Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A6 c4 2.0 vändaandur (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 1519)
Tiiger88
huviline



Registreerunud 30.09.06
Kasutaja on eemal

Auto: Toyota Avensis

postitati 29.12.18 17:36 Tsiteeri
A6 c4 2.0 vändaandur



Tere. Peres on audi A6 1995 aasta 85kw bensiinimootor. Probleem siis selline, et külmalt lihtsalt ei lähe käima. Vahepeal pooks nagu starteri kinni käivitamise aeg. Starter on vahetatud ja kontrollitud. Käima minnes käib nagu kellavärk.

Mida on tehtud enne postituse tegemist auto juures, et viga leida/lahendada:

*Vahetatud kütusepump
*Starter kontrollitud
*Filtrid vahetatud
*Jagajakaas/rootor
*Arvuti näitab veakoodi 00513 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal (Viga konkreetne iseenesest aga siin hakkabki mõistus otsa saama)

Nimelt peaks see sensor olema siis maakeeli ka väntvõlli asendi andur. Ja üldiselt on nii, et kui autole on mingi jupp külge pandud ja kui see ka autol ikka küljes on, siis olen ma selle ka ülesse leidnud, aga vot see auto on mul siin teisest puust. Ja põhiküsimus siis oleks, et milline see andur sellel autol on ja kus see TÄPSELT asuda võib?

ABK on mootorikood


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mike1
huviline



Registreerunud 15.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 29.12.18 19:34 Tsiteeri


Crankshaft position sensor


Vw; Audi, Škoda; Seat; diagnostika ja kõikvõimalikud elektritööd, lisaseadmete paigaldus ja aktiveerimine.
Tallinn
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Madisx
huviline

Avatar


Registreerunud 06.09.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c4 2,8 30v ja a4 facelift 2,8 Quattro

postitati 29.12.18 19:39 Tsiteeri


Sellel polegi sellist vända andurit nagu sa otsid! Ainuke andur mis on, on hallikas jagajas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
txxxl
huviline



Registreerunud 22.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 30.12.18 05:19 Tsiteeri


Kui nüüd õieti mäletan siis, tuli veakoode kontrollida käiva mootoriga. Kui käima ei lähe siis 5 sekundit käivitada.
Käiva mootoriga seda veakoodi ka sees ei ole. Kui käima läheb siis on andur korras(Kui andur vigane siis poleks sädet ja pihustid ei töötaks).
Kui probleem on selles, et käivitades poob ja sellest ka kehva käivitus, siis soovitaks kontrollida nt. hooratast ja prooviks käsitsi mootorit ringi ajada(kas käib normaalselt ringi)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Madisx
huviline

Avatar


Registreerunud 06.09.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c4 2,8 30v ja a4 facelift 2,8 Quattro

postitati 30.12.18 08:39 Tsiteeri


külmalt käivitades võid proovida temp. Anduri lahti ühendada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tiiger88
huviline



Registreerunud 30.09.06
Kasutaja on eemal

Auto: Toyota Avensis

postitati 30.12.18 08:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Madisx
külmalt käivitades võid proovida temp. Anduri lahti ühendada.


Temp andur sai paar kuud tagasi ära vahetatud. Seoses külmalt olnud kõrgete pööretega. Muideks, see mis puudutab seda vändaandurit, siis oli tõesti teie vastus konkreetne. Seda polegi. Peale kõiki otsinguid lisasin ka mootori koodi Google otsingusse ja siis hakkasin ka ise leidma viiteid halliandurile. Eeldatavasti uue aasta esimestel päevadel läheb vahetusse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Madisx
huviline

Avatar


Registreerunud 06.09.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c4 2,8 30v ja a4 facelift 2,8 Quattro

postitati 30.12.18 08:58 Tsiteeri


Kui lihtsalt süüde sees, siis ongi hallika viga sees, enne vahetamist tuleks tegelik viga selgeks teha. Kui starterit anda, kas säde on? Kui olemas ja pihusteid ka juhitakse siis hallikas korras!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tiiger88
huviline



Registreerunud 30.09.06
Kasutaja on eemal

Auto: Toyota Avensis

postitati 30.12.18 09:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Madisx
Kui lihtsalt süüde sees, siis ongi hallika viga sees, enne vahetamist tuleks tegelik viga selgeks teha. Kui starterit anda, kas säde on? Kui olemas ja pihusteid ka juhitakse siis hallikas korras!


Oota, kas te väidate, et arvuti näitab ainult süütega siis hallika viga? Seega oleks kõige parem käiva mootoriga seda teha, sest kui viga on intermittent (ajutine/mittepüsiv) siis ta ei tohiks seda kuvada auto käies. Pean selle üle kontrollima. Teagi siis, mida hallikas antud mootoril teeb? Juhib sädet pigem. Pihusteid vast ikka mingi muu vidin juhib. Lähen veel korra mingi aeg arvutiga kallale ja hakkan neid pistikuid maha kakkuma ja vigasid lugema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Madisx
huviline

Avatar


Registreerunud 06.09.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c4 2,8 30v ja a4 facelift 2,8 Quattro

postitati 30.12.18 09:57 Tsiteeri


Hallikas juhib sädet ja pihusteid!

( sellel mootoril ainuke õige arvuti on inimene kes teab kuidas mingi asi töötab ja oskab tööriistasid kasutada)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.5% - SQL: 67.5%]