Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A4 B5 2.5tdi kastiprobleem (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 1925)
kaspar424
huviline



Registreerunud 09.11.15
Asukoht: Tartumaa, Rannu
Kasutaja on eemal

Auto: 100 C2,100 C3,80Q,C5 V8

postitati 05.01.19 19:36 Tsiteeri
A4 B5 2.5tdi kastiprobleem



Tekkis probleem automaatkastiga. Parklast välja sõites ei vahetanud kast üle 2. käigu. Panin manuaalselt 3nda peale, millepeale kast proovis nagu 3ndale vahetada, aga lõi siis pauguga 2. peale tagasi ja läks avariisse. Jätsin auto seisma ja panin uuesti käima. Hakkasin sõitma ja sain kuskil 200m sõidetud kui kast hakkas jõnksutama, viskas avariisse ja vedu kadus lõpuks. Uuesti seisma ja käima ja sai jälle 200m sõita. Rohkem ei hakanud retsima kasti. Panin arvuti sappa ja sain järgnevad veakoodid:
17125 - Torque Converter Clutch: Stuck OFF / No Power being transferred
P0741 - 35-00 - -
17114 - Gear Ratio Monitoring: Incorrect Gear Ratio
P0730 - 35-10 - - - Intermittent
17118 - Gear 4: Incorrect Ratio
P0734 - 35-00 - -
17114 - Gear Ratio Monitoring: Incorrect Gear Ratio
P0730 - 35-00 - -
Küsimus oleks, kas äkki võib olla midagi lihtsat viga või on kast otsas. Muidu vahetas kast ideaalselt käike ja oli igatpidi sujuv. Kastiõli sai 5000km tagasi vahetatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 06.01.19 04:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kaspar424
17125 - Torque Converter Clutch: Stuck OFF / No Power being transferred


Väga palju võimalusi pole sellise koodiga, lugemist http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17125/P0741/001857


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 06.01.19 05:38 Tsiteeri


Kui tahad ise tegeleda asjaga, keera põhi alt kastil ja kui leiad sealt metallitükke, on ketaste kopsik puruks. Siis hakka paari sotiga "uut" kasti otsima, kuna korralik parandamine maksab üle b5 hitleri turuhinna.

https://goo.gl/images/Ea58ed


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaspar424
huviline



Registreerunud 09.11.15
Asukoht: Tartumaa, Rannu
Kasutaja on eemal

Auto: 100 C2,100 C3,80Q,C5 V8

postitati 06.01.19 10:12 Tsiteeri


Kui kastis endas viga siis järgmist kindlasti otsima ei hakka vaid pigem teen manuaaliks. Saab ka sellega kütusekulu normaalsemaks. Kas neid vigu võiks tekitada ka katkine turbiin ?
Igatahes käisin täna sõitmas. Kast toimib senikaua kui kasti temp 40 juurde jõuab siis viskab avariisse ja 2 viga sisse. Selle turbiini oma ja 4nda käigu oma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 06.01.19 11:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kaspar424
Saab ka sellega kütusekulu normaalsemaks.


Ma sellele liiga suuri ootusi ja lootusi ei paneks.


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kaspar424
huviline



Registreerunud 09.11.15
Asukoht: Tartumaa, Rannu
Kasutaja on eemal

Auto: 100 C2,100 C3,80Q,C5 V8

postitati 06.01.19 12:31 Tsiteeri


No praeguse hetkeni oli maanteel kulu 8-8.5 . Kõik alla selle oleks juba hea.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kaspar424
huviline



Registreerunud 09.11.15
Asukoht: Tartumaa, Rannu
Kasutaja on eemal

Auto: 100 C2,100 C3,80Q,C5 V8

postitati 06.01.19 12:53 Tsiteeri


Auto alla vaadates ei paistnud, et lekiks aga nüüd sai tõstukile ja kogu auto põhja alt õline. Täpset asukohta ei oska öelda kust tulnud, aga hammasvöö ja sealt ümbert kõige õlisem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 06.01.19 14:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kaspar424
No praeguse hetkeni oli maanteel kulu 8-8.5 . Kõik alla selle oleks juba hea.


132kw B6 Quattro manuaalina võtab näiteks 6.5-7 mnt peal keskmiselt, seega võiks alla saada küll liitri-pooleist. Vaevalt B5 oluliselt kehvema aerodünaamikaga on, kui B6.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.7% - SQL: 65.3%]