YNWA
huviline
Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 3.0 Tdi 180kw
|
postitati 08.03.19 19:16
|
|
|
VCDS mure
Tere.
Mul on VCDS 15.7.1 ja kaabel ka 15.7.1. Programm installib ära, auto küljes pea tuluke põleb ja kaablitesti teeb ka ära. Kuid autoga ühendust ei saa.
Proovitud mitmes arvutis ja mitme autoga aga ei midagi. Driver on 2.10.0.0. Sama lugu windows 7 ja 10.
Ehk keegi oskab aidata.
Parimat!
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 08.03.19 19:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: YNWA
Tere.
Mul on VCDS 15.7.1 ja kaabel ka 15.7.1. Programm installib ära, auto küljes pea tuluke põleb ja kaablitesti teeb ka ära. Kuid autoga ühendust ei saa.
Proovitud mitmes arvutis ja mitme autoga aga ei midagi. Driver on 2.10.0.0. Sama lugu windows 7 ja 10.
Ehk keegi oskab aidata.
Parimat! |
Ega paremat nende Hiina kloonidega ei oskagi soovitada, kui lase täielikult kõik maha ja uuesti peale. Mul ühe versiooniga (18.9) suutsin alles
kolmandal peale installimisel asja saada.
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.03.19 20:36
|
|
|
Sissejuhatusena taustale, et VCDS 15.7.1 tähendab release versiooni aastast 2015. Kui see on ametlik versioon (mitte crack) siis see on VCDS poolt
suletud ja seetõttu takistatakse mitmel erineval viisil, et VCDS omanik sellest versioonist viimasesse versiooni pöörata.
http://www.ross-tech.com/vcds/revisions.php
Ülal olev tähendab seda, et sa ei peagi saama seda aastal 2019 enam kasutada. Sellest saab ajutiste nikerdustega mööda minna, aga see ei hakka enam
kuskil ega kunagi siidiselt jooksma. Täpselt sama seis on kõigi selliste ühe kindla versiooni VCDS kaablitega - need lastakse töötada kuni:
a) aegumise kuupäev ei ole ületatud,
b) tuleb vastus päringule, et versiooni tugi on lõpetatud - uuem release on saada,
c) laekub vastus päringule versiooni kontrolli kohta ja see on OK.
Lisaks kontrollib Windows teatavasti driverite allkirja ning palju muud. See kõik tähendab seda, et kasvõi interneti välja lülitamine katkestab ka
VCDS töö.
Nende ühe versiooni kaablitega läks sõit keerulisemaks alates 14. versioonist. Iga järgnev versioon on uusi piiranguid ja aktiivseid programmitükke
juurde saanud. Üheversiooni kaabel 18.9, mis kasutab originaal release versiooni on sulgemisel ja peagi tuleb uus kaabli-versioon. Selliseid kaableid
ostes peab sellega arvestama, et need töötavad lühiajaliselt ehk ca iga aasta on vaja siis uus osta.
Kes tahab kauamängivat on mõttekas hankida uuendatav VCDS kaabel. Hetkel jookseb VCDS 18.9.1.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 09.03.19 10:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tl470487
Kes tahab kauamängivat on mõttekas hankida uuendatav VCDS kaabel. Hetkel jookseb VCDS 18.9.1. |
Mõttekas on osta originaal, mitte hiina sitt/piraat, siis ei ole ka kunagi probleemi, et miskit ei tööta.
VCDS tõesti ei maksa nii palju (isiklikuks kasutamiseks 200 EUR kanti) ja kuna aktiivselt uuendatakse V2 kaabli peale, siis V1 originaali liigub ka
kasutatud peast üsna palju, millega saab kõik tehtud v.a. mõned üksikud asjad kõige uuematel autodel.
|
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 09.03.19 11:04
|
|
|
Omast kogemustest võiks veel hinnatundlikule inimesele sobida OBD11, mille ka ise soetasin, saab kõike vaadata, kustutada, long codingus toimetada,
uuendab end ise, jne..
