Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: S4 ja lpg gaas. (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 5909)
Tumemaa
huviline



Registreerunud 25.11.16
Kasutaja on eemal

Auto: Anneli99

postitati 29.03.19 08:25 Tsiteeri
S4 ja lpg gaas.



hei!

Võibolla loll küsimus, aga ikkagi küsin sest huvi on.

Kas b5 s4le annab ka gaasiseadme panna ja ökomalt liikuda ning samas kui soov ikkagi s4 võlusi tunda, siis vähe järsemalt vajutada?

Tänud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 29.03.19 08:45 Tsiteeri


B5 on ca 20a vana auto. Sel hakkavad juba ilma gaasitagi igasugused jamad tekkima, millega peab aeg-ajalt tegelema.
Eks muidugi võib lasta gaas paigaldada, aga eks ta veidi imelik ole. Las olla parem hobikas.

Ja osta parem teine juurde, mingi sihuke näiteks https://www.auto24.ee/used/3079260 kui aeg ajalt on vaja pikki otsi sõita.
Tehasegaasikaid on lihtsam remontida ka.
.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KJO
huviline



Registreerunud 27.08.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BiT C7

postitati 29.03.19 11:49 Tsiteeri


S4ga räigelt ökotades saad maanteel 8-9 linnas 11-13.
Mida siin enam tahta, oman A6 C6 ja S4 b5 ja C6 vótab mólemal juhul ainult paar liitrit vähem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 29.03.19 16:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
B5 on ca 20a vana auto. Sel hakkavad juba ilma gaasitagi igasugused jamad tekkima, millega peab aeg-ajalt tegelema.
Eks muidugi võib lasta gaas paigaldada, aga eks ta veidi imelik ole. Las olla parem hobikas.

Ja osta parem teine juurde, mingi sihuke näiteks https://www.auto24.ee/used/3079260 kui aeg ajalt on vaja pikki otsi sõita.
Tehasegaasikaid on lihtsam remontida ka.
.
Siin maimiti LPG mitte CNG. Ärgem ajagem neid sassi. Seadmed on suht erinevad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 29.03.19 17:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
Siin maimiti LPG mitte CNG. Ärgem ajagem neid sassi. Seadmed on suht erinevad.


Siin rääkis amatöör, kellel pole vahet. Või kahtlustad, et mina ajan sassi? :P
Ja seadmed pole suht vaid kardinaalselt erinevad. (surukat ise peale ei pane)

Tehase CNG autole saab mingil määral diagnosti teha, LPG jamade puhul pole nii kindel.
Ökomad on nad ka. Kui mina neid veel vanasti remontisin, siis taksojuhid olid valmis misiganes hinda maksma, peaasi et see surugaasikas uuesti korda saaks.
Lihtsalt niiiii odav on sõita.

Ameerika auto vist paneb aga LPG-d lausa uutele ja ise peale, kas nad sõidavad ka, ma ei tea.
Eks alguses ikka.
LPG jaamu on muidugi rohkem ja tegevusraadius (=paak) on neil suurem, see on neil kaheks suureks plussiks.

P.S. Aga mida ma ägedama otsa (ja S4 seda juba varsti on) oldtimerite puhul tähele pannud olen, on see, et kallimad on need autod, mis on tuunimata, madaldamata, ümberehitamata, näppimata jne
Lisaks võiks nad olla manuaalkastiga ja toimiva kliima/kondiga.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 30.03.19 03:36 Tsiteeri


Kui on korralik gaasiseade ja korralikult paigaldatud,siis pole vahet,kas söidad gaasiga vöi bensiiniga. Aaga korralik asi maksab. Nii et kalkuleeri
:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 30.03.19 14:45 Tsiteeri


Milline on see korralik, mis "S-i" sinna essi ei keera?
See "S", millele on ükskõik-kui-udu-peen laiatarbegaas peale tõstetud ei ole enam S mitte ühestki otsast. Need gaasid ei pane seda S-le kohaselt liikuma. Kõik ülejäänud on automaatselt ebaoluline. Ilmselt see sõnum vastab esmasele esitatud küsimusele.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 30.03.19 15:24 Tsiteeri


