Lehekülgi: 1 2 |
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 20.03.19 20:04
|
|
|
Olen ka näinud, et on nagu vaakumisse tõmmanud kattekummi. Ise olen arvanud, et see on temperatuuri erinevustest, soojas garaazis vahetatud ja pärast
väljas külma käes tõmbab kokku. Teine variant on see, et on keerdu keeranud kattekummi ja ära lõhkunud. Kuna võll ja pooltelje ots teineteise suhtes
ei liigu, siis arvatavasti pole klambrid piisavalt tugevalt hoidnud ja rattad välja keeratud asendis pöörab ära kummi ühe otsa ja pärast see enam
tagasi ei lähe. Samuti pole minu meelest kattekummi peenemal otsal alati konkreetset asukohta võlli peal, võib panna 5mm ühele või teisele poole.
Olen vahetanu neid sadasid ja ega need B-osad üle paari aasta ei kesta. Kumm tundub ise kehv olevat, tekivad mõrad voltide põhja. Mõned lähevad ka
nädalate või kuudega katki, arusaamatu miks. Plastikkummid lähevad tavaliselt katki peenema otsa klambri kõrvalt. Neid on ka raskem paigaldada,
tahavad kõvamini kinni pigistamist suurema klambriga. Või tuleb seal veel midagi teha, nime järgi on nad ju termoplastist, teab keegi?
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 20.03.19 20:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 80quattro
Auto tehasetähise järgi saab ju leida õige kaitsekummi komplekti, kus on ka uus määre ja klambrid. |
Tehasetähise järgi need saidki ostetud aga kogemusi ennegi, et saab ikka valede mõõtude ja kujuga asju. Esimene meeldetulev näide on teise auto (B7
2.5tdi) piduriosad, mida kõik kohad pakuvad esimesena vin koodi alusel vales mõõdus.
Aga muidu jah, kergelt keerdus tundus üks pool tõesti ja teise poole klambri oli taas lõdvemaks ka tõmmanud. Eks proovib veidi pikemaid, kui pakutakse
neid ka. Klambreid rohkem pingule polnud võimalik pressida. Ilmselt liiga lühike kate lihtsalt kisub liiga intensiivselt, eriti veel miinuskraadidega.
Remondin Audide led tulesid. 56711785
|
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 21.03.19 06:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jaiks
Tsitaat: | Algselt postitas: 80quattro
Auto tehasetähise järgi saab ju leida õige kaitsekummi komplekti, kus on ka uus määre ja klambrid. |
Tehasetähise järgi need saidki ostetud aga kogemusi ennegi, et saab ikka valede mõõtude ja kujuga asju. Esimene meeldetulev näide on teise auto (B7
2.5tdi) piduriosad, mida kõik kohad pakuvad esimesena vin koodi alusel vales mõõdus.
Aga muidu jah, kergelt keerdus tundus üks pool tõesti ja teise poole klambri oli taas lõdvemaks ka tõmmanud. Eks proovib veidi pikemaid, kui pakutakse
neid ka. Klambreid rohkem pingule polnud võimalik pressida. Ilmselt liiga lühike kate lihtsalt kisub liiga intensiivselt, eriti veel miinuskraadidega.
|
Esmalt tuleb leida VIN koodi järgi õige originaalkood: ETKAs või www.partslink24.com.
Vanemal autol VIN ei välista mittesobivaid koode, seega tuleb täpselt valida käigukasti tüübi ja mootori koodi abil õige originaalnumber. Edasi sõltub
juba b-osa kataloogide võrdluste korrektsusest. Nagu ka ennem mainisin, pole ainult pakendi vahe, originaal sobib 100% (juhul kui autol hiljem pole
muidugi muid osi kasutatud). Järelturu osa on aga universaalne. Seega jõudu katsetamisel. Kokkuvõtteks: valides originaali, säästad kindlasti
väärtuslikku aega ja ka kokkuvõttes raha.
Toomas
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 22.03.19 07:56
|
|
|
Termoplast on tore toode kui paigaldada uutele detailidele. Kui ikka veovõllidel kuskilt pulber narmendab või roostekahjustus on juures, siis tegu
pigem väga paha tootega. Lisaks on termoplasti klambrite pingutamiseks vaja suht erilisi tööriistu ja tihti ka kindlaid pingutusmomente, mis on
saadaval vaid tehase manualis.
Kui vähegi võimalik, siis proovi leida neopreeni sisaldavad kummid. Üks variant on kasutada universaalseid kumme, mida on algupäraselt võimalik
paigaldada üle koonuse või spetsiaalse pneumaatilise rakisega. Uskumatult venivad ja minu kogemustele toetudes ka uskumatult pikaealised. Laki Autost
Tallinnas saadaval ja kes viitsib minu juurest läbi tulla Motoralist, siis saan ka aidata.
Ma ei tea miks, kas on Euronõuetega mingi komponent kummitootmisel ära keelatud või on tootmisprotsessi muudetud, kuid samamoodi on väga negatiivseid
kogemusi viimasel ajal tuntud tootjate kaitsekummidega, Spidan, Löbro jne. Ei ole muidugi välistatud ka piraattoodete olemasolu ja levitamine.
|
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 22.03.19 08:58
|
|
|
Ma arvan, et mul isegi pole probleem niiväga materjali kvaliteedis vaid mõõtudes sest kumm ei ole pragudega vaid mehhaniliselt tekitatud sälgud
tulevad sisse. Ilmselt jääb mingi hetk pooltelje otsa vahele kuidagi, kui ta seal krussi väänab end. Täna lähen poodi variante uurima.
Remondin Audide led tulesid. 56711785
|
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 23.03.19 12:01
|
|
|
Käisin forssis ja sain teistsugused. Alguses tahtis samad anda vin koodi alusel aga palusin veel veidi täpsemalt vaadata ja selgus et pakubki erineva
pikkusega katteid sellele autole. Tõi kaks verisooni letile ja oligi üks teisest umbes 3cm pikem.
Uurisin ka originaali varianti aga sellel tellimine nädal ja hind umbes 3x suurem.
Võtsin siis need pikemad kummid ja eks paista.
Remondin Audide led tulesid. 56711785
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|