Quattromaniakk
huviline
Registreerunud 13.01.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.02.19 23:54
|
|
|
A6 C5 2.7 bi turbo mootori temperatuur
Hei!
Mul on 2004 a6 c5 2.7l quattro millel on probleem jahutusvedeliku temperatuuri hoidmisega. Auto seistes saavutab ilusti normaalse temperatuuri ja
hoiab seda, kuid nii kui maanteele saan ja ~100km/h kiirus on kukub temperatuur kolinal. Teades termostaadi vahetus protsessi sel autol, siis ma
tahaks esialgu seda vältida.
Ma panin diagnosti taha ja jälgisin live temperatuuri läbi arvuti ja vaadates spidomeetrit ning need kaks arvu klappisid. Seega see ei saa olla
temperatuuri sensor, mille ma tegelikult ka just vahetasin.
Samuti huvitav on asjaolu, mis mind arvama paneb, et tegu ei ole termostaadiga on lühikest aega sõites.. näidik näitab temperatuuri esimese kriipsu
juures ja auto välja ning koheselt sisse lülitades tõuseb nâidik koheselt juba teise kriipsuni?! Naljakas, kuna jahutusvedeliku temperatuur ei saa
kuidagi tõusta autot väljasuretades?!
Diagnost annab ise P3081 mis tähendab sensorit, mitte termostaati?
Viimane variant on panna lisa termostaat ja housing kogu jahutusvedeliku süsteemi, mis valdavalt lihtsam, kui timing belt maha võttaja kogu see jama,
et termostaadini jõuda. See variant mida ma mõtlesin ei tea kas keegi on seda proovinud. Kohe üldse ei viitsi timing beltiga n*ssida
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 14.02.19 00:09
|
|
|
P3081 tähendab, et temperatuur on liiga madal.
Ülejäänud jutt on nii jabur, et võta kahe käega peast kinni.
Termostaat tuleb ära vahetada, mis seal nii erilist on ma ei saa aru... kui ise hakkama ei saa ja rakiseid ei ole, osta teenus sisse.
Või siis müü auto maha - mis siis veel saab, kui ütlen sulle, et sisselaskekolde all olev pump, kui kunagi vahetatud ei ole lendab suure tõenäosusega
mingi hetk vastu taevast ja jääd tee peale?
|
|
|
|
Quattromaniakk
huviline
Registreerunud 13.01.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.02.19 00:26
|
|
|
Millest sa selle postitusest juures aru ei saanud? Temperatuur kõigub ja suure tõenäosusega on termostaat lihtsalt lahti ja ei sulgu. Termostaadi
vahetus on kogu ajamirihma vahetus protsess, mis on terve nädalavahetuse töö ja selleks mul aega pole. Seetõttu otsin kas on ehk midagi muud mis voib
valesti olla peale termostaadi.
Uue termostaadi lisamine ringi ei ole ka väga keeruline tegevus, mis iga teooria järgi peaks töötama. Pean lihtsalt mõtlema ja leidma koha kuhu see
lisada kuna olemasolev termostaat on nagunii lahti 24/7, mis pohimotteliset tahendab et termostaati polegi ja jahutusvedelik jookseb koguaeg nonstop
läbi. Ma ei tea kas keegi foorumis olevatest kasutajatest on seda proovinud kunagi.
https://www.jegs.com/i/Meziere/680/WN0071/10002/-1?mrkgcl=1239&mrkgadid=3328194556&adpos=1o10&creative=330726016700&
device=m&matchtype=&network=g&gclid=EAIaIQobChMIzf2p4_q44AIVCD0MCh2jmQgkEAQYCiABEgIes_D_BwE
Motlesin taolise termostaati housingu panna inleti mis hakkaks omakorda seal iseseisvalt toole.
Nõu on oodatud kui kellegil on kokkupuuteid.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 14.02.19 04:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Quattromaniakk
Millest sa selle postitusest juures aru ei saanud? Temperatuur kõigub ja suure tõenäosusega on termostaat lihtsalt lahti ja ei sulgu. Termostaadi
vahetus on kogu ajamirihma vahetus protsess, mis on terve nädalavahetuse töö ja selleks mul aega pole. Seetõttu otsin kas on ehk midagi muud mis voib
valesti olla peale termostaadi.
