Lehekülgi: 1 2 |
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 09.12.18 08:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Cari
D2 oli kindlasti quattro või esivedu.... |
Muidugi, minu viga, üle ridade lugesin.
V12 kohta käis see jutt, et esivedu ei mahu ära.
This (W12) reduced engine length allows Audi and Bentley to build 12-cylinder sedans with all-wheel drive, whereas a conventional V12 engine could
only have a rear-wheel drive configuration as it would have no space in the engine bay for a differential and other components required to power the
front wheels.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 09.12.18 09:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Ja 5HP24 ei ole mingi hiigelsuur asi nagu siin osad arvavad. Tavaline junn, mida kõik bemmid, jaguarid ja landroverid täistopitud on.
|
OT: D3-l on 6HP26, mis on suurem, kui 5HP. Audi 5HP on kah suurem, kui Bemmi 5HP, kuna sisaldab lisaks kesk- ja esidiferentsiaali.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
M2ki
huviline
Registreerunud 14.08.07
Kasutaja on eemal
Auto: B3q; B4q;
|
postitati 09.12.18 11:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Aga miks see coupe pilt halb fotoshop on?
|
Ma rääkisin sinu pandud coupe pildist.
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 10.12.18 15:39
|
|
|
Kasti poldivalem sama mis VR6'l?
|
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 10.12.18 16:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andrec
Kasti poldivalem sama mis VR6'l? |
Juhul kui on siis vr5 spacer lahendab kõik mured.
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 10.12.18 16:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: weiks
Tsitaat: | Algselt postitas: andrec
Kasti poldivalem sama mis VR6'l? |
Juhul kui on siis vr5 spacer lahendab kõik mured. |
Just. Neid passateid liigub küll.
|
|
|
|
twistY
huviline
Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.12.18 17:48
|
|
|
VR5 flantsiga pole midagi teha selle mootori juures.
Netist leitud pilt, kus 01E spacer on W12 spaceri peale asetatud.
|
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 11.12.18 09:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: twistY
VR5 flantsiga pole midagi teha selle mootori juures.
Netist leitud pilt, kus 01E spacer on W12 spaceri peale asetatud.
|
Noh aga nende abil saab ju vastava spaceri valmistada
|
|
|
|
twistY
huviline
Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal
|
|
ivorturb12
huviline
Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.04.19 19:32
|
|
|
Minupoolt sai see W12 teedele kilomeetreidm mõõtma möödunud nädalal.
Saalede probleem lahenes teise kasutatud mootoriplokiga (Saksast). Vanal plokil olid mõned hülsid totaalselt rikutud (sügavaid kraapse täis).
Mootoril sai tehtud siis : teine kasutatud mootoriplokk, uus õlipump koos õlipumba keti ja ketipingutiga, plokikaaned lihvitud ja survestatud
(koostöös Astromotoga), klapid lihvitud ja sisse sooveldatud, kaaned ultrahelipesuris pestud, kõik tihendid mootoris uued ning samuti kaane poldid,
väntvõlli rihmaseibi polt ja hammasvöö poldid, kogu uus ketiliin, termostaat, uus rihm, rullikud, veepump, küünlad jms. Enamik varuosasi on vaid
originaalina saada ja tellimisaeg paar-kolm nädalat. Mootori õlikogus näiteks 14liitrit, jahutusvedelik ca 17 liitrit
Üsna mahukas töö, aga tegu ühe vinge mootoriga!
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 30.04.19 19:59
|
|
|
Ja mis oli selle lõbu eelarve?
|
|
|
|
ivorturb12
huviline
Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.04.19 20:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Ja mis oli selle lõbu eelarve? |
Kliendi auto ja kõik varuosad kliendi poolt. niipalju kuulsin, et termostaat oli hinnaga 500euri Kaanetihendid olid letihinnaga 60tk-ist, samas suvaline sisselaske kummitihend 90euri tk..
Ja kaante survestamine + lihv astromotos oli 150 raha.
Mootoriplokk mõned tuhanded eurod.
Astromotos ega ka mujal Tartus ei olnud koheselt võimalik survestamist teha, võttis aega nädalaid, võibolla isegi kuu, kuni ehitati kaanetihendi järgi
abloon ja siis said kaaned ka survestatud.
Samuti minul ei olnud nii laia kaane jaoks klapivedru rakist, äärmised klapid sai veel kätte, kuid keskmisi mitte kuidagi. Sai ekstra selle kaane
jaoks rakis veel tehtud. Aga kogemus omaette.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |