Mell
huviline
Registreerunud 25.01.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.11.18 15:55
|
|
|
Webasto hind/valik
Tervist
Kuna ise webastote kohta väga palju ei tea siis küsiks paar küsimust.
Esiteks kas webasto thermo top c 5kw on mõistlik valik audi a6 2.5tdi mootorile?
Teiseks kas komplekti hind koos t70 puldiga, 420 eurot on normaalne hind?
Ja kolmandaks kas t70 pult on hea või võiks uuem olla?
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 04.11.18 17:31
|
|
|
Ja sinna juurde veel lisa aku ja pluss paigaldus
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 04.11.18 18:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mell
Tervist
Kuna ise webastote kohta väga palju ei tea siis küsiks paar küsimust.
Esiteks kas webasto thermo top c 5kw on mõistlik valik audi a6 2.5tdi mootorile?
Teiseks kas komplekti hind koos t70 puldiga, 420 eurot on normaalne hind?
Ja kolmandaks kas t70 pult on hea või võiks uuem olla? |
Võta pakkumine näiteks Autoekspertist.
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 04.11.18 18:17
|
|
|
Ise lisasin ka hiljuti autonoomse eelsoojendi, küll C4 kerega 2.5Tdi-le. Kindel soov oli ka puldiga juhtimine, kuid lõpptulemus oli see, et GSM
mooduli sain vaid 25 euri kallimalt, seega ei näinud enam puldil mingit mõtet. Autoekspert tegi suhteliselt kalli pakkumise minule, 2000 euri tuli
komplekti hind C4 kerega Tdile.
Mõtle, kas Sa tahad seda asja ise paigaldada, või on mõistlik lasta paigaldada kellelgi, kes oskab seda hästi paigaldada.
Lisa akut mina ei paigaldanud ja ei näe ka selleks mingit vajadust. Korralik aku, mida auto hoiab alati laetuna piisab edukalt ka autonoomse
eelsoojendi kasutamiseks. Kui kasutad ahju rohkem kui sõidad, tasub lihtsalt juurde laadida.
Minul läks peale Eberspächer.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 05.11.18 05:00
|
|
|
Mul pakkuda üks orig. Webasto ahi 2,5 tdi pealt, kui see peaks elu lihtsamaks tegema. 150€. Ainult komplektne ahi on, muud ei ole sinna juurde.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
sammalselg
huviline
Registreerunud 17.04.09
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 530 XD; A6 C7 2.0 130kw ; Jeep GC 3.0 CRD ;Honda CBR R ;Yamaha Grizzly
|
postitati 17.12.18 14:55
|
|
|
Ei hakka uut teemat tegema.
Küsimus : Kui kaugelt Teie Webastod puldile reageerivad?
Tulin lennukilt ja tahtsin auto sooja panna aga ei midagi. Sammusin siis ikka lähemale ja lõpuks kui pea-aegu juba silmside ulatus, reageeris ka
puldile. Tavaliselt sellist kaugkäivitust ei kasuta, kuna kodus on auto sisuliselt akna all ja probleemi ühenduse saamisega pole olnud.
Märkuseks, et mitte kaua aega tagasi vahetasin patareid. Kas sellega seoses võis midagi nihu minna?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 17.12.18 17:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sammalselg
Ei hakka uut teemat tegema.
Küsimus : Kui kaugelt Teie Webastod puldile reageerivad?
Tulin lennukilt ja tahtsin auto sooja panna aga ei midagi. Sammusin siis ikka lähemale ja lõpuks kui pea-aegu juba silmside ulatus, reageeris ka
puldile. Tavaliselt sellist kaugkäivitust ei kasuta, kuna kodus on auto sisuliselt akna all ja probleemi ühenduse saamisega pole olnud.
Märkuseks, et mitte kaua aega tagasi vahetasin patareid. Kas sellega seoses võis midagi nihu minna? |
Kui C7 siis u. 600 meetrit ideaalis. Kui teel takistusi siis vähem. Nii ütleb kaasa antav kirjandus. Seega täpset vastust pole.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
wtf_
klubiliige
Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Kohila / Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS6 C7
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 18.12.18 08:38
|
|
|
Minul läks ka Danhagi juhtimine peale, saadab asi taustal sõnumeid ja on ülimugav- soovitan! Saab programmeerida terve kalendri sinna sisse, niiet
igapäevaste sõitude juures midagi vajutama ei peagi. Auto ise koguaeg soe, kui vaja.
|
|
|
|
end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
|
postitati 18.12.18 08:59
|
|
|
Ei hakka ka siis uut teemat tegema.
Mida soovitate 95a D2 4.2L bensukale? Kas otsida tikutulega originaalsüsteemi taga ja see järelpaigaldada, või on mõni soodne ja töötav ning lisaks ka
hästipaigaldatav aftermarket lahendus olemas?