Mul sai ka nendest Hiina kloon kräppidest villand (kuigi üks 18.9 kloon arvutis ja hetkel toimetab).
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 09.03.19 11:22
|
|
|
Jep, sealt tellisingi ja 1 suur pluss, et pole vaja seda va läpaka kolakat autosse tirida ja juhtme otsas võimelda, samuti on menüü Eesti keelne
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.03.19 13:29
|
|
|
Muidugi on igasuguseid töövahendeid ja tuleb järjest juurde. Kapitalism on selle hea markeering. Samas võib jäädagi rääkima, et neid odavaid
üheversiooni kaableid ei ole mõttekas osta, aga inimesed jätkuvalt ostavad neid ja puuduvad ka igasugused märgid, et seda tulevikus ei tehta. Nõudlus
ja pakkumine. See OBD11 on kindlasti tore asi, aga ei ole ka see nii sile-ja-siidine kui pildid ja jutud. Hinnatundlikust tarbijast rääkimata.
Vaatamata sellele, et korduvalt ja korduvalt läbi nämmutatud, et need üheversiooni kaablid on hunnik õnnetust on ka eelkõneleja vaatamata kõigele
ikkagi korduvalt selle odava hiina kaabli hankinud. Põhjusi ei ole ju vaja kaugelt otsida - VCDS kasutades ei pea lisaks maksma tegevuste eest nagu
seda tahab OBD11. Kõik on päeva lõpus ikkagi suhteline. Selles mõttes mitte midagi uut siin päikse all. Inimesed ikka loodavad ime ja ka selles ei ole
mitte midagi halba. Omal nahal meeldib paljudele asju läbi kobistada.
Alati saab muidugi ka eristuda ja selle jaoks on erinevaid valikuid. Mulle meeldib jällegi Launch ja VCDS teatud tegevuste jaoks. See on jällegi minu
tahe ja maitse, mis ei pea kattuma mitte kellegi teise hobi, töö vmi vajadustega. Mõtteid jagades lihtsamaid asju näeb ja teeb kasvõi mõni
laiprotokoll ELM pea, mis nüüd saada ka Bluetooth 4.0 versioonis ehk katab korraga iOS ja Android. Tarkvara sellele paarikümmend € maksvale BT4-le on
ka vahemikus 0-100€. Muutused toimuvad pidevalt. Kapitalism.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 09.03.19 13:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tl470487
VCDS kasutades ei pea lisaks maksma tegevuste eest nagu seda tahab OBD11. |
Ei ole õige väide.
OBD11-ga, kui osta dongle - 40 EUR ja aktiveerida - 25 EUR (kokku 65 EUR), saab kõiki tegevusi teha.
Asjad mille eest nad raha lisaks küsivad on need, kui tarkvara ühe klikiga automatiseerib mingisuguse sagedasti tehtava tegevuse.
Ainus asi, mis VCDS-l automatiseeritud on hooldusintervalli nullimine.
Kõik ülejäänud asjad töötavad täpselt samamoodi, ehk siis kui on olemas juhend kuidas ühe või teise lisa aktiveerimiseks on vaja kodeeringuid muuta,
saab 65 EUR OBD11 versiooniga selle ilma lisatasudeta ära teha.
Lisatasu eest on lisade aktiveerimine ühe nupuvajutusega - ehk siis, valid kas otsid kuskilt kuidas ühe või teise asja jaoks kodeeringuid muuta või
maksad natukene ja nende programm teeb sinu eest kõik vajalikud muudatused.
Seal on küsimus puhtalt selles kes kui palju oma aega väärtustab. VCDS isegi ei paku sellist funktsionaalsust (automaatsed kodeerimised) ei tasuta ega
ka tasu eest.
