Mattisson
huviline
Registreerunud 08.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '06 Audi A6
|
postitati 21.12.18 12:18
|
|
|
Address 08: Auto HVAC
Kuna kõik räägivad, et C6' te omades peab diagnostikakaablit taskus kaasas tarima, siis soetasin endale ka. Üllatusena leidis see HVAC moodulist 7
viga:
Address 08: Auto HVAC Labels: 4F0-910-043.clb
Part No SW: 4F0 910 043 HW: 4F1 820 043 J
Component: KLIMABETAETIGUNGH11 0150
Revision: 00000026 Serial number: 00000030021860
Coding: 0002326
Shop #: WSC 02335 785 00200
VCID: 5BB4AFF09A25819EBF-800E
Kood: | 7
Faults Found:
01087 - Basic Setting Not Performed
005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
Freeze Frame:
Fault Status: 01100101
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 76
Mileage: 268400 km
Time Indication: 0
Date: 2016.01.22
Time: 14:36:39
01296 - Sensor for Vent Temperature; Center (G191)
010 - Open or Short to Plus
Freeze Frame:
Fault Status: 01101010
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 214
Mileage: 310854 km
Time Indication: 0
Date: 2018.11.28
Time: 15:01:29
Freeze Frame:
Temperature: 10.0°C
Temperature: 64.0°C
Temperature: 78.0°C
02785 - Front Right Upper Body Outlet Position Sensor (G388)
010 - Open or Short to Plus
Freeze Frame:
Fault Status: 01101010
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 214
Mileage: 310854 km
Time Indication: 0
Date: 2018.11.28
Time: 15:01:29
Freeze Frame:
Voltage: 13.40 V
(no units): 88.0
(no units): 255.0
00732 - Potentiometer in Positioning Motor for Right-Hand Footwell Flap (G140)
010 - Open or Short to Plus
Freeze Frame:
Fault Status: 01101010
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 214
Mileage: 310854 km
Time Indication: 0
Date: 2018.11.28
Time: 15:01:29
Freeze Frame:
Voltage: 13.40 V
(no units): 220.0
(no units): 255.0
02763 - Potentiometer for Indirect Ventilation Flap Motor (G330)
010 - Open or Short to Plus
Freeze Frame:
Fault Status: 01101010
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 214
Mileage: 310854 km
Time Indication: 0
Date: 2018.11.28
Time: 15:01:29
Freeze Frame:
Voltage: 13.40 V
(no units): 30.0
(no units): 255.0
01592 - Air Quality Sensor (G238)
010 - Open or Short to Plus
Freeze Frame:
Fault Status: 01101010
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 214
Mileage: 310854 km
Time Indication: 0
Date: 2018.11.28
Time: 15:01:30
Freeze Frame:
Temperature: 4.0°C
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
003 - Mechanical Failure - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100011
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 8
Reset counter: 19
Mileage: 311123 km
Time Indication: 0
Date: 2018.12.09
Time: 15:30:10
Freeze Frame:
Voltage: 13.10 V
Temperature: 16.0°C
(no units): 214.0
(no units): 217.0
Temperature: 9.0°C |
Ainuke, millega neid vigu seostan, on see, et terve suve jooksul paaril korral hakkas auto talumatult kuuma õhku puhuma (alustades ääramistest avadest
ja vaikselt keskele suududes).
Millest alustada? Kas Air Flow Flap Positioning Motor (V71) vahetusega?
|
|
|
mkangur
huviline
Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.12.18 12:58
|
|
|
Alusta sellega, et puhasta veateadete mälu ära ja vaata mõne aja pärast uuesti
01274 ilmselt neist reaalne viga, vaadates frequencyt, mitu korda esinenud on.
Samas võimalik, et basic settings tegemata.
"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and
you won't regret it."
|
|
|
|
TEPO6
huviline
Registreerunud 02.03.17
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 Avant Q 3.0TDI
|
postitati 21.12.18 13:21
|
|
|
Kui muu ei aita, siis kirjeldatud sümptomid viitavad hvac klappide määrdumisele. Minu autol aitas nende puhastamisest. Mingi katlakivi jm. mustus
kattis ühtlaselt neid pindu. Eraldi midagi ostma ega vahetama ei pidanud. Vabalt isetehtav töö. Sellest siin eraldi teema ka olemas.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 21.12.18 13:55
|
|
|
Vaata kuupäevi ja kellaaegu. Ja siis järeldused.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Mattisson
huviline
Registreerunud 08.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '06 Audi A6
|
postitati 21.12.18 15:46
|
|
|
Ütle siis ka, mis järeldused teha
Googeldades leidsin üldist infot, et palud moodulid ei näita reaalset kellaaega, sest pole ette nähtud. Ning seetõttu näitab mingit suvalist aega.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 21.12.18 15:59
|
|
|
Vaata seda esimest "viga" eriti hoolikalt, siis kaovad ka paljud teised.
|
|
|
|
Mattisson
huviline
Registreerunud 08.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '06 Audi A6
|
postitati 22.12.18 15:06
|
|
|
Okei, algaja jaoks on see programm päris segave veel. Eile veel kord Auto-Scani tehes enda arvates clearisin kõik koodid ära, aga "results" alt
clear valides mu plaan ei läinud täide.
Tegemist CAN-mooduliga, ehk sellel peabki käsitsi mooduli alt ära kustutama veateated?
Igastahes täna kustutasin ülejäänud koodid ära ja järgi jäigi ainult see:
Kood: | 01087-Basic Setting Not Performed
005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation |
Kas järgmine samm on siis järelikult Basic Settings alt grupis 001 Basic Settings "ON" nuppu vajutada?
|
|
|
Mattisson
huviline
Registreerunud 08.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '06 Audi A6
|
postitati 23.12.18 18:35
|
|
|
Ajan siin oma pühadejoru natuke veel edasi .
Taastasin enda arust nüüd basic settingud ära ja tulemus on selline:
Kas nüüd peab adaptsioonid ära nullima? Kui jah, siis kuidas see käib?
|
|
|
siLc
huviline
Registreerunud 05.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2011 VW Passat EcoFuel
|
postitati 23.12.18 18:44
|
|
|
Nii igaksjuhuks küsin, et kui ON/OFF/Next nupule sõtkusid, siis armatuuri all mootorite surin hakkas pihta mõneks ajaks? Kui vastus on ei, siis
ilmselt algsätteid ei toimunud ja vea püsimine on ootuspärane.
|
|
|
Mattisson
huviline
Registreerunud 08.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '06 Audi A6
|
postitati 23.12.18 19:41
|
|
|
Oli selgelt kuulda kappide liikumist. Ei tea muidugi kui kaua ta seda tegema peab.
|
|
|