teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 06.11.18 19:36
|
|
|
Alumiiniumkerede tikkpoldid murduvad küljest, mis teha?
Alumiiniumist keredega Audi-del on kere külge keevitusega kinnitatud samast materjalist tikkpoldid, mille külge omakoda kinnituvad plastikmutrite abil
näiteks logarid või mingid muud plastikdetailid. Ja kui on vaja logar eest võtta mingil põhjusel, siis need alumiiniumist tikkpoldid murduvad
lihtsalt küljest, ilma erilist jõudu kasutamata. Kas on mingi nipp nende tervelt lahti saamiseks või asendamiseks, või mida näiteks esindus teeks?
|
|
|
hundux
huviline
Registreerunud 06.07.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.11.18 11:10
|
|
|
Vot see oleks küll huvitav teada, milline on sellise olukorra jaoks esinduse poolt ette nähtud ja kasutatav protseduur. Vii kohale ja lase üks kõige
hullemini kinni olev mutter lahti keerata. Ega muidu ilmselt teada ei saa
Omal plastikmutritega pole probleeme olnud. Küll aga plekist mutritega, mis nt. summuti pealseid plekke paigas hoiavad. Need olen valdavas enamuses
tervelt kätte saanud, kui ikka päris mitu korda gaasipõletiga ettevaatlikult kuuma anda ja mos2 õliga leotada.
Plastikmutrid, mis normaalselt lahti ei tule ja millele logari kahjustamise vältimiseks kuuma anda ei saa, lõikaks ilmselt lihtsalt pooleks ja otsiks
uued asemele. Igal juhul tasub püüda kere küljes olevaid alumiiniumist objekte säilitada.
Ja siis veel selline asi, et alumiiniumi oksüdeerumist paistab põhjustavat kokkupuude roostetava musta metalliga. Seetõttu tasub võimalikult palju
kinnitusvahendeid vahetada välja plastiku või roostevaba vastu. Mustast metallist kruvidega kinni laskmine alumiiniumist detailide külge on ikka täis
idiootsus.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 08.11.18 17:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: hundux
Vot see oleks küll huvitav teada, milline on sellise olukorra jaoks esinduse poolt ette nähtud ja kasutatav protseduur. |
Esindusel pole uunikumide jaoks mingit protseduuri ette nähtud, siis pead ikka autotaastajate poole pöörduma, kui tõesti juba huvitav on.
Või ussitab see tikk sealt alla 12a möödumist maha? Esindus tegeleb uute müüdud autodega.
Vähemalt nendega, millel keregarantii veel kehtib.
.............
Kui juurelt maha murdub ja kui tahata asja kultuurselt teha, siis mina käiaks selle "kännukoha" siledaks, puuriks augu ette ja paneks sinna asemele
alumiiniumist popmutri.
Ülilihtne lahendus.
Sellesse saab juba keermeliimiga tikk- või ilma liimita tavapolti keerata, kogu üritus pole väga keeruline protseduur ka.
Kui alumiinium sealt kohast juba suurema pinnana kahjustunud on, siis keevitada teda ei saa (proovitud!), aga aluplekki kasutades lappida saab küll.
(samamoodi, alumiiniumist popneetidega!) Ussitanud koht lihtsalt välja lõigata ja lapi võib panna sellele poole, mis näha ei jää.
Seda ei pea isegi millegagi töötlema; kui nähtav koht, võib muidugi pahteldada ja värvida.
Lappimiseks kasutatatv plekk võiks olla kereplekida ühepaksune.
........
Aga kui meie teedel sõitvaid autosid lähemalt vaadata, siis tavaline isepuuriv wronic kruvi on külamehele põhiline abimees ja mitte kedagi ei huvita
mingid plastmutrid, tikkpoldid või -keermed.
..............
