alr
huviline
Registreerunud 23.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.01.19 20:28
|
|
|
Audi Q5 8R, 3.0TDI Quattro - 2011 - alr
Peale 10-t aastat olen ringiga tagasi jõudnud Audi juurde. Sai loobutud liisingautodest ning valitud midagi sobivamat. Sai otsitud kompaktsemat
liikurit, millega kaasneks ka vähe dünaamilisem sõidukogemus. Enne Audit oli igapäevaseks autoks W220 Mercedes, mille õhkvedrustusega on ikka ropp
mugav sõita, kuigi kurvides tahab peeglid ära kraapida asfalti vastu. See selleks. Tagaveoline Mercedes tekitas tahtmise neliveo järele. Sai proovitud
XC70(aeglane), W204 4Matic(väike) ja Viljandis sai vaadatud üht A4 allroadi, mis sai siinse kasutaja jann poolt lastud üle vaadatud, kuid hoolimata
müüja kiitmisest, et tegu väga heas korras autoga jäi diil katki. Hakkasin siis Q5-si vaatama, kuid nende välimus kippus kuidagi igavaks jääma, kuniks
leidsin Rootsist antud auto.
2011a
176kw
Offroad pakett
Adaptiivne püsikas
Mäludega el. sisu
El. tagaluuk
Must lagi
MMI 3G High
Webasto puldiga
Konks
Tehasest 20 tolliste velgedega
Bang&Olufsen sound
Ja nagu ikka, S-Tronic.
läbisõitu on - 241tkm, kuid kuna auto korralikult hooldatud siis see mind ei häirinud. Kastiõli ilusti 60tkm tagant vahetatud. 2000km tagasi tehtud
hooldus, mille käigus vahetatud ka kõik õõtshoovad jms. Arve 16000SEK-i (Rootsis töötund päris kirves)
Kett ei kõrise.
Eelmine omanik soetas novembri lõpus ja uhiuued 20 tollised lamellid aga mingil põhjusel on need mõõdus 275/40 R20 255/45 asemel, niiet, et Eesti
kibestunud ametnikest koosnevas Maanteametist arvele saada tuleb mingi ajutine jooks leida. Noritakse seal ja arvele ei võeta autosid, millel tehase
225 asemel 235 all.
Mis tegemist vajaks - üks tagumine väike udu/tagurdustuli mõraga, see välja vahetada ja ees Audi rõngad pihta kiviga vms saanud, tükk väljas, see
uus.
AMI juhtme otsa BT adapter muusika kuulamiseks juhtmeta ja MMI koos navikaardiga uuendada.
Muus osas tundub täitsa OK.
Mõni pilt
Kuna Mercedesel alla 10l kulu ei näegi ja pigem on see linnas 16 ja maanteel 10 kandis siis oli meeldiv üllatus, et peale 150km maanteel 120-130kmh ja
lisaks paar vajutust 200kmh alla ning kuluks tuli 7,2l sajale. Eks täispaagi meetodil arvutab täpsemalt, kuid ökom ikkagi.
2011 Q5 3.0TDI, 2005 S350 W220
|
|
|
|
alr
huviline
Registreerunud 23.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.01.19 14:23
|
|
|
Esimene "remont" tehtud. Pagasi kate häälitses Tallinna teedel päris tüütult. Natuke uurimist ja tuli välja, et täiesti tavaline viga. Remont? 1m
liimiga takjapaela Abakhanist ja 10min näputööd. Nüüd salong vaikne.
2011 Q5 3.0TDI, 2005 S350 W220
|
|
|
|
rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.01.19 14:51
|
|
|
Kena auto! Ise pole kunagi "Q5-e inimene" olnud, kuid peale seda kui sõita sain ühes hakkas meeldima küll.. Kõrgemal mõnus istuda ja.
Värv sobib hästi - valge ja musta kontrast on kena. Kui kena ta reaalselt sopa sees igapäevaselt sõites on, ilmselt nagu iga teine autogi
Sinu eelmisel autol olid õhkvedrud, kas sa praegusel ei otsinud sama lisa?
Kuidas praegune vedrustuse mugavus on võrreldes eelmise autoga ?
|
|
|
alr
huviline
Registreerunud 23.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.01.19 15:20
|
|
|
Võrrelda pole midagi, MB on nagu lendav vaip, ei tunne praktiliselt ühtegi ebatasasust, kuid temas polegi isegi vedrustuse kõige sportlikumas asendis
grammigi sportlikust. Q5 on võrdlemisi jäik, millele allolev velje ja rehvimõõt kaasa ei aita. Tunned enamike pragusid asfaltis aga samas kurvilisemal
teel on sõita oluliselt põnevam.
