Ma soovitaks see Jõhvi 80 enne ära osta, kui keegi teine võtab endale kliimaga, nahksisuga, lisakellade, puidu ja originaalraadioga b4 avandi.
V6 kergel kerel pole väga hull, kui oled lekked ära kõrvaldanud, mis ise tehes pole eriti kallis töö kui pealehakkamist on nädalavahetusel.
Kindlasti vaata ka see 90 üle ja mõlemil autol kere ja siis otsusta selle järgi kumb vähem roostetab. Mõni b3/b4(/c4) on kere mõttes päris läbi juba.
Proovi ka, kas kõik elektrilisad töötavad. Katsu vasakut tagumist jalamati alust, et kas põhjavaip on kuiv. Kui on märg siis pead salongi täiesit
laiali võtma, mis esimest korda tehes on pikk töö, eriti kui tahad muid asju ka korrastada ja üldsegi võid küsida millal viimati salongiradikat on
vahetatud.
Foorumitest ja lammaritest juppe on v6'le kindlasti rohkem saada kui r5 90'le ja r4 80'le sest r4 on palju erinvaid ja raske leida sinu oma ja r5
lihtsalt pole tihti müügis, kuna hakkavad otsa saama.
Selle 90 R5 pritsepead sa ise ilmselt remontida ei taha kui varem pole kokku puutunud ja Eestis oskajaid on paar tk. Hääl on 90'l selle eest parem,
aga kui sõita on vaja rohkem, kui tahtmist kapoti all nuputada, siis V6 on töökindlam selle koha pealt.
|