Tumemaa
huviline
Registreerunud 25.11.16
Kasutaja on eemal
Auto: Anneli99
|
postitati 29.03.19 08:25
|
|
|
S4 ja lpg gaas.
hei!
Võibolla loll küsimus, aga ikkagi küsin sest huvi on.
Kas b5 s4le annab ka gaasiseadme panna ja ökomalt liikuda ning samas kui soov ikkagi s4 võlusi tunda, siis vähe järsemalt vajutada?
Tänud
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 29.03.19 08:45
|
|
|
B5 on ca 20a vana auto. Sel hakkavad juba ilma gaasitagi igasugused jamad tekkima, millega peab aeg-ajalt tegelema.
Eks muidugi võib lasta gaas paigaldada, aga eks ta veidi imelik ole. Las olla parem hobikas.
Ja osta parem teine juurde, mingi sihuke näiteks https://www.auto24.ee/used/3079260 kui aeg ajalt on vaja pikki otsi sõita.
Tehasegaasikaid on lihtsam remontida ka.
.
|
|
|
KJO
huviline
Registreerunud 27.08.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BiT C7
|
postitati 29.03.19 11:49
|
|
|
S4ga räigelt ökotades saad maanteel 8-9 linnas 11-13.
Mida siin enam tahta, oman A6 C6 ja S4 b5 ja C6 vótab mólemal juhul ainult paar liitrit vähem.
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 29.03.19 16:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
B5 on ca 20a vana auto. Sel hakkavad juba ilma gaasitagi igasugused jamad tekkima, millega peab aeg-ajalt tegelema.
Eks muidugi võib lasta gaas paigaldada, aga eks ta veidi imelik ole. Las olla parem hobikas.
Ja osta parem teine juurde, mingi sihuke näiteks https://www.auto24.ee/used/3079260 kui aeg ajalt on vaja pikki otsi sõita.
Tehasegaasikaid on lihtsam remontida ka.
. | Siin maimiti LPG mitte CNG. Ärgem ajagem neid sassi. Seadmed on suht erinevad.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 29.03.19 17:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: laurz
Siin maimiti LPG mitte CNG. Ärgem ajagem neid sassi. Seadmed on suht erinevad. |
Siin rääkis amatöör, kellel pole vahet. Või kahtlustad, et mina ajan sassi?
Ja seadmed pole suht vaid kardinaalselt erinevad. (surukat ise peale ei pane)
Tehase CNG autole saab mingil määral diagnosti teha, LPG jamade puhul pole nii kindel.
Ökomad on nad ka. Kui mina neid veel vanasti remontisin, siis taksojuhid olid valmis misiganes hinda maksma, peaasi et see surugaasikas uuesti korda
saaks.
Lihtsalt niiiii odav on sõita.
Ameerika auto vist paneb aga LPG-d lausa uutele ja ise peale, kas nad sõidavad ka, ma ei tea.
Eks alguses ikka.
LPG jaamu on muidugi rohkem ja tegevusraadius (=paak) on neil suurem, see on neil kaheks suureks plussiks.
P.S. Aga mida ma ägedama otsa (ja S4 seda juba varsti on) oldtimerite puhul tähele pannud olen, on see, et kallimad on need autod, mis on tuunimata,
madaldamata, ümberehitamata, näppimata jne
Lisaks võiks nad olla manuaalkastiga ja toimiva kliima/kondiga.
.
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 30.03.19 03:36
|
|
|
Kui on korralik gaasiseade ja korralikult paigaldatud,siis pole vahet,kas söidad gaasiga vöi bensiiniga. Aaga korralik asi maksab. Nii et
kalkuleeri
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.03.19 14:45
|
|
|
Milline on see korralik, mis "S-i" sinna essi ei keera?