Mercedes seisab ilusti akna all veel. Otseselt maha müüma ei kipu. Samas nädalavahetusel Narva ja tagasi sõites ei oleks ma teeolusid arvestades S
klassis olla tahtnud. Palju möödasõite lumistes ja libedates oludes.
2011 Q5 3.0TDI, 2005 S350 W220
|
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 24.01.19 19:10
|
|
|
Mina tahaks just küsida, et kas plaanis need mustad keretükid ka valgeks värvida ?
|
|
|
alr
huviline
Registreerunud 23.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.01.19 19:31
|
|
|
Miks? Samahästi oleks võinud lihtsalt valge Q5 osta. Minuarust lisavad need mustad plastosad just iseloomu ja valge värviga sobivad samuti kokku
kontrastiks
2011 Q5 3.0TDI, 2005 S350 W220
|
|
|
|
antsvolli
huviline
Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 911T, A8 D2
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 24.01.19 21:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rs156
Kena auto! Ise pole kunagi "Q5-e inimene" olnud, kuid peale seda kui sõita sain ühes hakkas meeldima küll.. Kõrgemal mõnus istuda ja.
Värv sobib hästi - valge ja musta kontrast on kena. Kui kena ta reaalselt sopa sees igapäevaselt sõites on, ilmselt nagu iga teine autogi
Sinu eelmisel autol olid õhkvedrud, kas sa praegusel ei otsinud sama lisa?
Kuidas praegune vedrustuse mugavus on võrreldes eelmise autoga ? |
Kas sellist Q5 toodeti üldse õhkvedruga?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 25.01.19 02:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rain573
Tsitaat: | Algselt postitas: rs156
Kena auto! Ise pole kunagi "Q5-e inimene" olnud, kuid peale seda kui sõita sain ühes hakkas meeldima küll.. Kõrgemal mõnus istuda ja.
Värv sobib hästi - valge ja musta kontrast on kena. Kui kena ta reaalselt sopa sees igapäevaselt sõites on, ilmselt nagu iga teine autogi
Sinu eelmisel autol olid õhkvedrud, kas sa praegusel ei otsinud sama lisa?
Kuidas praegune vedrustuse mugavus on võrreldes eelmise autoga ? |
Kas sellist Q5 toodeti üldse õhkvedruga? |
Loomulikult mitte.
Omanikule: Kui laiendid valgeks teha, kaotad välimuse. Olen võrrelnud enda omaga valget Allroadi, millel valgeks tehtud terve ring ja no see polnud
enam Allroad vaid kurat teb mis. Ilus auto, vast kestab ka kui õnne on. Edu.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
alr
huviline
Registreerunud 23.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.01.19 14:22
|
|
|
Vaatasin siis tähelepanelikumalt kapoti all olevat karpi
Tootja andmeil peaks siis olema sellega 280hp ja 580nm
2011 Q5 3.0TDI, 2005 S350 W220
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 27.01.19 18:31
|
|
|
Soovitan sealt see soojalt minema visata ning normaalne tuuning teha, sest kas:
a) seal pole ligilähedaseltki nii palju kui lubatud.
või
b) tapad pihusteid ja kõrgsurvepumpa mõnuga.
Muidu neist saab 230kw/700nm...
|
|
|
|
alr
huviline
Registreerunud 23.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.01.19 18:42
|
|
|
Mihkel jõudis mulle juba sama soovituse anda eile...
2011 Q5 3.0TDI, 2005 S350 W220
|
|
|
|
Reimers
huviline
Registreerunud 17.05.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.01.19 16:43
|
|
|
See nagu kokkupressitud Q7
|
|
|
alr
huviline
Registreerunud 23.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.02.19 13:44
|
|
|
Tegin auto koledamaks, pehmemaks aga Maanteameti härradele vastuvõetamaks. Kui mõtlesin, et kohe peale maanteameti kontrolli panen enne all olnud,
gramm ettenähtust laiemad rehvid-veljed alla tagasi siis peale vähest sõitmist mõtlesin ümber. Peaaegu uued all olnud 20 tollised lamellid müüki ja
sõidab selle 1,5 kuud, kuni kannatab suvekad alla panna, nende pisikeste ratastega.
