Lehekülgi: 1 2 |
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 25.04.20 16:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kalmistu
Pulli pärast tirisin miski äpi, millega mõõta 0-60mp/h (97km/h) kiirendust. Puhtal aga kergelt niiskel maanteel näitas äpp 5,0s. Sealjuures ei hoidnud
ma algusest lõpuni kogu aeg täiesti põhjas. Isegi, kui äpp valetab, on tegemist päris kiire autoga |
Tervitused!
Muidu ma olen paar korda näinud, kuidas kiirendust mõõdetakse, pole kunagi kedagi poole gaasiga laskmas kohanud. Mis SIIS veel saaks kui põhja
vajutaks?
veekaheksa
PLUS  TDI  Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
Kalmistu
huviline
Registreerunud 18.01.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: D4
|
postitati 28.04.20 12:41
|
|
|
Kui hoiad ainult põhjas, käib vähese pidamisega tühja. Ilusa suvise ilmaga, kui aga asfalt ei sula, saab täisgaasiga ka kindlasti proovida. Selleks
peaks mõne päris mõõteseadme peale panema, mul on selline muidugi võistlusautos sees, eks näis.
|
|
|
Kalmistu
huviline
Registreerunud 18.01.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: D4
|
postitati 28.04.20 22:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Vähemalt sajaesimene, kes samasse ämbrisse astub. Öeldi ju lausa 2 korda, et kontrolli halogeenid eest üle. Arvuti näitamist peab lugeda oskama ja
alati ei ole kõik mustvalge. Aga noh, kogemuse võrra rikkam, rahaliselt vaesem. |
Ma arvan, et rahaliselt ma oluliselt vaesemaks ei jäänudki. Kodustes tingimustes ma seda testima ei hakka niikuinii, sobiliku programmiga arvutit mul
pole, sõbralikus töökojas oleks ehk soodsam olnud, aga sinna praegusel ajal mittetöötajaid juurde luurama ei lasta.
Kõigele lisaks kaasnes väga mõnus kodust välja saamine, töökoja hoovi peal semuga juhuslik kokkujooksmine ja tunnikene sotsialiseerumist. Tõeline
nauding praegusel ajal 
Lõpp hea, kõik hea. Tänud sellegipoolest, katsun edaspidi foorumis olevat infot süvenenumalt lugeda.
|
|
|
Kalmistu
huviline
Registreerunud 18.01.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: D4
|
postitati 31.08.20 12:26
|
|
|
Millalgi juunis sain kaks ehmatust. Esiteks lõpetas konditsioneer külma puhumise, algul sai proovitud täita+lekkepeatajat, aga süsteem oli nädalaga
tühi. Tuli hakata probleemi lahkama, leidsime lekke eest vasakult, kliimaradikasse minev toru oli ära oksüdeerunud. See sai vahetatud (ca 140€),
süsteem uuesti täidetud ja korras.
Samas oli vahel kimbutanud palju suuremat mure tekitanud error. Näidikuplokk andis teada "Audi adaptive light: system fault," "Air suspension
fault," "main beam assist: system fault" ja "ACC and Audi braking guard: not availible."
Kartsin muidugi kõige hullemat, aga selgus, et üks tagumine nivooandur kippus kinni jääma. Kui auto juba kliimatoru vahetamise jaoks üles tõstetud
oli, sai andurite munakad määritud ning probleem on juba paar kuud kadunud.
Ühtlasi tundsin teinekord üle lamava politseiniku sõites kerget kolksu, tõstukil ei suutnud tuvastada, kust see tuleb, kuid kui rattad vastu maad
panna ja käsi koopasse toppida, selgus, et üks esimene ülemine ristiõõts on lõtkuga. Selle hind u 55€ ning u tund vahetuseks lisaks.
Senimaani on olnud võrdlemisi murevaba auto.
|
|
|
Kalmistu
huviline
Registreerunud 18.01.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: D4
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|