See "S", millele on ükskõik-kui-udu-peen laiatarbegaas peale tõstetud ei ole enam S mitte ühestki otsast. Need gaasid ei pane seda S-le kohaselt
liikuma. Kõik ülejäänud on automaatselt ebaoluline. Ilmselt see sõnum vastab esmasele esitatud küsimusele.
|
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 30.03.19 15:24
|
|
|
Inimesesd on erinevad...
Ma vurasin kuskil 80000km läbi,mitte küll Audiga. Ei saand küll nagu aru ,et see gaas midagi pekki keeras.Tuleb lihtsalt korralikult paigaldada
süsteem.Näiteks pihustid öige koha peale jne Samas peavad need pihustid olema kvaliteetsed. Nt Hana pihustid.Seadistamine käib sarnaselt nagu nt Vemsi
seadistamine.Tähtis on ka leida öiged süüteküünlad.Seadistada vöib ka nt nii et boosti alas töötab moto ainult bensiiniga. Seda loetelu vöib pikalt
arutada,mis ja kuidas on öige Pole palju vaja et vale seadistusega mootor pekki keeratakser
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.03.19 15:30
|
|
|
Nii ongi ja see on öko-mökutaja suurim motivatsioonitapja, kui vaja 5000-6000km tagant hooldus-seadistuste stabiilsust kontrollimas käia.
Tsitaat: | Algselt postitas: laurz
Pole palju vaja et vale seadistusega mootor pekki keeratakser
|
|
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 30.03.19 15:43
|
|
|
Ei tea.....aaga ma vahetasin iga 10000km järelt filtreid ja öli. Seadistasin kaks korda. Esimene seadistus...ja teine seadistus oli peale ühe pihusti
vahetust
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.03.19 17:08
|
|
|
S audist ja gaasiseadmest on räägitud ka teemas: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=177588
Tsitaat: | Algselt postitas: laurz
Kui on korralik gaasiseade ja korralikult paigaldatud,siis pole vahet,kas söidad gaasiga vöi bensiiniga. Aaga korralik asi maksab. Nii et
kalkuleeri
|
Kui on korralik puidukatel, siis võiks sõita ka kuiva metsapuiduga, briketti, pelletigraanuli, kivisöe või rammusa veisesõnnikuga
Viimase baasil biogaasi täitsa meie kodumaal toodetakse ja mingi seltskond sellega ka eduliselt g-tron audiga sõidab.
Mina sõidaks üldse puhta veega, on oluliselt odavam kui LPG. Veeseadme paigaldusabi pakub lahkelt huviline forsin. Lingin ka pika ja põhjaliku
juhendmaterjali: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=108940
Tegelikult, kui võrrelda LPG vs bensiini füüsikalisi ja keemilisi omadusi, siis "pole vahet" väide ei ole tõene. Kui võtta pihku karujulk, nuusutada
pöidla poolt, või teisest otsast, siis saame tõesti väita, et pole vahet. Üldiselt kangemad sisepõlemismootorid on konstrueeritud, ehitatud ja
seadistatud sõitma kindla kütusega.
Eespool viidatud järelturu CNG autot ostes on vaja endale teatud asjad selgeks teha. Kui see CNG masin vajab paakide gaasirõhuklappide asendust ja
korrosiooni tõttu paakide asendust, siis see paari/kolmetonnine väljaminek sööb asja mõttekuse täiesti ära.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 30.03.19 19:10
|
|
|
Selle gaasiseadme teemaga tundub, et arvamused jagunevad täpselt pooleks. Kellel on see kiidab ja kellel pole see laidab. Endal plaanis v8 peale
paigaldada kuna kui hetkel saab 30 euri eest umbes 130 km siis gaasiga saab sama rahaeest poole kui mitte rohkem sõita. Viimase mõne kuuga olen
kuuland eri jutte ja eriti kiidavad usa raua inimesed seda gaasi värki ja eks ilmselt ilma gaasita väga neid autosi keegi ei peaks. Lätis ja leedus ka
see ikka väga popp teema ja enamus s6 c5-tel need peal ja 20v essidel. Turboka puhul muidugi ise seda peale ei paneks. Prj kirjutas mul auto teemas ka
suht hästi välja selle gaasika kohta ja eks palju oleneb seadistajast ka. Eks s4 20v ja s4 2,7bit puhul on järelturu mõttes see gaasiseade miinuseks
aga v8 puhul tundub eeliseks olema kuna need v8 s-id mis vaadand olen on läinud gaasikana kiiremini ära. Aga eks see minu arvamus asjast ainult
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 31.03.19 04:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
Viimase baasil biogaasi täitsa meie kodumaal toodetakse |
Meie kodumaal toodetakse ka inimese s..tast biogaasi ja lausa köetakse sellega maju. Paljassaare reoveepuhastusjaam on siin üks suunanäitajaid.