Kindlasti on OBD11 oluliselt soodsam lahendus tavakasutajale kui ükskõik milline VCDS.
|
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 09.03.19 13:55
|
|
|
Üleeelnev kõneleja oli mälu järgi VW foorumist tuntud tlauri (Tõnu Lauri), kes mind siin hetkel natuke hurjutada püüab? Tema käest näiteks soetasingi
oma esimese VCDS 15.7 ...ja peab tõdema, et toimetas vin10-ga täitsa veatult, kuid jäi 2013a. VW-ga mõne mooduliga juba jänni ja sellepärast saigi
maha müüdud (lubas mulle mingi hetk isegi järgmise ostu pealt 10% alla teha, seega nagu natuke vastuoluline kiun, et kes neid hiinakaid ostab - või
noh, sesmõttes tal õigus, et loll pole, kes müüb, vaid kes ostab ).
Praegune arvutis olev 18.9 on nii muuseas seal ja kasutust leiab vähe, pigem sellep., et VCDS-i kohta netis infot rohkem, kui selle OBD eleveni kohta
(vb. olen selles veel toores ja pean rohkem otsima).
OBD11-ga on vaja raha maksta, kui soovid krediiti juurde osta. Seal toimib kogu majandus nn. "krediidiga", mida minu versioon andis kaasa äkki 15?
Üks muutmine või lukust vabastamine on näiteks 10 krediiti. Samas, kerib sinna seda krediiti peale ise. Võimalus sealt lehelt ka kohe 500 krediidiga
versioon osta, kui kohe palju vaja muutma või lisama tarvis hakata.
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.03.19 14:16
|
|
|
Mingi väide - vale-õige. Kirjutan, et OBD11 tahab raha asjade eest, mida VCDS ei küsi. Mul ei ole tahtmist midagi täpiks teha - kui teile meeldib
OBD11 siis kena. Kasutage terviseks. Ilma minu kommentaarideta te lihtsalt ei mainiks neid detaile. Kõik ei ole selle OBD11 juures siid-ja-kohev.
Mured kasutajatel igasugused. Sealt edasi keda huvitab näiteks, mida Launch üle-üldse teeb või võimaldab eksole(?) Kuigi maksta pole vaja ka OBD11
tasuliste tegevuste eest, aga ei ole pealkirja vaadates koht ega teema aruteludele.
Ei hurjuta ma siin kedagi, kuigi-kuigi - kas TiitR polnud see VW kasutaja, kes hankis kuskilt versiooni 17 ja kõvasti maadles sellega? Uuendatavat
kaablit pakkusin juba siis nii, et midagi on vahelt puudu.
|
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 09.03.19 14:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tl470487
Mingi väide - vale-õige. Kirjutan, et OBD11 tahab raha asjade eest, mida VCDS ei küsi. Mul ei ole tahtmist midagi täpiks teha - kui teile meeldib
OBD11 siis kena. Kasutage terviseks. Ilma minu kommentaarideta te lihtsalt ei mainiks neid detaile. Kõik ei ole selle OBD11 juures siid-ja-kohev.
Mured kasutajatel igasugused. Sealt edasi keda huvitab näiteks, mida Launch üle-üldse teeb või võimaldab eksole(?) Kuigi maksta pole vaja ka OBD11
tasuliste tegevuste eest, aga ei ole pealkirja vaadates koht ega teema aruteludele.
Ei hurjuta ma siin kedagi, kuigi-kuigi - kas TiitR polnud see VW kasutaja, kes hankis kuskilt versiooni 17 ja kõvasti maadles sellega? Uuendatavat
kaablit pakkusin juba siis nii, et midagi on vahelt puudu.
|
Kõik õige, mina maadlesin tõesti kunagise 17.8 versioonioga, mis suutis üsna palju s*tta auto juures kokku keerata (long codingus ringi seigeldes) ja
lõppes teiste käest töötava codingu juurutamises lõpuks.
Ok, võtan selle osa tagasi - oli vist tõesti see 10% jutt järgmise, kuid uuendava kaabli puhul juba.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 09.03.19 15:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tl470487
Mingi väide - vale-õige. Kirjutan, et OBD11 tahab raha asjade eest, mida VCDS ei küsi. |
Sinu jutust jääb väide nagu OBD11 tahaks raha mingite asjade eest, mis VCDS-s hinna sees.