Inimesesd on erinevad...
Ma vurasin kuskil 80000km läbi,mitte küll Audiga. Ei saand küll nagu aru ,et see gaas midagi pekki keeras.Tuleb lihtsalt korralikult paigaldada süsteem.Näiteks pihustid öige koha peale jne Samas peavad need pihustid olema kvaliteetsed. Nt Hana pihustid.Seadistamine käib sarnaselt nagu nt Vemsi seadistamine.Tähtis on ka leida öiged süüteküünlad.Seadistada vöib ka nt nii et boosti alas töötab moto ainult bensiiniga. Seda loetelu vöib pikalt arutada,mis ja kuidas on öige Pole palju vaja et vale seadistusega mootor pekki keeratakser:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 30.03.19 15:30 Tsiteeri


Nii ongi ja see on öko-mökutaja suurim motivatsioonitapja, kui vaja 5000-6000km tagant hooldus-seadistuste stabiilsust kontrollimas käia.
Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
Pole palju vaja et vale seadistusega mootor pekki keeratakser:D



- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 30.03.19 15:43 Tsiteeri


Ei tea.....aaga ma vahetasin iga 10000km järelt filtreid ja öli. Seadistasin kaks korda. Esimene seadistus...ja teine seadistus oli peale ühe pihusti vahetust:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige



Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 30.03.19 17:08 Tsiteeri


S audist ja gaasiseadmest on räägitud ka teemas: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=177588
Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
Kui on korralik gaasiseade ja korralikult paigaldatud,siis pole vahet,kas söidad gaasiga vöi bensiiniga. Aaga korralik asi maksab. Nii et kalkuleeri
:D

Kui on korralik puidukatel, siis võiks sõita ka kuiva metsapuiduga, briketti, pelletigraanuli, kivisöe või rammusa veisesõnnikuga :)
Viimase baasil biogaasi täitsa meie kodumaal toodetakse ja mingi seltskond sellega ka eduliselt g-tron audiga sõidab.

Mina sõidaks üldse puhta veega, on oluliselt odavam kui LPG. Veeseadme paigaldusabi pakub lahkelt huviline forsin. Lingin ka pika ja põhjaliku juhendmaterjali: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=108940

Tegelikult, kui võrrelda LPG vs bensiini füüsikalisi ja keemilisi omadusi, siis "pole vahet" väide ei ole tõene. Kui võtta pihku karujulk, nuusutada pöidla poolt, või teisest otsast, siis saame tõesti väita, et pole vahet. Üldiselt kangemad sisepõlemismootorid on konstrueeritud, ehitatud ja seadistatud sõitma kindla kütusega.

Eespool viidatud järelturu CNG autot ostes on vaja endale teatud asjad selgeks teha. Kui see CNG masin vajab paakide gaasirõhuklappide asendust ja korrosiooni tõttu paakide asendust, siis see paari/kolmetonnine väljaminek sööb asja mõttekuse täiesti ära.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 30.03.19 19:10 Tsiteeri


Selle gaasiseadme teemaga tundub, et arvamused jagunevad täpselt pooleks. Kellel on see kiidab ja kellel pole see laidab. Endal plaanis v8 peale paigaldada kuna kui hetkel saab 30 euri eest umbes 130 km siis gaasiga saab sama rahaeest poole kui mitte rohkem sõita. Viimase mõne kuuga olen kuuland eri jutte ja eriti kiidavad usa raua inimesed seda gaasi värki ja eks ilmselt ilma gaasita väga neid autosi keegi ei peaks. Lätis ja leedus ka see ikka väga popp teema ja enamus s6 c5-tel need peal ja 20v essidel. Turboka puhul muidugi ise seda peale ei paneks. Prj kirjutas mul auto teemas ka suht hästi välja selle gaasika kohta ja eks palju oleneb seadistajast ka. Eks s4 20v ja s4 2,7bit puhul on järelturu mõttes see gaasiseade miinuseks aga v8 puhul tundub eeliseks olema kuna need v8 s-id mis vaadand olen on läinud gaasikana kiiremini ära. Aga eks see minu arvamus asjast ainult :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 30.03.19 20:15 Tsiteeri


https://www.elgas.com.au/blog/690-7-lpg-conversions-myths-autogas


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 31.03.19 04:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Viimase baasil biogaasi täitsa meie kodumaal toodetakse


Meie kodumaal toodetakse ka inimese s..tast biogaasi ja lausa köetakse sellega maju. Paljassaare reoveepuhastusjaam on siin üks suunanäitajaid.