Olen 20a ja vanemate alumiiniumkeredega päris palju töötanud, tõsi, mitte Audidega. (sest need pole veel nii vanad, et uunikumid oleks)
Kes tahab, loeb "Land Roveri series III" alt lisaks: http://klassikarent.blogspot.com/
.
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 08.11.18 18:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Tsitaat: | Algselt postitas: hundux
Vot see oleks küll huvitav teada, milline on sellise olukorra jaoks esinduse poolt ette nähtud ja kasutatav protseduur. |
Esindusel pole uunikumide jaoks mingit protseduuri ette nähtud, siis pead ikka autotaastajate poole pöörduma, kui tõesti juba huvitav on.
Või ussitab see tikk sealt alla 12a möödumist maha? Esindus tegeleb uute müüdud autodega.
Vähemalt nendega, millel keregarantii veel kehtib. |
Kas esindus näiteks A8 D2 sinu arvates töösse ei võta?
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 09.11.18 04:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Kas esindus näiteks A8 D2 sinu arvates töösse ei võta? |
Minu arvates võtab ikka, kui ise maksad, mis küsimus?
Aga kindlustused neid 20+a vanu masinaid sinna ei saada ja kui neid välja ei maksta, siis lõpetavadki wronicutega.
Aga palju siis SINU arvates D2 omanikke oma remonttöid lasevad oma raha eest Revalis teha?
Siit foorumistki on lugeda, et juba pre FL C7-te omanikud ei taha esindusse isegi lihtsasse pidurikontrolli minna.
.
|
|
|
hundux
huviline
Registreerunud 06.07.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.02.19 14:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Kas esindus näiteks A8 D2 sinu arvates töösse ei võta? |
Minu arvates võtab ikka, kui ise maksad, mis küsimus?
Aga kindlustused neid 20+a vanu masinaid sinna ei saada ja kui neid välja ei maksta, siis lõpetavadki wronicutega.
Aga palju siis SINU arvates D2 omanikke oma remonttöid lasevad oma raha eest Revalis teha?
Siit foorumistki on lugeda, et juba pre FL C7-te omanikud ei taha esindusse isegi lihtsasse pidurikontrolli minna.
. |
Pidurite kontroll on asi, millega saavad ka muud kohad peale esinduse täiesti edukalt ja oluliselt odavama hinnaga hakkama. Alumiiniumi spetsiifilised
kerega seotud asjad on natuke teine teema ja võib olla täidsa mõtet lasta oma kuludega esinduses teha.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 15.02.19 18:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: hundux
Pidurite kontroll on asi, millega saavad ka muud kohad peale esinduse täiesti edukalt ja oluliselt odavama hinnaga hakkama. Alumiiniumi spetsiifilised
kerega seotud asjad on natuke teine teema ja võib olla täidsa mõtet lasta oma kuludega esinduses teha. |
Eks aluspetse on teisigi, alumiiniumautod on ju elu aeg müügil olnud. Põhiliselt küll inglased. (nagu Land Rover, Jaguar, Morgan jne.)
.....
Aga vahepeal leidsin Audi valikust veel sellise asja:
Täitsa kannataks enne esindusse pöördumist tasku panna...
Audi kood on N 90261401 ja kinnitatakse tavaliste popneedi tangidega.
.
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 16.02.19 18:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Alumiiniumist keredega Audi-del on kere külge keevitusega kinnitatud samast materjalist tikkpoldid, mille külge omakoda kinnituvad plastikmutrite abil
näiteks logarid või mingid muud plastikdetailid. Ja kui on vaja logar eest võtta mingil põhjusel, siis need alumiiniumist tikkpoldid murduvad
lihtsalt küljest, ilma erilist jõudu kasutamata. Kas on mingi nipp nende tervelt lahti saamiseks või asendamiseks, või mida näiteks esindus teeks?
|
Audi Tallinna esinduses on kõik alumiinium keretööde vahendid 100% olemas. Lihtsalt keevitatakse uus remontpolt kontaktkeevitusega tagasi.
Toomas
|
|
|
|
|