2011 Q5 3.0TDI, 2005 S350 W220
|
|
|
|
rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.02.19 13:48
|
|
|
Kas ümber mõtlesid, sest nüüd nii palju mugavam sõita või.. ?
|
|
|
|
corbe
huviline
Registreerunud 11.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: A5 Q | A6 C8 Q
|
postitati 07.02.19 13:52
|
|
|
Sest 20" rehvidega ei saanud arvele Eestis. Ei ole tehasemõõdus
|
|
|
rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.02.19 13:55
|
|
|
Loe palun lauset ja konteksti uuesti
Kirjutan selgemalt kah - kas mõtlesid ümber, et paned eelmised, mitte-legaalsed, alla tagasi, sest legaalsetega on mugavam?
|
|
|
|
alr
huviline
Registreerunud 23.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.02.19 14:28
|
|
|
20 tolli on legaalne küll selle mudeli all aga 255/45 mõõdus. Eelmine omanik aga ostis alla 275/40 mõõdus. Ning jah, 17 tolli on palju mugavam aga
need jäävad alla kuniks suverehve võib kasutada. Kusjuures see pealolev Dunlopi 5mm omav keskeuroopa lamell teeb all palju kõvemat hääl, kui all olnud
põhjamaised 275 laiused rehvid.
2011 Q5 3.0TDI, 2005 S350 W220
|
|
|
|
alr
huviline
Registreerunud 23.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.07.19 06:11
|
|
|
See auto teenib ka võrdlemisi ausalt oma omanike. Kevadel sai vahetatud esimesed kettad ja klotsid, kuna kerge vibra oli pidurdades, lisaks vilistasid
pidurid jubedalt.
Mingi hetk andis üks esimesi parkimisandureid otsad ja seetõttu jäi kogu süsteem "pimedaks" ja nagu kiusuks suutsin seetõttu ühe meeter kõrge
metallposti otsa tagurdada vaikselt - kahjudeks mõrane tuli stanges. Kuna teine oli samuti mõraga, sai tellitud kokku 62EURi eest Aliexpressist uued.
Lähemal näppimisel polnud originiaalidega mingit kvaliteedivahet, istusid ka oma pesadesse ilusti.
Samast kohast tuli ka 4 euro eest parkimisandur.
Ca kuuke tagasi sai Flamekos vahetatud mootoriõli, filtrid, DSG õli koos mõlema filtriga. Viimane aitas 2-1 kergelt häirinud nõksu vastu. See nüüd
olematu.
Lisaks vihjati, et esimesed "kondid" võiks vahetada ja mootoripadjad kutud. Lähevad ka need tegemisse varsti.
Ülevaatuse aeg kah käes augustis, peab leidma võimaluse LEDbari lahtiühendamiseks.
Muidu selline talla ja kalla pill. Talverehvihooaja alates viib hetkel allolevad veljed kindlasti ülevärvi, kuna eelmine omanik suutnud 3 velge
"äärekivistada"
2011 Q5 3.0TDI, 2005 S350 W220
|
|
|
|
rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.07.19 06:21
|
|
|
Ilus auto, värvide kokkumäng on kena. Puhtana jääb tagant vaadates põhjakaitse metallist kah ilusti silma ja annab juurde
Vahepeal uurisin velgede ülevärvi ning see oli suht kirves hind - täkete parandus, äärte frees + täisvärv, 4 velge ~700-800 eur. Tegevat sama koht
(nime ei mäleta hetkel), kus Audi esindus Tallinnas laseb velgi korrastada. Kas sa ise plaanid odavamalt läbi saada velgede paranduse ?
|
|
|
|
alr
huviline
Registreerunud 23.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.07.19 06:34
|
|
|
Olen juba mitu jooksu lasknud Laagri Pulbervärvis teha. K.a endise hobiauto mitmeosalised 18 tollised veljed, kus veel randid poleeriti. Too viimane,
keskmisest keerulisem töö läks 400EUR-i ja võis kvaliteediga rahul olla. Viimane hinnakiri on selline, äärkivi kraabete parandus on selle hinna sees,
sirgestamise, kui seda vaja, hind tuleb juurde.
13” 135€/ 4 velge
14” 140€/ 4 velge
15” 145€/ 4 velge
16” 150€/ 4 velge
17” 155€/ 4 velge
18” 160€/ 4 velge
19” 165€/ 4 velge
20” 185€/ 4 velge
21” 205€/ 4 velge
22” 225€/ 4 velge
23” 245€/4 velge
https://www.facebook.com/pulbervarv/
Näitusekvaliteedi jaoks pulbervärv muidugi parim pole, kuid igapäevaautole enam kui küll
2011 Q5 3.0TDI, 2005 S350 W220
|
|
|
|