Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2.5tdi v6 pihustinäit (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 2350)
kaspar424
huviline



Registreerunud 09.11.15
Asukoht: Tartumaa, Rannu
Kasutaja on eemal

Auto: 100 C2,100 C3,80Q,C5 V8

postitati 01.11.18 18:29 Tsiteeri
2.5tdi v6 pihustinäit



Probleem 1. silindriga. Külmalt käivitades kuskil 5 minutit auto nagu kergelt rapub kohapeal ja ka tahho tõmbleb selle rappumise rütmis. Ajab ka kütusehaisuga suitsu ning on kuulda nagu sellist teravamat tiksu 1. silindri juures. Sai arvutiga vaadatud pihustinäite. 1. pihusti näit oli -2.82 ja teistel oli seal +-1 ringis. Sai teine pihusti ostetud prooviks ja ära vahetatud. Kahjuks ei muutunud mitte midagi. Pihustinäit jäi täpselt samaks ja külmalt ikka raputab. Et sooviks teada, milles võib probleem olla, kuna ei tahaks väga uskuda, et 2 pihustit täpselt samade näitajatega ja sama kehvad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 01.11.18 19:18 Tsiteeri


Kas pihustit vahetades tundus korras kõik klapikambrikaane all?
Sellest on muidu palju räägitud siin, et see näit ei ole ainult pihusti kohta, vaid ka mootori "raua" kohta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaspar424
huviline



Registreerunud 09.11.15
Asukoht: Tartumaa, Rannu
Kasutaja on eemal

Auto: 100 C2,100 C3,80Q,C5 V8

postitati 01.11.18 20:01 Tsiteeri


Suvel sai nukad ja muu seal paremate asjade vastu vahetatud. 1. silindri juures oli kõik korras 2. silindril oli jah üks nookur puudu ja hüdrotõukur katki, aga ma eeldan, et see ei mõjuta 1. silindrit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 01.11.18 22:33 Tsiteeri


Kindluse mõttes tuleks kompressioon mõõta, seda enam, et teise pihustiga jäi näit samaks. Miinuses näit tähendab nõrgemat silindrit sellel mootoril.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaspar424
huviline



Registreerunud 09.11.15
Asukoht: Tartumaa, Rannu
Kasutaja on eemal

Auto: 100 C2,100 C3,80Q,C5 V8

postitati 02.11.18 10:42 Tsiteeri


Eks peab siis kompressiooni ära mõõtma. Aga kui nüüd mõõta, kas siis võib pumbapistiku lahti võtta et kütet silindritesse ei pritsiks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kaspar424
huviline



Registreerunud 09.11.15
Asukoht: Tartumaa, Rannu
Kasutaja on eemal

Auto: 100 C2,100 C3,80Q,C5 V8

postitati 02.11.18 13:14 Tsiteeri


Kompressioon mõõdetud 1. Ja 4. Silindris. Ja 1. Silindris sain 10 bar ja 4. 23bar. Kell oli natuke kehva, aga aimu sai, et esimeses silindris probleem. Et viga leitud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.5% - SQL: 61.5%]