Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 2.8 AAH - pole jõudu, hakib, õlikärsakas (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 1686)
RS88
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D3 2006

postitati 23.10.18 08:33 Tsiteeri
2.8 AAH - pole jõudu, hakib, õlikärsakas



Tere,

Coupe quattro 1991 manuaal 2.8. Eile sõites kadus jõud ära ja keresse lõi vibra. Pöörded hakkasid kõikuma, õlikärsakas oli üleval.

Ei lähe ka väga hästi pöördesse. Sõidan 95 bensiiniga, mis peaks ok olema, gaasiseade on ka peal, aga seda ei kasutanud eile.

Olgu ka öeldud, et äsja sai alla pandud uus summuti ja sellega seoses avastatud, et kollektoris on mõra.

Varem pole sellist asja täheldanud, kuigi niisama on hakkinud küll. Arvasin, et probleem on küünaldes ja küünlajuhtmetes toona.

Milles võiks viga olla? Kas tõesti mõni tihend pani minema?


Not miles per gallon. Smiles per gallon. The real deal.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sibidisah
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal


postitati 23.10.18 16:08 Tsiteeri


Õlirõngad õhtal.


VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 23.10.18 16:42 Tsiteeri


Valesti seadistatud gaasiseade paneb mootori.....pekki:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RS88
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D3 2006

postitati 23.10.18 17:32 Tsiteeri


Lätlased paigaldasid gaasiseadme autole. Mina seda jumalateotust teinud pole :D

Aga ma arvan, et ma ei hakka enam ühtegi senti selle mootori alla panema. Jätan masina seisma ja uue mootori ootele.


Not miles per gallon. Smiles per gallon. The real deal.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 23.10.18 17:54 Tsiteeri


Küünlad maha näed samuti kasvõi natuke, mis toimub. Samas saab ka silindrites kompressiooni ära mõõta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 23.10.18 17:54 Tsiteeri


1,8T swap:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
SalmA
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90

postitati 23.10.18 18:26 Tsiteeri


V8 või V6 kompressori swap :D


SalmA


Some seek forgiveness, others escape...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
RS88
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D3 2006

postitati 24.10.18 05:53 Tsiteeri


Swapi osas on päris palju erinevaid variante, jah. Ma olen vist neist kõik läbi kaalunud juba varemgi.

Tänan mõtete eest, mida vaadata ja millele mõelda.


Not miles per gallon. Smiles per gallon. The real deal.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.0% - SQL: 62.0%]