Aga see, kuidas CNG auto gaasirõhuklapi 600 eurisest hinnast paar/kolm tonni saab, on muidugi huvitav.
Ilmselt trahvo taga taarakastidel istuvad mehed on mitu korda poes plastikõlle järgi käinud ja hinnad aina kasvavad...:D
Mingi passati kõhu alla paakidele ML-i peale lasta enam raha ei jätku.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige



Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 31.03.19 09:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Meie kodumaal toodetakse ka inimese s..tast biogaasi ja lausa köetakse sellega maju. Paljassaare reoveepuhastusjaam on siin üks suunanäitajaid.
Aga see, kuidas CNG auto gaasirõhuklapi 600 eurisest hinnast paar/kolm tonni saab, on muidugi huvitav.
Ilmselt trahvo taga taarakastidel istuvad mehed on mitu korda poes plastikõlle järgi käinud ja hinnad aina kasvavad...:D
Mingi passati kõhu alla paakidele ML-i peale lasta enam raha ei jätku.

OT: Küsimus ei ju selles, et mida millest saab toota, vaid mis on reaalselt teedel ka kasutatav. Biogaasijaam on suur investeering ja jaama normaalse tasuvusajaga opereerimiseks on üks oluline komponent kättesaadav toorainebaas. Siin on kahtlemata eelisseisus veisesõnnik.
CNG masinal on sõltuvalt paakide arvust rõhuklappe 3 või rohkem ja need vahetatakse kõik korraga. Korrosiooni osas ma ei ole sinuga nõus. Kui poritiib mullitab, siis millegi pealemäärimine annab küll visuaalse tulemuse, kuid rõhupaagid peavad hoidma ka varuga rõhku ja seal tootja seisukoht lihtne - tuleb asendada. Ülima kokkuhoiuga põlveotsas ekspluateeritud CNG masin on sisuliselt pomm https://www.youtube.com/watch?v=J_Eh5Mi_83c


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
antsvolli
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 911T, A8 D2

postitati 31.03.19 10:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus

CNG masinal on sõltuvalt paakide arvust rõhuklappe 3 või rohkem ja need vahetatakse kõik korraga. Korrosiooni osas ma ei ole sinuga nõus. Kui poritiib mullitab, siis millegi pealemäärimine annab küll visuaalse tulemuse, kuid rõhupaagid peavad hoidma ka varuga rõhku ja seal tootja seisukoht lihtne - tuleb asendada. Ülima kokkuhoiuga põlveotsas ekspluateeritud CNG masin on sisuliselt pomm https://www.youtube.com/watch?v=J_Eh5Mi_83c



Kui see juba tanklas paukuma hakkab mis siis liiklusõnnetuses saab :o

Käsitleja : "Kuidas sa siia said, kuidagi räsitud ja kõrbenud oled?"
Õnnetu hing - Ah, tahtsin odavalt liigelda ja siis oli "väike kõks"

Dialoog kuskil maa ja taeva vahepealses piiripunktis.


Kui seade on korralikult paigaldatud ja reguleeritud on temaga niisama cruisides soodsam, kuid paigaldus odav ei ole kohe kindlasti.

Kui soov odavalt sõita siis võtaks tehase CNG masina.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige



Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 31.03.19 12:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: antsvolli
Kui see juba tanklas paukuma hakkab mis siis liiklusõnnetuses saab :o.


Liiklusõnnetusse tasub sattuda, kui paagid on tühjad :).
Reaalselt on süsteem väga töö ja pommikindel, kui talitada täpselt tootja juhendite järgi. Liiklusõnnetusse sattudes ei juhtu midagi. Eks tankimine on kõige kriitilisem tegevus, CNG puhul on rõhud arvestatavad - 200+bar. Videos näidatud õnnetus juhtub siis, kui põlveotsas ökonoomitada.

Selles osas olen sinuga nõus, et gaasiauto puhul tuleb võtta tehase CNG ja nautida sõitu. Aga aitab OT-st.
Teemaks oli, kuidas grillgaasiga kiirendusvõistlustel medaleid saada.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 36.7% - SQL: 63.3%]