Soodsa all mõtlen seda, et 20+a vanale audile ei hakka ju keegi 2k eur eest kõige vingemat süsteemi ostma.
Enne küsiti ka pultide kohta - Audi C7 on 600m ning C6 pult võtab 1000m ning kehtivad otsenähtavuse puhul ja on reaalsed numbrid. Otsenähtavust pole
vaja! Kui on auto näiteks maja taga, saab ka teiste majade "põrkest" signaali autoni edastada. See viimane kehtib rohkem C6 kohta, kui C7, kuid
töötab ka sellel. Signaali saab niiviisi mitte kaugemale kui 200-300m.
|
|
|
anduke88
klubiliige
Registreerunud 17.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 1.9TDI & MB W205 & BMW F31 & Audi Q7 60 TFSIe
|
postitati 18.12.18 12:01
|
|
|
Danhag tundub huvitav, aga mille poolest on see parem Webasto enda süsteemist?
Danhag vs Webasto Thermocall 4?
Mõlemal box vahele, kaart sisse ja läbi nutitelefoni moblaäpi juhid.
Sellel siis rohkem kellasid vilesid küljes mida timmida saab, võrreldes Webastoga? Või on ainult hinnavahe?
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 18.12.18 12:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: anduke88
Danhag tundub huvitav, aga mille poolest on see parem Webasto enda süsteemist?
Danhag vs Webasto Thermocall 4?
Mõlemal box vahele, kaart sisse ja läbi nutitelefoni moblaäpi juhid.
Sellel siis rohkem kellasid vilesid küljes mida timmida saab, võrreldes Webastoga? Või on ainult hinnavahe? |
Pole Thermocall-i ise kasutanud, aga arvan et tegu suhteliselt identsete asjadega. Danhag-i saab panna ka näiteks eberspächeri ahjule. Kui sõidukil
Webasto, siis on Thermocall ka väga okei variant ma usun. Hinnavahet muidugi ei tea.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 18.12.18 13:09
|
|
|
Soovitaks enne mõelda, palju seda reaalselt vaja on. Kui 2 korda talve jooksul, siis pole küll asjal jumet. Ise ei suuda kordagi meenutada, et oleks
vaja olnud kilomeetrite tagant juhtida. Kas oled autole piisavalt lähedal või kui kaugel, siis järelikult ka ei sõida Ja 10 min. on ju salong soe ning klaasid sulanud tegelikult.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
sammalselg
huviline
Registreerunud 17.04.09
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 530 XD; A6 C7 2.0 130kw ; Jeep GC 3.0 CRD ;Honda CBR R ;Yamaha Grizzly
|
postitati 18.12.18 14:05
|
|
|
Tänud Härrased !
Tegin täna loomkatse ja üritasin mõõta signaali leviulatust.
Kahjuks on tegemist pooliku tõega, sest kõnealune aparaat on kenasti toas soojas, kuna selle sportvedrustus ei ole vastav hetke ilmaoludega ja
seetõttu liiklen Jeep´ iga.
Tulemuseks sain, läbi akendega seina, ( väljast sissepoole) ühendust ca 200 m ( subjektiivne , mõõdetud sammudega)kauguselt. Seega ilma
takistusteta võib see olla ca poole rohkem. 600m või ammugi 1000m ilmselt käib üle võimetei.
Siiski lennujaama cas,e kus pult leidis auto ca 50 (?)m pealt on ilmselgelt liiga vähe.Kas võib olla sealkandis lihtsalt mingi kõrvaliste signaalide
segaja lennuliikluse huvides? Teinekord targem lihtsalt, pole mõtet seda pulti reisile kaasa tassida.
Nutilahendust paigaldama ei hakka, sest nagu Jann õigesti ütles, pole seda seadet niipalju vaja.
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 18.12.18 14:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sammalselg
Tänud Härrased !
Tegin täna loomkatse ja üritasin mõõta signaali leviulatust.
Kahjuks on tegemist pooliku tõega, sest kõnealune aparaat on kenasti toas soojas, kuna selle sportvedrustus ei ole vastav hetke ilmaoludega ja
seetõttu liiklen Jeep´ iga.
Tulemuseks sain, läbi akendega seina, ( väljast sissepoole) ühendust ca 200 m ( subjektiivne , mõõdetud sammudega)kauguselt. Seega ilma
takistusteta võib see olla ca poole rohkem. 600m või ammugi 1000m ilmselt käib üle võimetei.
Siiski lennujaama cas,e kus pult leidis auto ca 50 (?)m pealt on ilmselgelt liiga vähe.Kas võib olla sealkandis lihtsalt mingi kõrvaliste signaalide
segaja lennuliikluse huvides? Teinekord targem lihtsalt, pole mõtet seda pulti reisile kaasa tassida.
