Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 80 1.9TDI (AFN) eelsüüte probleem (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 1812)
arsine
huviline



Registreerunud 22.08.12
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: B4 2.0E

postitati 04.11.18 17:50 Tsiteeri
Audi 80 1.9TDI (AFN) eelsüüte probleem



Tervist!

Olen suvel alustatud mootori swapi projekti lõpusirgel (2.0E asemele b5 pealt 1.9TDI AFN) aga ilmnes probleem millest enam mõistus üle ei käi. Süüdet keerates tundub esialgu kõik normaalne, tuluke süttib ja kustub loogilisel ajahetkel kuid peale käivitust lülitub eelsüüde uuesti järgi. Samuti jääb spidoplokki ka kerge kuma peale mootori suretust. Juhtsignaalid releele on süütest pluss ja ajus miinus (paralleelselt on ajuga ühenduses ka armatuuri tuluke). Oli mõttes ka spidoplokk ja relee jadamisi panna kuid raske uskuda, et see mure lahendab...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
arsine
huviline



Registreerunud 22.08.12
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: B4 2.0E

postitati 11.11.18 07:24 Tsiteeri


Jootsin eile spidoploki ja relee juhtklemmid jadamisi - selle peale ei hakanud asi üldse tööle. Pinge tuleb plokist releele peale küll aga miskipärast asi ei tööta...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Petu
huviline

Avatar


Registreerunud 13.03.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant TDI Quattro 96'

postitati 11.11.18 07:31 Tsiteeri


Kas ka sooja mootoriga peale käivitust lülitab küünlad järgi?
Pole küll katsetanud ega mõõtnud, aga minu teada peakski külmkäivitusel külmalt käima minnes küünlad mingi lühikest aega taga olema. Vähemalt vanakooli diislitel minu teada.
Kui ikka mõne minuti jooksul käies ära ei kustu siis kahtlane.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 11.11.18 10:52 Tsiteeri


See, et küünlad pärast lambi kustumist hõõguma jäävad, on normaalne. Seda nimetatakse diesel afterglow`ks.

Tuli kustub, käivitada saad, aga kogu jama on ikka veel liialt külm ja mingi aeg, sõltub autost, hoitakse ka küünlaid järgi.
Seda kahel põhjusel:
1. Et külmalt paremini töötaks ja gaasid puhtamad oleks.
2. Et küünlad igavesti ei kestaks ja et sa neid ikka vahete-vahel vahetada ka saaks, sest raha peab omanikku vahetama.:D

Las mingi minut paar kohapeal tuksuda, kas siis on ka veel järgi...?

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
arsine
huviline



Registreerunud 22.08.12
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: B4 2.0E

postitati 12.11.18 15:44 Tsiteeri


Minu teisel autol (Golf 4 81kw TDI) sellist asja igatahes pole, või vähemalt armatuuris see ei kajastu... Ei julenud mootorit soojaks lasta sellega, kartsin need küünlad sinna sisse ära põletada. Kusjuures mõneminutise katsetuse käigus kustus see tuli 2000 pöörde pealt ära, lastes mootori tühikäiku läks uuesti põlema... Aga eks ma ühendan selle ära ja jälgin mis ta teeb, kas kustub soojast peast ära või mitte. Loodame, et neid ära ei põleta, sest raha on juba liiga palju selle projekti peale magama pandud ja asi pole ikka veel päris 100%.

Ehk oskab ka keegi seda kommenteerida, miks ma OBD2-ga aju üles ei leia. Ühendasin CAN siinid otse pistikusse vastavate klemmide alla, pluss ja mass ka järel aga diagnost ei leia miskit.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 12.11.18 17:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: arsine
Ehk oskab ka keegi seda kommenteerida, miks ma OBD2-ga aju üles ei leia. Ühendasin CAN siinid otse pistikusse vastavate klemmide alla, pluss ja mass ka järel aga diagnost ei leia miskit.

Kui K-line (roheline/must) on ühendamata siis ei saagi midagi tulla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
arsine
huviline



Registreerunud 22.08.12
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: B4 2.0E

postitati 12.11.18 18:56 Tsiteeri


Tuleb selle 121 pini aju küljest üldse K-line välja? Elsa skeemides ei märganud.

Üks elektrimure veel - oskab keegi spidoploki 2 süsteemse õlirõhu kontrolli ära petta 1 lüliti peale?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
J.Aru
huviline



Registreerunud 28.07.12
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 13.11.18 13:07 Tsiteeri


Järelhõõgumine peaks olema jah normaalne, toimetab see igal AFN-il seliselt, et hoiab mingi aja veel küünlaid järgi pärast käivitamist ja 2000 pöörde juures lükatakse järelt ära ka siis kui temperatuur veel piisav pole. See küünalde märgutuli ei käi orginaalis küünalde toite ahelasse, sellejaoks aju küljes eraldi klemm kui ei eksi. Kui orginaalis tuli kustub siis küünlad veel on tegelikult järgi, relee teeb klõpsu mõne sekundi pärast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 39.2% - SQL: 60.8%]