Uue termostaadi lisamine ringi ei ole ka väga keeruline tegevus, mis iga teooria järgi peaks töötama. Pean lihtsalt mõtlema ja leidma koha kuhu see
lisada kuna olemasolev termostaat on nagunii lahti 24/7, mis pohimotteliset tahendab et termostaati polegi ja jahutusvedelik jookseb koguaeg nonstop
läbi. Ma ei tea kas keegi foorumis olevatest kasutajatest on seda proovinud kunagi.
https://www.jegs.com/i/Meziere/680/WN0071/10002/-1?mrkgcl=1239&mrkgadid=3328194556&adpos=1o10&creative=330726016700&
device=m&matchtype=&network=g&gclid=EAIaIQobChMIzf2p4_q44AIVCD0MCh2jmQgkEAQYCiABEgIes_D_BwE
Motlesin taolise termostaati housingu panna inleti mis hakkaks omakorda seal iseseisvalt toole.
Nõu on oodatud kui kellegil on kokkupuuteid. |
Elagu porno ja tegelt peaks väidetavalt ka peedist pesumasina trummli saama.
Insener nägi kunagi suht palju vaeva et see mootor selliseks saada ja sealt saab vääääga palju ka veel juurde kui tahtmist.
Aga sellise lihtsa asja peale et keegi hakkab "kingapaelaga nuka ajastust timmima" lihtsalt ei tuldud.
Kui nii jube tahtmine on see pada lilleks lasta siis anna aga minna ja anna ka siis teada mis kogu see lõbu lõpuks maksab, kui uut mootorit otsima
hakkad.
"Ideaal oludes" annab 100% korras olev mootor mõne minutiga vanarauda saata.
Ps. Nii minul kui ka Prj on sellise mootoriga masin olnud ning teema algataja vastus ei peaks olema, et ärga targutage kui midagi ei tea.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 14.02.19 09:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Quattromaniakk
Millest sa selle postitusest juures aru ei saanud? |
Ma sain väga hästi aru sellest, et ostsid endale üle jõu käiva masina ja nüüd tahad mingit pornot aretama hakata.
Ei, seal ei ole midagi muud viga peale termostaadi, jah termostaat tuleb vahetada.
Rihma vahetus ei ole mingi nädalavahetuse töö sellel autol, isegi esimest korda tehes mitte.
Mitte kellelgi ei ole siin sellise pornoga ilmselt kokkupuuteid, sest see liigitub huumori alla, aga sa mõtled seda tõsiselt.
Kui üks turbo õhtale lendab, siis paned summutiotsa veel ühe, sest OMG mootori peab ju maha võtma???
|
|
|
|
masuurik
huviline
Registreerunud 05.03.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo S
|
postitati 14.02.19 09:50
|
|
|
Lisaksin, et tasuks eesti keelt õppida tehnikaalaselt ja vähem Need for speedi mängida. Hakkad ise ka aru saama, mis kapoti all toimub.
Kirjakeel näitab ära, et ega sa väga peaga vend pole.
Kas workshop sul ei näita ära, mis quickfixi teha tuleb?
Vaheta termostaat ära ja õhuta jahutussüsteem korralikult.
|
|
|
antsvolli
huviline
Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 911T, A8 D2
|
|
Rom
huviline
Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C6 3.0TFSI S-line
|
postitati 14.02.19 11:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Quattromaniakk
näidik näitab temperatuuri esimese kriipsu juures ja auto välja ning koheselt sisse lülitades tõuseb nâidik koheselt juba teise kriipsuni?! Naljakas,
kuna jahutusvedeliku temperatuur ei saa kuidagi tõusta autot väljasuretades?!
|
Parandage, kui eksin, aga lokaalselt on küll võimalik jah.vedeliku temperatuuri tõus peale mootori seiskamist. Töötava mootori ajal liigub jah.
vedelik pidevalt ega kuumene nii kiiresti, aga mootori seiskamisel on vedelik paigal ja temperatuuri tõus on võimalik plokilt saadud kuumusest.