Nutilahendust paigaldama ei hakka, sest nagu Jann õigesti ütles, pole seda seadet niipalju vaja. |
Kas auto oli väljas platsi peal või selles uues vinges parkimismajas? Viimane meenutab mulle üsna palju faraday puuri, äkki selles asi.
|
|
|
sammalselg
huviline
Registreerunud 17.04.09
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 530 XD; A6 C7 2.0 130kw ; Jeep GC 3.0 CRD ;Honda CBR R ;Yamaha Grizzly
|
postitati 18.12.18 14:48
|
|
|
Õues. Ülemiste keskuse poolses servas.
|
|
|
anduke88
klubiliige
Registreerunud 17.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 1.9TDI & MB W205 & BMW F31 & Audi Q7 60 TFSIe
|
postitati 18.12.18 14:48
|
|
|
No Webasto hinnast rääkida, siis lett on sel boxil ehk SJH 395 raha + sensor 45 raha. Viimane on temperatuuri mõõtmiseks, et ise timmib, mis ajaks
tare soe on. Olgu siis külma -1 või -25. Ju siis kütab ise omast tarkusest kas 5-10 minutit või laseb pea tunnikese.
Oleneb mis hinnaga seade kätte saadakse. Kui arvestada SJH siis on Danhag tunduvalt soodsam.
Eks ta üks hea mugavuslisa ole. Muud ei miskit.
Omal kasutan pulti edasi, sest ei näe mõtet sellise eksklusiivse mugavuse peale 300 euri raisata, eriti juhul, kui pole aastas palju kordi, kui olen
mingis X kohas, kust pult lihtsalt ei võta.
Nii vanale autole pole enam mõtet seda paigaldada mu meelest, kui just kupüür taskus ei sügele või tõelist vajadust ei ole.
Ja suvel ning muul ajal tempi hoidmisega või salongi jahutamisega on sama lugu. Pole nii kaugel et pult ei võtaks.
Võimalik, et lihtsalt kehvade asjaolude kokkusattumine linnaruumis. Seda eriti, kui patareid on uued.
Lennujaama juures pole proovinud, aga Tartus tammelinnas Tartu teletorni ümber sama teema - ei võta signa korralikult ega toimi webasto. Samas jällegi
mõni hetk töötab ideaalselt. Ju miski muu segab oluliselt juhtmevaba sidet auto ja puldi vahel või on sagedus lihtsalt niivõrd sarnane.
|
|
|
wtf_
klubiliige
Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Kohila / Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS6 C7
|
postitati 18.12.18 20:45
|
|
|
Eks ta mugavuse asi ole. Minul telefon alati käepärast, aga kahte pulti
taskus ei viitsi hoida või siis unustada pult teise jope tasku vms.
Tsitaat: | Algselt postitas: anduke88
Danhag tundub huvitav, aga mille poolest on see parem Webasto enda süsteemist?
Danhag vs Webasto Thermocall 4?
Mõlemal box vahele, kaart sisse ja läbi nutitelefoni moblaäpi juhid.
Sellel siis rohkem kellasid vilesid küljes mida timmida saab, võrreldes Webastoga? Või on ainult hinnavahe? |
Ma ei teadnudki, et Webasto ThermoCall sobib ka originaalsüsteemile. Arvasin kuidagi, et see ainult järelpaigaldatud eelsoojendi "lisa".
Siis jah vähemalt kaks valikut
Tsitaat: | Algselt postitas: anduke88
...
sensor 45 raha. Viimane on temperatuuri mõõtmiseks, et ise timmib, mis ajaks tare soe on. Olgu siis külma -1 või -25. Ju siis kütab ise omast
tarkusest kas 5-10 minutit või laseb pea tunnikese.
...
|
Kas A6 C7 originaalsüsteem ise ka seda ei juhi juba? Ehk ma panen kellaaja paika ning ise vaatab, millal alustab soojendamist? (siiani on küll
tundunud juhtivat, aga pole veel väga külma ilma olnud, mil soojendamise aeg tunduvalt pikem)
EDIT: jah, C7'l on juba see välistemp'i mõõtmise loogika olemas. Paned kellaaja paika ning ise teab, millal alustab.
|
|
|
sammalselg
huviline
Registreerunud 17.04.09
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 530 XD; A6 C7 2.0 130kw ; Jeep GC 3.0 CRD ;Honda CBR R ;Yamaha Grizzly
|
postitati 20.12.18 12:19
|
|
|
OT. Kui kedagi peaks huvitama, siis minuni jõudnud info põhjal c8 " webastoga" mudelil on "App Start" standardis. Vähemalt nendel mis
Skandinaaviasse müüakse.
|
|
|
|