Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 3.0 176kw C6 aku laadimine (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1597)
Unisol58
huviline

Avatar


Registreerunud 01.05.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0TDI q

postitati 25.01.19 20:39 Tsiteeri
3.0 176kw C6 aku laadimine



Tere,

Autot käima pannes näitas aku 80%, pärast ~4km sõitu tõusis näit 90% peale ja siis lülitasin auto välja, et kinno minna. Kinost tagasi tulles näitas aku 60% ja pärast 22km sõitu endiselt 60%.
Vaatasin multimeetriga aku volte ja tulemus järgmine:
Ilma mootorita: 13.6V
Mootoriga: 16.3V

Kuna need numbrid tunduvad liiga suured, siis ehk keegi on varem sarnase olukorraga kokku puutunud ja teab kuskohast viga otsima hakata?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
raimo21
huviline



Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 25.01.19 21:01 Tsiteeri


Tundub, et generaator laeb kõvasti üle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 25.01.19 21:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Unisol58
Tere,

Autot käima pannes näitas aku 80%, pärast ~4km sõitu tõusis näit 90% peale ja siis lülitasin auto välja, et kinno minna. Kinost tagasi tulles näitas aku 60% ja pärast 22km sõitu endiselt 60%.
Vaatasin multimeetriga aku volte ja tulemus järgmine:
Ilma mootorita: 13.6V
Mootoriga: 16.3V

Kuna need numbrid tunduvad liiga suured, siis ehk keegi on varem sarnase olukorraga kokku puutunud ja teab kuskohast viga otsima hakata?


16,3 Tundub kahtlane. Pane tarbjad taha ja las keegi hoiab pöördeid 2000rpm i. Palju siis näitab? Või vaata kui pöörded tõusevad kas siis tõusevad ka voldid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 26.01.19 04:13 Tsiteeri


Tasuks teist testrit proovida või arvutiga ajust vaadata. Samuti tasuks aku kodeerigu vastavust akule kontrollida. Üle 16V võiks juba geneka interface viga sees olla..


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 26.01.19 08:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Unisol58
...
Vaatasin multimeetriga aku volte ja tulemus järgmine:
Ilma mootorita: 13.6V
Mootoriga: 16.3V

Kuna need numbrid tunduvad liiga suured, siis ehk keegi on varem sarnase olukorraga kokku puutunud ja teab kuskohast viga otsima hakata?


Vaheta algatuseks multimeetri patarei, või proovi mõnda teist multimeetrit. Enamik hiina multimeetreid näitabki suuremat pinget tühjenenud patareiga.
Täislaetud aku pinge jääb ikkagi vahemikku 12.6...12.8V. Kui mõõta aku pinget koheselt peale laadija eemaldamist, siis võid saada ka lühiajaliselt ~13V.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Unisol58
huviline

Avatar


Registreerunud 01.05.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0TDI q

postitati 26.01.19 09:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus

Vaheta algatuseks multimeetri patarei, või proovi mõnda teist multimeetrit. Enamik hiina multimeetreid näitabki suuremat pinget tühjenenud patareiga.
Täislaetud aku pinge jääb ikkagi vahemikku 12.6...12.8V. Kui mõõta aku pinget koheselt peale laadija eemaldamist, siis võid saada ka lühiajaliselt ~13V.


Vahetasin multimeetri patarei ära ja enne mootori käivitamist näitas aku 60% MMIs ja 11.96V multimeetriga. Kui genekas taga, siis laadimine 14.3V

~9km sõitu ja MMI näitas 100%, 12.4V multimeetriga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 41.2% - SQL: 58.8%]