Tsitaat: | Algselt postitas: Quattromaniakk
Viimane variant on panna lisa termostaat ja housing kogu jahutusvedeliku süsteemi, mis valdavalt lihtsam |
On see esimene plaanitav arendus või on auto juba sääraseid arendusi täis, sorry mu iroonia pärast
|
|
|
Quattromaniakk
huviline
Registreerunud 13.01.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.02.19 13:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rom
On see esimene plaanitav arendus või on auto juba sääraseid arendusi täis, sorry mu iroonia pärast
|
Tegu esimese plaanitava modifikatsiooniga jah. Tulingi siia foorumisse, et uurida kas ehk keegi on teinud taolist modifikatsiooni, sest paberil ei näe
mina miks see töötama ei peaks. Kõik siin hakkavad kohe suruma, et peedist pesumasina valmistamine ja mida kõike veel. Tavaline eesti õlinäpu
suhtumine : pole proovitud, ei tea, ei julge. Ning siis hakatakse teisi suruma, kes asju ette võtavad.
Tsitaat: | Algselt postitas: antsvolli
Orginaal lahendus kindlasti parem, muidu oleks masin tehasest sellise lahendusega välja veerenud.
Hea, et ise 2.7 allroadi ei ostnud - need termostaadid võivad ju rihma vahetusvälba keskel ka vussi minna
4.2el hulga lihtsam termostaati vahetada kuna mootor ketiga forsi pilt
Ega seal muud ole kui vahetada rihm ja termostaat, pole see üldse keeruline - joutube
Tööriistade puudumisel on see nats kulukam ettevõtmine
|
Tänan vastuse eest. Kõiksugu "special" tööriistad, mis mul vaja leiab ebayst 30dollariga. See pole probleemiks
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Elagu porno ja tegelt peaks väidetavalt ka peedist pesumasina trummli saama.
Insener nägi kunagi suht palju vaeva et see mootor selliseks saada ja sealt saab vääääga palju ka veel juurde kui tahtmist.
Aga sellise lihtsa asja peale et keegi hakkab "kingapaelaga nuka ajastust timmima" lihtsalt ei tuldud.
Kui nii jube tahtmine on see pada lilleks lasta siis anna aga minna ja anna ka siis teada mis kogu see lõbu lõpuks maksab, kui uut mootorit otsima
hakkad.
|
Tüüpiline jutt inimeselt, kes usub kõike, mis tal paberil kirjas on. Igal teisel autol võtab termostaadi vahetus aega 15 minutit, sel audi aga 7h.
Mootori vastupidavuse kohapealt ma ei ütleks, et tegu on insenertehnilselt tipplahendusega.
Tsitaat: | Algselt postitas: masuurik
Lisaksin, et tasuks eesti keelt õppida tehnikaalaselt ja vähem Need for speedi mängida. Hakkad ise ka aru saama, mis kapoti all toimub.
Kirjakeel näitab ära, et ega sa väga peaga vend pole.
|
Su Need For Speedi ja kirjakeele jutt kõlab ka rohkem, kui viienda kursuse psühholoogia tudengi tase(Ma ei väida, et sa pole), kus hakkad inimeste
IQ'd määrama tekstipõhiselt. Olen ise välis eestlane ning elan Ühendriikides. Igapäevaseks keeleks ongi just Inglise keel ja seetõttu ka valdav
autoalane sõnavara inglise keelne.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 14.02.19 13:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Quattromaniakk
Tüüpiline jutt inimeselt, kes usub kõike, mis tal paberil kirjas on. Igal teisel autol võtab termostaadi vahetus aega 15 minutit, sel audi aga 7h.
Mootori vastupidavuse kohapealt ma ei ütleks, et tegu on insenertehnilselt tipplahendusega. |
Kas mitte ainuke selle ajastu V6, millel poleks termostaat rihma taga, on 3.0? Teistel (2.4, 2.6, 2.8, 2.7BiT, 2.5TDI) peaks kõigil olema see rihma
taga ju?
|
|
|
|
Quattromaniakk
huviline
Registreerunud 13.01.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.02.19 14:13
|
|
|
Pidasin rohkem silmas autosi üldiselt(BMW, Chevy jne), mitte A6 või Audisi. Kuid 3.0l mootoril ma tean jah, et on palju lihtsam vahetada. Teiste A6
mootorite kohta nii palju ei tea.
