ahto400
huviline
Registreerunud 05.06.14
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c6 3.0tdi, audi a8 d2 4.2v8
|
postitati 16.11.18 22:19
|
|
|
A8 d2 4.2 v8 väljalase
Tervist. Kellelgi kokkupuuteid antud mootoriga a8 väljalaske vabamaks tegemisega? Tahaks hääli veidi mahedamaks saada. Oleks mõistlik kaotada ära
keskmine või tagumine pütt?
Oleks super, kui kellelgi pilte enda väljalaske muudatustest
|
|
|
Oja1
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal
Auto: S5 & X5
|
|
blefish
huviline
Registreerunud 21.04.18
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A5 3.0TDI Coupe 2009
|
postitati 18.02.19 12:25
|
|
|
Kas tegid ära? Veits mõlgub omalgi see mõte.
Saan aru, et see pleki hääl tuleb, kui resonaator vahelt võtta, kas tagumisega seda ei teki?
Kuidas maanteel sõites on?
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 19.02.19 05:12
|
|
|
Kas SELLINE ASI jääb kalliks..?
Jääks originaal terveks ja kogu uus asi bolt on.
|
|
|
blefish
huviline
Registreerunud 21.04.18
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A5 3.0TDI Coupe 2009
|
postitati 19.02.19 16:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Kas SELLINE ASI jääb kalliks..?
Jääks originaal terveks ja kogu uus asi bolt on. |
Päris head näeksid sellised torud välja küll, sarnanevad vist S8 omale.
Tahaks natuke loota, et ehk kellelgi kogemus olemas. Samas ehk peaksin olema ise see, kes katsetab. Välismaa foorumist natukene lugesin, oldi rahul,
aga videot keegi ei jaganud.
|
|
|
Raivom80
huviline
Registreerunud 19.11.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D2 4.2 2000
|
postitati 27.02.19 12:13
|
|
|
Kas ülevaatusel ei hakata vinguma kui tagumine pütt seest kinni keevitatud või üldse viimase püti asemel sirge toru?
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 27.02.19 16:06
|
|
|
Krt seda teab, nad on viimasel ajal igasugu jamale reageerinud, mida varem ei vaadatudki.
Aga kohe kindlasti ei kobise nad sellise asja peale (parempoolne): PILT
Kui on korrektselt külge keevitatud ja ÜV ajal on vait nagu originaalis.
Lased uksest välja tempel passis ja siis lülitad sisse.
Kukuvad V8 rämeda möla peale raudselt pikali...
Ja selle võib 1,6 diiselgolfile samamoodi külge keevitada, ikka on V8 hääl.
.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 27.02.19 18:54
|
|
|
1.6 diiselgolfile võib samamoodi mega kõrge antitiiva külge panna, aga ta jääb endiselt 1.6 diiselgolfiks.
Eks see vist ole selline asi, et mõnel peab kindlasti olema autol fake hääl, kodus fake kamin ja naisel fake rinnad. Kellele läheb peale, kellele
mitte
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 28.02.19 09:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Eks see vist ole selline asi, et mõnel peab kindlasti olema autol fake hääl, kodus fake kamin ja naisel fake rinnad. Kellele läheb peale, kellele
mitte |
Minuarust inimene, kes ise end mingite lisade paigaldamisega elatab, ei tohiks inimeste fake vaimustust halvustada...Pole nagu hea toon.
Pealegi kui selliseid asju lasevad oma autodele panna need, kel raha on. Ja kes uuena poest ostes selle lisa tellimata unustasid. (või ostuhetkel
koonerdasid)
Näiteks selline nelja sumpsi (ja suure mootoriga) A7 pole poest ostes ei odav ega nõrk auto.
LINK
Parem pane see junn ka oma hinnakirjadesse. Kui ise selle peale veel pole tulnud....????
Toodavad neid nii Eberspächer kui teised tuntud ja vanad tegijad.
.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 28.02.19 11:52
|
|
|
Kui see oleks "suure mootoriga", siis poleks sinna mingusuguseid kõlareid juurde vaja.
S7 ja RS7 teevad vägagi head häält ning kui vaja, saab sinna catbacki panna.
Sitt toon on hoopis see:
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Minuarust inimene, kes ise end mingite lisade paigaldamisega elatab |
Alustades sellest, et see ei vasta tõele, lõpetades sellega, et pole sinu sita asi teise rahakotti vaadata ega ka siin arutada.
Minu isiklik arvamus on ja on alati olnud, et mingisuguste spoilerite, väljalaske kõlarite ja maeitea mille aretamine kaheliitrisele diislile on
ajuvaba tegevus.
Siin oli täiesti normaalne teema heade lahendustega, kuidas reaalsest kaheksasilindrisest mootorist paremat häält saada kuni sa selle
mingisuguste väljalaskekõlaritega täispasandasid. 4.2 V8-l ei ole mingisuguseid fake kõlareid vaja, see tekitab suurepärast heli.
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 28.02.19 21:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
et pole sinu sita asi teise rahakotti vaadata ega ka siin arutada.
|
Oot, sa tahad nagu täiega lõuga saada we?
