qqaabz
huviline
Registreerunud 19.02.15
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI
|
postitati 07.02.19 20:48
|
|
|
Tühikäigul rõve diislihais sumbutist.
Tühikäigul rõve diislihais sumbutist, selline põlemata nagu, haiseb ja tühikäigul ajab tuppa ka seda haisu. Jube närvi ajab. Pihustiseibid korralikud,
peegliga vaadates v.l kolle peale midagi ei tilgu. EGR vahejahutil ainult see klapp vahelt võetud, mis neil tüüpveana sealt lahti tuleb ja siis mööda
coolerit ringi lendab.
Pihustid 25tkm tagasi uued pandud, poest täitsa uued mitte taastatud ning ketid, tallad vahetatud ca 5tkm tagasi. Selle käigus kõik turbo tihendid
uued ja nii edasi, kõik mis tihendid andis, vahetasin välja. Suka panin ka uue.
Ehk kellegil olnud sarnast asja või oskab mingi asja poole juhatada?
Autoks: C6 3.0diisel 165kw
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 07.02.19 23:01
|
|
|
Oled kindel, et tagant tuleb?
Sul võib kollektor mõrane olla, kui salongi kogu aeg tuleb.
|
|
|
|
qqaabz
huviline
Registreerunud 19.02.15
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI
|
postitati 11.02.19 16:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Oled kindel, et tagant tuleb?
Sul võib kollektor mõrane olla, kui salongi kogu aeg tuleb. |
Ja, nuusutasin hommikul korra sumpsi otsast, täielik siuke diisli ving. Kollet pole veel saanud üle vaadata, pole garaazi jõudnud. Panen näiteks töö
juures 5min ennem auto tööle kui sõitma hakkan, webasto ka samal ajal töötab. Siis tulen eemalt ja juba tunda selline ülemäärane siuke kibe diisli
hais. Täitsa ulme asi. Algul autosse istun siis jah, salong ka seda vingu täis.
|
|
|
sigaelmar
huviline
Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.03.19 10:06
|
|
|
Ma ei hakanud uut teema tegema.
PM sama auto - 2007 aasta 2.7tdi 132kW
Kas see saab olla sellega seotud aga vahetasin mõned päevad tagasi autol õhulugeja ära ja pärast seda märkasin paari päeva pärast, et summutist tuleb
hullult kibedat vingu. Varem oli nagu magus lõhn nagu diislitel olema peab. Kas see on võimalik, et uus õhulugeja tekitab seda? Külge läks DENSO
lugeja, millel olid korpuse peal freesi jäljed ehk siis võimalik, et on sama liini pealt tulnud mis OE lugeja.
Muidu uue õhulugejaga läks minu arvates kiirendus paremaks ja veidike langes küttekulu ka (nende asjade pärast ma uut õhulugejat tahtsingi proovida).
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 31.03.19 10:31
|
|
|
Mina olen aru saanud, et kui sumpast tuleb sellist kirbet vingu, siis tegu on mingi osa põlemata kütusega ja see ikkagi tuleb tavaliselt pihustitest.
|
|
|
qqaabz
huviline
Registreerunud 19.02.15
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI
|
postitati 31.03.19 12:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Mina olen aru saanud, et kui sumpast tuleb sellist kirbet vingu, siis tegu on mingi osa põlemata kütusega ja see ikkagi tuleb tavaliselt pihustitest.
|
Aga kuidas seda seletada minu probleemiga, mul pihustid uued (mitte taastatud).
Õhku pole piisavalt, et kütus korralikult ära põletada ? Tahmakas on all ja sellega probleemi pole.
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 31.03.19 12:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: qqaabz
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Mina olen aru saanud, et kui sumpast tuleb sellist kirbet vingu, siis tegu on mingi osa põlemata kütusega ja see ikkagi tuleb tavaliselt pihustitest.
|
Aga kuidas seda seletada minu probleemiga, mul pihustid uued (mitte taastatud).
Õhku pole piisavalt, et kütus korralikult ära põletada ? Tahmakas on all ja sellega probleemi pole. |
Lugesin jah ja ega ei oskagi midagi pakkuda.
Ja nagu ma kirjutasin, siis "tavaliselt" on see kirbe ving tingitud pihustitest.
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.04.19 08:56
|
|
|
Töötavad KAT ja DPF on omal kohal mitte mingi butafooria (seest tühjaks tehtud)?
Kui KAT-i pole siis ongi räme hais.
Tsitaat: | Algselt postitas: qqaabz
Tahmakas on all ja sellega probleemi pole. |
|
|
|
|
qqaabz
huviline
Registreerunud 19.02.15
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI
|
postitati 01.04.19 15:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tl470487
Töötavad KAT ja DPF on omal kohal mitte mingi butafooria (seest tühjaks tehtud)?
Kui KAT-i pole siis ongi räme hais.
Tsitaat: | Algselt postitas: qqaabz
Tahmakas on all ja sellega probleemi pole. | |
Mõlemad all ja täis. See hakkas selle talvega nagu, eelnevad aastad pole täheldanud.
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.04.19 15:09
|
|
|
Tee pilt sumpsi toru otsast nii, et selle sisekülg on näha.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 01.04.19 16:14
|
|
|
Kui on EGR-ga probleem, nii, et on liiga lahti millegi pärast, siis kipub ka haisema, sest põlemine läheb nii aeglaseks, et süüde vale...
Aga ega teist moodi väga ei kontrolli, kui rõhulekketest ja õhukulumõõtja vahetus.
Kusjuures kui sa nüüd mainid, et sul seal klapp vahelt välja võetud, siis külmalt käies peaks heitgaasid otse käima, mitte läbi EGR-i jahuti.
Üldiselt ikkagi tagant hais on kas:
a) Kati puudumine või on kärg katki.
b) Pihustite probleem
c) EGR-i probleem - samas see mõjutab vähesel määral.
DPF ei mõjuta siinkohal absoluutselt mitte midagi, sest vaikselt tiksudes ta sisuliselt midagi ei püüa (heitgaasi kogus väga väike) ja mingit lõhna
nii ehk naa ära ei võta.
Samas, kui sul Webasto käib, siis sellel ei ole mitte mingisugust katti ega EGR-i, seega see haiseb alati mõnuga, eriti veel kui seal küünal kõige
parem pole. Proovi ilma webastota?
Ma panustaks muidu sellele, et kuna pihustid vahetatud, siis sul on katiga mingi probleem.
Kas on keegi sealt selle millegi pärast minema löönud (ma ei tea miks, sest C6-l on DPF ja katt eraldi püttides, samas on ette tulnud, kus
"spetsialistid" vale asja eemaldavad) või on tal kärg katki.
Ilma katita diisel haiseb nagu vana kollane Ikaruse buss.
|
|
|
|
qqaabz
huviline
Registreerunud 19.02.15
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI
|
postitati 02.04.19 15:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tl470487
Tee pilt sumpsi toru otsast nii, et selle sisekülg on näha. |
Kui sa tahad seal näha musta toruseina siis seal see puudub. Täiesti ilus sumps seest, veidi tolmune ainult 🙂
|
|
|
sigaelmar
huviline
Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.04.19 04:18
|
|
|
Muuseas ma sain oma magusa lõhna pärast pihustite puhastuse kütuselisandi kasutamist tagasi.
|
|
|