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 14.02.19 17:01
|
|
|
Ohh jeerum Ole siis esimene,kes sellise jupstiki kuhugi vollade vahele
pistab Kasuta koolis öpitud füüsikat
Aga ära pärast kurda kui pähe andes jahutus probleemid tekivad
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 14.02.19 18:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rom
Parandage, kui eksin, aga lokaalselt on küll võimalik jah.vedeliku temperatuuri tõus peale mootori seiskamist. Töötava mootori ajal liigub jah.
vedelik pidevalt ega kuumene nii kiiresti, aga mootori seiskamisel on vedelik paigal ja temperatuuri tõus on võimalik plokilt saadud kuumusest.
|
Jah arvatavasti on juba after run pump oma töö lõpetanud. Selle annaks
ka thermostat housingu juurde aretada uue ju, pärast lihtsam vahetada jälle.
Thermostat replacement sellel pakun puusalt läheks 2h kui timing belt kiti ei vaheta.
Ei suht imelik on tegelikult lugeda ikka eesti ja inglise keelset teksti segamini. Kirjuta, siis juba ainult inglise keeles.
|
|
|
|
Quattromaniakk
huviline
Registreerunud 13.01.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.02.19 21:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andrec
Jah arvatavasti on juba after run pump oma töö lõpetanud. Selle annaks
ka thermostat housingu juurde aretada uue ju, pärast lihtsam vahetada jälle.
Thermostat replacement sellel pakun puusalt läheks 2h kui timing belt kiti ei vaheta.
Ei suht imelik on tegelikult lugeda ikka eesti ja inglise keelset teksti segamini. Kirjuta, siis juba ainult inglise keeles. |
Sõnad : “after”, “run”, “housing”, “replacement” jne sa ka kohe päris kindlasti ÕS’st ei leia. Aga tänud mitte informatiivse postituse eest
|
|
|
twistY
huviline
Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.02.19 06:25
|
|
|
Tundub, et U, S and A-s elamine on muuhulgas mõjunud halvavalt sarkasmi mõistmisele.
Kui tuled siia paukuma ja lolli juttu ajama, siis ei hakka Sul keegi käest kinni hoidma ja järgmisi jaantatiklusi välja mõtlema.
Tuled siia, kirjutad teksti, mis 100% vihjab termostaadi riknemisele - kõik ütlevad, et vaheta ära.
Aga Sina ütled, et ei saa olla termostaat, sest seda on liiga kallis(ajakulukas) vahetada
Kui mõni pihusti rikneb, tellid sealt samast Jegsist või Summitist asenduseks Edelbrocki karpa?
|
|
|
|
Batja
huviline
Registreerunud 28.01.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.11.22 08:54
|
|
|
Tuletage vanainimesele palun meelde mis firma termostaat töötaks 2.7 puhul kauem kui mõnisada km?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 23.11.22 09:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Batja
Tuletage vanainimesele palun meelde mis firma termostaat töötaks 2.7 puhul kauem kui mõnisada km? |
C5 kasutati originaalis Behr toodangut kui õigesti mäletan.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 23.11.22 13:05
|
|
|
Selle teema peaks panema naerurubriigi tippu.
|
|
|
quattrodiisel
huviline
Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B7 TDI Quattro
|
postitati 23.11.22 14:58
|
|
|
Tsitaat: | C5 kasutati originaalis Behr toodangut kui õigesti mäletan. |
Viimased paar Behr toodet on mõru maitse jätnud, ka samamargi salongi radiaator kahjuks...
Isiklikult kasutaks ainult OE toodet. Forsist saadav ja ei ole üüratult kallis.
Street stock 2000W @ 151.4DB
|
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 23.11.22 15:32
|
|
|
Bi-turbost küll veidi lahjem C3 R5 MC mootori töötemp oli 105C. Peale ostu ehmatasin ja uurisin , mis viga. Aga viga polnudki! Peale seiskamist hakkas
tööle järeljahutuspump, mis undas vahel päris kaua. Kas 2,7 ka sellist asja ploki küljes omab ei tea, pole lihtsalt sellist tehnikaimet omanud. Aga
uuri, äkki aitab nõuanne.
|
|
|
Batja
huviline
Registreerunud 28.01.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.11.22 14:02
|
|
|
Ma olen päris mitu korda oma masinal termostaati vahetanud ja nende häda on selles, et jäävad suure ringi peale lahti ja temp ei tõuse vajalikule
kõrgusele.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 24.11.22 18:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Batja
Tuletage vanainimesele palun meelde mis firma termostaat töötaks 2.7 puhul kauem kui mõnisada km? |
Originaal, Behr, Wahler. Töötavad, korduvalt proovitud.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|