Aga see, kuidas CNG auto gaasirõhuklapi 600 eurisest hinnast paar/kolm tonni saab, on muidugi huvitav.
Ilmselt trahvo taga taarakastidel istuvad mehed on mitu korda poes plastikõlle järgi käinud ja hinnad aina kasvavad...
Mingi passati kõhu alla paakidele ML-i peale lasta enam raha ei jätku.
.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.03.19 09:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Meie kodumaal toodetakse ka inimese s..tast biogaasi ja lausa köetakse sellega maju. Paljassaare reoveepuhastusjaam on siin üks suunanäitajaid.
Aga see, kuidas CNG auto gaasirõhuklapi 600 eurisest hinnast paar/kolm tonni saab, on muidugi huvitav.
Ilmselt trahvo taga taarakastidel istuvad mehed on mitu korda poes plastikõlle järgi käinud ja hinnad aina kasvavad...
Mingi passati kõhu alla paakidele ML-i peale lasta enam raha ei jätku. |
OT: Küsimus ei ju selles, et mida millest saab toota, vaid mis on reaalselt teedel ka kasutatav. Biogaasijaam on suur investeering ja jaama normaalse
tasuvusajaga opereerimiseks on üks oluline komponent kättesaadav toorainebaas. Siin on kahtlemata eelisseisus veisesõnnik.
CNG masinal on sõltuvalt paakide arvust rõhuklappe 3 või rohkem ja need vahetatakse kõik korraga. Korrosiooni osas ma ei ole sinuga nõus. Kui poritiib
mullitab, siis millegi pealemäärimine annab küll visuaalse tulemuse, kuid rõhupaagid peavad hoidma ka varuga rõhku ja seal tootja seisukoht lihtne -
tuleb asendada. Ülima kokkuhoiuga põlveotsas ekspluateeritud CNG masin on sisuliselt pomm https://www.youtube.com/watch?v=J_Eh5Mi_83c
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
antsvolli
huviline
Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 911T, A8 D2
|
postitati 31.03.19 10:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
CNG masinal on sõltuvalt paakide arvust rõhuklappe 3 või rohkem ja need vahetatakse kõik korraga. Korrosiooni osas ma ei ole sinuga nõus. Kui poritiib
mullitab, siis millegi pealemäärimine annab küll visuaalse tulemuse, kuid rõhupaagid peavad hoidma ka varuga rõhku ja seal tootja seisukoht lihtne -
tuleb asendada. Ülima kokkuhoiuga põlveotsas ekspluateeritud CNG masin on sisuliselt pomm https://www.youtube.com/watch?v=J_Eh5Mi_83c |
Kui see juba tanklas paukuma hakkab mis siis liiklusõnnetuses saab
Käsitleja : "Kuidas sa siia said, kuidagi räsitud ja kõrbenud oled?"
Õnnetu hing - Ah, tahtsin odavalt liigelda ja siis oli "väike kõks"
Dialoog kuskil maa ja taeva vahepealses piiripunktis.
Kui seade on korralikult paigaldatud ja reguleeritud on temaga niisama cruisides soodsam, kuid paigaldus odav ei ole kohe kindlasti.
Kui soov odavalt sõita siis võtaks tehase CNG masina.
|
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
|