Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: A3 1,8 TFSI ketiprobleem (Vastuseid: 29 | Vaatamisi: 5978)
stonestick
huviline



Registreerunud 08.07.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S3 8P

postitati 10.01.19 11:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Soyer
Õlikuluga on tegelikult ikka nii et see sai alguse mai kuus 2009 kui hakati tootma uue disainga kolbe. Sinnamaani oli 1,8 tsi mootorid õlisöömisest vabad. 2,0 tsi mootorid sündisid juba õlikuluga.


2.0 FSI mootoreid on kaht sorti (https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_Group_petrol_engines#2.0_R4_16v_FSI_(EA113) ja https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_Group_petrol_engines#2.0_R4_16v_TSI/TFSI_(EA888)), ma eeldan, et see väide kehtib uuemale EA888 mootorile? Mul oli vanema tüübi 2.0 TFSI ja see õli ei söönud.

EDIT: See "alates 2009" jäi tähelepanuta. Aga kuna mul endal oli ka autot omades sellega segadus, siis võib-olla on kellelegi abiks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 10.01.19 11:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stonestick
2.0 FSI mootoreid on kaht sorti (https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_Group_petrol_engines#2.0_R4_16v_FSI_(EA113) ja https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_Group_petrol_engines#2.0_R4_16v_TSI/TFSI_(EA888)), ma eeldan, et see väide kehtib uuemale EA888 mootorile? Mul oli vanema tüübi 2.0 TFSI ja see õli ei söönud.


Kolvikrupi probleem peaks puudutama ainult neljatähelise koodiga mootoreid. Kerge õlikulu on kõigil 2.0(T)FSI-del, aga kolmetähelise koodiga mootorite puhul ei ütleks, et see on hullem, kui 1.8(T) ADR, AEB jne puhul.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
bailando
huviline



Registreerunud 29.04.17
Kasutaja on eemal


postitati 23.01.19 17:37 Tsiteeri


Nonii,kett vahetatud,kaan tagasi,ventiilid uued,kõik toimib. Kõik ei läinud aga suht libedalt kuna silindrikaane tihend sai vale. Sai tellitud auto reg.nr. järgi ja ei pannud tähele just mootorikoodi sest BYT mootorile läks pisut erinev, Ühest nurgast tuli jahutusvedelikku,mis ikka: uuesti lahti, uued tihendid ja taas kokku. Nüüd on aga selline probleem,et tuleb veakood P2008 powertrain intake manifold jms. Millega täpsemalt võiks tegu olla? Kas imupoole peal mingi solenoid vms.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
moora772
huviline

Avatar


Registreerunud 14.05.08
Asukoht: Paldiski / Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90Q 2.3 100kw 1990

postitati 06.02.19 18:19 Tsiteeri


Ega see muud ole kui pistik õlifiltri ja sisselaske vahel, väikseke ta on aga arvatavasti see lahti seal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
bailando
huviline



Registreerunud 29.04.17
Kasutaja on eemal


postitati 09.02.19 18:15 Tsiteeri


Jep, pistik oligi lahti aga täpselt teispool, õhuvõtu torude all. Lõpp hea,kõik hea...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.5% - SQL: 65.5%]