Naljanumber mees oled sa tõesti. Saad, kui väga ilusasti (nagu praegu) küsid.
Ja enne seda võiksid tõesti oma allkirjas mainitud igapäevapakkumistele veel selle Eberspräheri mölavõimendi lisada; tean isegi mitut inimest, kes
selle ostaks. Kui vaid Eestis keegi paigaldaks.
Lammas ruudus oled. Sõnad lõppevad siinkohal....
Lammas oled nii ettevõtja kui töölisena seal esracingus. Ei tea, kas seal oled, aga tulevikku väga ei paista.
..
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
|
antsvolli
huviline
Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 911T, A8 D2
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 01.03.19 09:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Lase samas vaimus edasi, tühi koht, nagu sa oled |
Kullake, mitte mina pole tühi koht, vaid sa ise oled, kui oma tööandjale ei suuda selgeks teha, et sel ideel oleks täitsa jumet.
Ja kui sa ise selle esracingu omanik oled, siis soovitan adapteeruda tänapäeva maailmaga. Kõik muutub siin elus ja firma peab muutuma vastavalt
muutuvatele oludele.
Fake tissid, kui nad ilusasti on tehtud, ei ole vastikud mitte ühegi mehe jaoks...
Kui sulle on, siis pane oma avatari vikerkaarilipp, et kõik teaksid, ja ole edaspidi tasem.
.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 01.03.19 10:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Kullake, mitte mina pole tühi koht, vaid sa ise oled, kui oma tööandjale ei suuda selgeks teha, et sel ideel oleks täitsa jumet.
Ja kui sa ise selle esracingu omanik oled, siis soovitan adapteeruda tänapäeva maailmaga. Kõik muutub siin elus ja firma peab muutuma vastavalt
muutuvatele oludele.
Fake tissid, kui nad ilusasti on tehtud, ei ole vastikud mitte ühegi mehe jaoks...
Kui sulle on, siis pane oma avatari vikerkaarilipp, et kõik teaksid, ja ole edaspidi tasem.
. |
Kui sa nii kõva ärimees oled, siis miks su nimel on ainult üks pankrotistunud TÜ?
Tühi koht. Sa ei ole mitte keegi, et mulle midagi öelda. Kui tahad oma fake väljalaskeid müüa, siis tee firma ja müü neid, mul täiesti ükskõik.
|
|
|
|
Rom
huviline
Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C6 3.0TFSI S-line
|
postitati 01.03.19 10:24
|
|
|
Härrad!
Vabandage et sekkusin, kuid sopaloopimine ja madalalaubaline sõnavara ei ehi küll kedagi.. kuhu jääb elementaarne viisakus.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 01.03.19 11:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
miks su nimel on ainult üks pankrotistunud TÜ?
|
Eee, mitu neid pankrotistunud firmasid siis olema peaks, et sinusugused tegijaks peaks?
10 või rohkem?
Mul pole kahjuks ühtegi; see ükski, mida mainid, on lihtsalt likvideeritud, mitte pankrotistatud. Täisühingut (TÜ) ei saa pankrotti lasta, aga see on
juba sinu jaoks ilmselt liiga keeruline aru saada...
.......
Anyway, tuneri ja esracingu jaoks on see sound boosteri teema välistatud, okei pole probleemi, aga kindlasti korjab keegi teine selle variandi ka
Eestis üles ja hakkab inimestele pakkuma.
Äriidee on õhus ja vabalt teostatav.
EDIT: Vaatasin oma PM boksi ja selgub, et inimestel oleks juba selle pisikese teemajupi peale vägagi huvi selle asja vastu.
Mis siis veel saaks, kui reklaami kah teha?
.
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 01.03.19 13:51
|
|
|
enda c5 v8 kaotasin ära tagumised katid mis olid juba tühjaks tehtud ja samuti keskmise reso kuna see lekkis isuga. Nüüd on ees kollete küljes
originaal katid ja sealt edasi 50mm ja 55mm toru nagu originaalis. Peale sukkasi on originaal x-pipe ja sealt edasi tühi toru kuni viimaste püttadeni
mis siis originaalid. Hääl läks paremaks küll ja mnt sõidul ei lärma ka palju aga see eelnimetatud pleki plärin tuleb küll. Ühel s6 oli samamoodi
keskmine ära visatud ja lõpus resod ja see tegi juba mõnusat madalat häält. Endaomal mõtlen, et teeks kõik algusest lõpuni sama mõõtu torupeale ja
keskele telliks uue suurema x-pipe, sealt edasi toru keskele kuhu paneks mõlemale torule selle pika resoka ja lõppu ka siis resokad. Seda madalat
müdinat tahaks just juurde saada ja samas mnt võiks saada sõita niiet ei peaks klappe pähe panema. Cabrio alla sai pandud mufflexi pütad ja toru mis
väliselt jätab sellise originaali mulje just üv suhtes ja politsei silmale. Hinnapoolest need ka ühed soodsamaid mis leidsin. Simonsi omade kohta olen
kuulnud negatiivset infot. Oskab keegi seda ideed kiita või laita?
|
|
|