Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Address 08: Auto HVAC (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 3205)
Mattisson
huviline



Registreerunud 08.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: '06 Audi A6

postitati 21.12.18 12:18 Tsiteeri
Address 08: Auto HVAC



Kuna kõik räägivad, et C6' te omades peab diagnostikakaablit taskus kaasas tarima, siis soetasin endale ka. Üllatusena leidis see HVAC moodulist 7 viga:

Address 08: Auto HVAC Labels: 4F0-910-043.clb
Part No SW: 4F0 910 043 HW: 4F1 820 043 J
Component: KLIMABETAETIGUNGH11 0150
Revision: 00000026 Serial number: 00000030021860
Coding: 0002326
Shop #: WSC 02335 785 00200
VCID: 5BB4AFF09A25819EBF-800E

Kood:
7 Faults Found:
01087 - Basic Setting Not Performed
005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
Freeze Frame:
Fault Status: 01100101
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 76
Mileage: 268400 km
Time Indication: 0
Date: 2016.01.22
Time: 14:36:39

01296 - Sensor for Vent Temperature; Center (G191)
010 - Open or Short to Plus
Freeze Frame:
Fault Status: 01101010
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 214
Mileage: 310854 km
Time Indication: 0
Date: 2018.11.28
Time: 15:01:29

Freeze Frame:
Temperature: 10.0°C
Temperature: 64.0°C
Temperature: 78.0°C

02785 - Front Right Upper Body Outlet Position Sensor (G388)
010 - Open or Short to Plus
Freeze Frame:
Fault Status: 01101010
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 214
Mileage: 310854 km
Time Indication: 0
Date: 2018.11.28
Time: 15:01:29

Freeze Frame:
Voltage: 13.40 V
(no units): 88.0
(no units): 255.0

00732 - Potentiometer in Positioning Motor for Right-Hand Footwell Flap (G140)
010 - Open or Short to Plus
Freeze Frame:
Fault Status: 01101010
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 214
Mileage: 310854 km
Time Indication: 0
Date: 2018.11.28
Time: 15:01:29

Freeze Frame:
Voltage: 13.40 V
(no units): 220.0
(no units): 255.0

02763 - Potentiometer for Indirect Ventilation Flap Motor (G330)
010 - Open or Short to Plus
Freeze Frame:
Fault Status: 01101010
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 214
Mileage: 310854 km
Time Indication: 0
Date: 2018.11.28
Time: 15:01:29

Freeze Frame:
Voltage: 13.40 V
(no units): 30.0
(no units): 255.0

01592 - Air Quality Sensor (G238)
010 - Open or Short to Plus
Freeze Frame:
Fault Status: 01101010
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 214
Mileage: 310854 km
Time Indication: 0
Date: 2018.11.28
Time: 15:01:30

Freeze Frame:
Temperature: 4.0°C

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
003 - Mechanical Failure - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100011
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 8
Reset counter: 19
Mileage: 311123 km
Time Indication: 0
Date: 2018.12.09
Time: 15:30:10

Freeze Frame:
Voltage: 13.10 V
Temperature: 16.0°C
(no units): 214.0
(no units): 217.0
Temperature: 9.0°C


Ainuke, millega neid vigu seostan, on see, et terve suve jooksul paaril korral hakkas auto talumatult kuuma õhku puhuma (alustades ääramistest avadest ja vaikselt keskele suududes).
Millest alustada? Kas Air Flow Flap Positioning Motor (V71) vahetusega?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkangur
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal


postitati 21.12.18 12:58 Tsiteeri


Alusta sellega, et puhasta veateadete mälu ära ja vaata mõne aja pärast uuesti :)

01274 ilmselt neist reaalne viga, vaadates frequencyt, mitu korda esinenud on.

Samas võimalik, et basic settings tegemata.


"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and you won't regret it."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TEPO6
huviline

Avatar


Registreerunud 02.03.17
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 Avant Q 3.0TDI

postitati 21.12.18 13:21 Tsiteeri


Kui muu ei aita, siis kirjeldatud sümptomid viitavad hvac klappide määrdumisele. Minu autol aitas nende puhastamisest. Mingi katlakivi jm. mustus kattis ühtlaselt neid pindu. Eraldi midagi ostma ega vahetama ei pidanud. Vabalt isetehtav töö. Sellest siin eraldi teema ka olemas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 21.12.18 13:55 Tsiteeri


Vaata kuupäevi ja kellaaegu. Ja siis järeldused.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mattisson
huviline



Registreerunud 08.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: '06 Audi A6

postitati 21.12.18 15:46 Tsiteeri


Ütle siis ka, mis järeldused teha :D
Googeldades leidsin üldist infot, et palud moodulid ei näita reaalset kellaaega, sest pole ette nähtud. Ning seetõttu näitab mingit suvalist aega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 21.12.18 15:59 Tsiteeri


Vaata seda esimest "viga" eriti hoolikalt, siis kaovad ka paljud teised.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mattisson
huviline



Registreerunud 08.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: '06 Audi A6

postitati 22.12.18 15:06 Tsiteeri


Okei, algaja jaoks on see programm päris segave veel. Eile veel kord Auto-Scani tehes enda arvates clearisin kõik koodid ära, aga "results" alt clear valides mu plaan ei läinud täide.
Tegemist CAN-mooduliga, ehk sellel peabki käsitsi mooduli alt ära kustutama veateated?

Igastahes täna kustutasin ülejäänud koodid ära ja järgi jäigi ainult see:
Kood:
01087-Basic Setting Not Performed
005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation


Kas järgmine samm on siis järelikult Basic Settings alt grupis 001 Basic Settings "ON" nuppu vajutada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mattisson
huviline



Registreerunud 08.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: '06 Audi A6

postitati 23.12.18 18:35 Tsiteeri


Ajan siin oma pühadejoru natuke veel edasi :D.
Taastasin enda arust nüüd basic settingud ära ja tulemus on selline:
https://www.upload.ee/thumb/9338481/23.12_-_HVAC_Basic_settings.jpg

https://www.upload.ee/thumb/9338482/23.12_-_HVAC.jpg

Kas nüüd peab adaptsioonid ära nullima? Kui jah, siis kuidas see käib?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
siLc
huviline

Avatar


Registreerunud 05.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2011 VW Passat EcoFuel

postitati 23.12.18 18:44 Tsiteeri


Nii igaksjuhuks küsin, et kui ON/OFF/Next nupule sõtkusid, siis armatuuri all mootorite surin hakkas pihta mõneks ajaks? Kui vastus on ei, siis ilmselt algsätteid ei toimunud ja vea püsimine on ootuspärane.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Mattisson
huviline



Registreerunud 08.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: '06 Audi A6

postitati 23.12.18 19:41 Tsiteeri


Oli selgelt kuulda kappide liikumist. Ei tea muidugi kui kaua ta seda tegema peab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 43.8% - SQL: 56.2%]