Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi c4 elektri probleemid suuremate külmadega! (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 1994)
avant6
huviline



Registreerunud 18.06.12
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c4 2.5 tdi

postitati 27.01.19 15:27 Tsiteeri
Audi c4 elektri probleemid suuremate külmadega!



Tervist
Autoks siis a6 c4 2.5tdi 103kw. Masinat omanud ca 5 aastat aga pole sellist pulli enne olnud.
Mõned päevad tagasi ,siin suurema külmaga otsustas aku alt vedada ja masinat mitte käima ajada.ok aku sai täis laetud ja masin sai käima.
Nüüd siis selline probleem ,et kojamehed ei tööta,tuled ei toimi ainult gabariidid põlevad,suunatuled ei tööta (ohutuled ok ja töötavad) ja täna siis selgus,et kliimaplokk pime ehk salongi vent. Ei toimi.
Kaitsmed üle vaadatud ja terved kõik,releed said kapoti alt kõik korra lahti võetud,samuti siis veel salongis roolialt releed.
Kas on keegi sarnase probleemiga maadelnud ja oskab nõu anda?

Tänud ette!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 28.01.19 07:40 Tsiteeri


Aku siis 5a või rohkem vana...? Mõni ime, et külmaga ei toimi, kui ta just originaal Varta aastast 2010 ei ole.

Aga need asja, kõik, mida mainisid, mis ei tööta - neid seob üks asi: toimivad ainult koos süütega.

Ehk siis mina vaataks pigem seda ahelat - süütelukk (sel on kontaktplaat, mis väsib), mingi abirelee, mis süüte sissekeeramisel peaks klõpsuma ja rohkem väga polegi midagi.
Armatuuri tuledest õnneks keegi ei räägi.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 28.01.19 08:15 Tsiteeri


100% süütelukupõhja viga. Need on kõik need asjad, mis käivitamise ajaks välja lülitatakse. Teinekord aitab, kui võtit veel väikse nõksu tagasi keerad - taandurvedru on lihtsalt väsinud ja/või määre hangunud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
avant6
huviline



Registreerunud 18.06.12
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c4 2.5 tdi

postitati 28.01.19 18:37 Tsiteeri


Tänud info eest. Aku vanus võib 5a küll olla ja uue peale võiks mõelda aga hetkel läheb masin käima külmadega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
J.Aru
huviline



Registreerunud 28.07.12
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 29.01.19 18:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Aku siis 5a või rohkem vana...? Mõni ime, et külmaga ei toimi, kui ta just originaal Varta aastast 2010 ei ole.
Vast ikka oleneb sellest ka, et kuidas kasutatud (lühikeste otstega ala laetud), kuidas auto käivitub jne.? Ühe teise vag grupi 1.9 81kw peal Varta orginaal aku aastast 2007 ja eelmine aasta vedas -28ga käima, see aasta soojenduse otsas istunud ja pole suure külmaga proovinud, võib juba tõesti vahetust vajada kuna ei tõmba väga rõõmsalt, samas pole kindel, et aku viga.

Aga teemasse siis jah soovitaks ülesse otsida relee mis antud tarbijaid välja lülitab ja kontrollida selle toimimist. Kui süütelukupõhi kohe kuskilt käepärast võtta on ja saab sellel lihtsasti süütelukule ligi siis võib ka lihtsalt teise süüteluku põhjaga proovida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
avant6
huviline



Registreerunud 18.06.12
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c4 2.5 tdi

postitati 03.02.19 14:10 Tsiteeri


Probleem lahenes süüteluku vahetusega,mis siis äratas kadunud elektri ellu.

Kahjuks tekkis uus mure,nimelt immo masinal peal ja laseb käivitada vaid sekundiks.vaja oleks vist uus süütelukk ja auto aju omavahel sõbraks saada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mike1
huviline



Registreerunud 15.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 03.02.19 14:19 Tsiteeri


Vahetasid terve süüteluku koos võtmega? Või ainult lukupõhja?
Immobilaiser on siiski võtmes, mitte süütelukus.


Vw; Audi, Škoda; Seat; diagnostika ja kõikvõimalikud elektritööd, lisaseadmete paigaldus ja aktiveerimine.
Tallinn
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
avant6
huviline



Registreerunud 18.06.12
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c4 2.5 tdi

postitati 03.02.19 14:39 Tsiteeri


Vahetasin jah kogu süüteluku oma tarkusest aga nüüd aitab vaid siis vana immo rõngas omakorda ringi tagasi vahetada,et üks võti jääks ikkagi kogu masinale (uksed +süütelukk).

Edu mulle


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Petu
huviline

Avatar


Registreerunud 13.03.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant TDI Quattro 96'

postitati 03.02.19 15:18 Tsiteeri


Immo rõnga vahetamisest poleks kasu. Immo info on kellade taga olevas kollakas beezis karbis, mis kontrollib läbi immo rõnga seda pisikest klaaspulka, mis on võtme sees. Kõige lihtsam võta vana võtme seest see klaaspulk ja pane uude võtmesse. Või vaheta kogu see immo karp välja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.4% - SQL: 60.6%]