Tsitaat: | Algselt postitas: Mais
Isofixi müüakse eraldi Forsis. Miks ta peaks erinema Q7 omast?
Tagant isofix ära võtta ja ette panna isofix (ei mõtle istet tagant ette panna, vaid selle sees olevad isofix kinnitused)
Ennem kui seda lasta teha või ise teha, uuriks kas see on teostatav? |
Tehnilise taibu puudumise all vihjati sellele, et tagumised ISOfix kinnitused on omavahel peegelpildis ja esimesega võrreldes nagu öö ja päev.
Tagumised kinnituvad kere külge ja esimene kinnitub istme raami külge (kui rääkida B6, B7, C6 keredest näiteks). Vaevalt Q7-me puhul see tehnoloogia
erinev on (küll aga võivad erinevad kinnitused ise).
Tagumine:
Esimene:
Enda B6-s on tehasest 3x ISOfix olemas ja naise B7-le sai istmesoenduselementide jaoks ostetud doonor istmetelt samuti see esimene ISOfix kinnitus
ringi tõstetud (oli teine vist nelja poldi/kruviga kinni istme põhja küljes). Kunagi tekib vajadus kasutama hakata seda, siis tuleb lihtsalt
väljalülitus süsteem mõne doonorauto pealt maha rookida (juhmtestik, lüliti ja hoiatuslamp) ja paigaldada. Kuigi B7-mel peaks vist saama juba arvutiga
ka kõrvalistme airbagi deaktiveerida ja hoiatust kuvatakse sellisel juhul kellaplokis, aga sellega muidugi kaasneb see ebamugavus, et iga kord
(de)aktiveerimiseks vaja arvutit, mitte võtmega klõps kindalaekas.
|
|