Ainus asi, mille kohta see käib on hoolduse reset ühe nupuga.
Kõiki teisi asju, mille eest OBD11 raha küsib VCDS ei pakugi üldse ja kõik need toimingud saab selle sama OBD11-ga tehtud ilma maksmata samamoodi,
nagu VCDS-ga.
Ehk siis OBD11-ga saad valida, kas maksad raha, et teha ühe klikiga või kulutad natuke rohkem aega, et juhendi järgi ära teha.
VCDS kõige odavam variant on 200 EUR, see võimaldab piiramatul kogusel autodest lugeda veakoode, vaadata live data-t, aga mitte muuta adaptsioone või
kodeerida (piiratud 3 VIN peale).
OBD11 koos litsentsiga 65 EUR, kusjuures piiranguid selliseid ei ole.
VCDS on rohkem orienteeritud töökodadele, kes rohkem kui ühe auto peal kasutavad. OBD11 on orienteeritud pigem tavakasutajale ning rahastuse viis on
IMO neil väga hästi läbi mõeldud.
|
|
|
|
YNWA
huviline
Registreerunud 15.10.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 3.0 Tdi 180kw
|
postitati 09.03.19 15:46
|
|
|
Tänud info eest.
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.03.19 15:56
|
|
|
Mitte jääb väide vaid OBD11 maksustabki selle lillest-kasutaja, kes midagi oma üksinduses teha tahab.
Kõik see kokku teebki kasutajatele erinevad lähtekohad. OBD11 tavakasutaja on kindlasti tore olla ehk need on teatud osakaal Android kasutajatest.
Teine ja võibolla veel suurem sihtgrupp ehk veel suuremaid "tavakasutajaid" on iOS kasutajad, keda on maksujõulisuse võtmes potensiaali arvestades
veel rohkem ja seda sihtgruppi OBD11 ei kõneta. Carly, kes on kauem turul olnud oskab seda ilmselgelt paremini väärtustada ja vastavalt ka teenust
pakkuda.
https://www.mycarly.com/product/vag-app/
Alati otsitakse alternatiivi ja võistlus kestab kuni mängus on rohkem kui üks võistleja. Tavakasutaja hindab siiski kõike enda vajaduste ja võimekuse
tasandilt. Kodukasutaja ulatusele tehnilisi lahendusi saab ka uuendatava VCDS osas ja neid on niipalju erinevaid, sh uuendatav kaabel, mis ei maksa
kaugeltki 200€ ega ei ole pelgalt 3 VIN piiranguga ning laseb absoluutselt kõike teha, mida VCDS V1 teha laseb. See on kindlalt ainult aja küsimus,
kui ka V2 analoogselt laiali laotatakse. Vabale turule peabki mänguosalisi tekkima ja konkurents on kõige parem ehk nähtamatu käsi, mis asjad paika
paneb.
|
|
|
|
TiKi
huviline
Registreerunud 08.02.19
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 10.03.19 16:44
|
|
|
Kasulik arutelu, palun arvamust.
Mina olen iOS kasutaja ja kvalifitseerun “tavakasutajaks”. Keerukamad toimingud jätnud esinduse või siin foorumis toimetavate spetside teha.
Olemas vanem VCDS, 2009 A6-l sai kõik vajalik tehtud. Nüüd vaja nö kombi varianti, A6 ‘16 ja Alltrack ‘17.
Sama teema, juhtme ja läpakaga ei sooviks enam jännata.
Carly oleks OK, aga ei toeta VW el. seisupidurit. Supportist ka üle küsitud.
OBD11, Androidi tel. ega tahvlit pole. Kuidas nende äpp mõne lahjema tahvli peal töötab?
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Cari
huviline
Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 18.03.19 16:21
|
|
|
Kas keegi oskab kommenteerida: audi a3 (viimane mudel) hoiatab kui telefon on ühendatud ja süüte välja võtad. Kas seda saab aktiveerida ka C7.5 kerel?
Audi smartphone interface siis kõnealune moodul
|
|
|