.
Kõriseb samuti ka püsikaga maanteel sõites, või siis käik sees hoogu maha võttes. Olen täheldanud et erinevate kiirustega on justkui õrnalt erinev helitugevus.

Keegi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AndresE
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.14
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B7

postitati 21.06.19 06:43 Tsiteeri


Keegi?
Tõesti nii ebapopp probleem või :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 21.06.19 06:56 Tsiteeri


Generaatori sidur korras? Mis firma generaatori rihm? Mingitel hakkas (just need 2.0tdi) Dayco rihmaga loopima rihma ja tuli ka kõrin sisse. Või siis variant kliimapumba ratta puksid kulunud. Kui geneka rihma maha võtad ja logistad kliimapumba ratast edasi tagasi, siis ta ei tohi loksuda, kui loks on sees siis puksid kulunud seest.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
AndresE
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.14
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B7

postitati 21.06.19 06:58 Tsiteeri


Kas siis ei peaks ka kohapeal tiksudes häält tegema, mitte ainult väikese pinge all? Sinu küsimustele ma hetkel peast vastuseid ei tea. Seda küll tean, et viimasel ajal teeb genekas häält aga pole jõudnud seda uurida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Fleep
huviline



Registreerunud 08.01.15
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.9tdi/ Audi A6 2.0tdi

postitati 08.08.19 10:36 Tsiteeri


Olen kuulnud et kui kahe massiline ühemassilise vastu vahetada, hakkab käigukaste rohkem minema kui kahe massilisi hoorattaid. Seega vb tuleb hääl käigukastist ? :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AndresE
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.14
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B7

postitati 19.08.19 17:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Fleep
Olen kuulnud et kui kahe massiline ühemassilise vastu vahetada, hakkab käigukaste rohkem minema kui kahe massilisi hoorattaid. Seega vb tuleb hääl käigukastist ? :P


Ma ei teagi, mis see parem variant oleks :D aga jah, on ka see mõte läbi käinud. Hiljuti kiskusin lahti 2000 aasta bora, millel oli kahemassiline täiesti hoopiski kinni keevitatud, mille tulemus oli kahest tükist koosnev väntvõll. Öeldi ka, et pigem läheb käigukast


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 44.7% - SQL: 55.3%]