Oleneb millest tehtud on.
Kui mingi aftermarket ja raha pole kokku hoitud, siis enamasti roostevaba väljalase + keevitus roostevabalt.
Kui hoitakse raha kokku, siis võib olla "roostevaba" mis roostetab (nö siis pool roostevaba kui nii võib öelda), kuna sisaldab igast murdru, nt
alumiiniumi, niklit jms - ühesõnaga ilusa välimusega uuest peast asi, kuid kuna tegu pole puhta roostevabaga, hakkab see roostetama.
Kui tehase asi, siis tegu peaks olema happekindla musta terasplekiga. Alguses ilus ka, aga aeg teeb temaga oma töö. Kuidas meistrimees soovib. Võib
teha musta kui ka roostevaba traadiga.
Tavaliselt pannakse musta traadiga seda happekindlat terasplekki, kuid kvaliteetne oleks nii: esmalt tuleb toru puhastada ning vajadusel
parandada/töödelda, siis kruntida, siis keevitada, uuesti kruntida ja kaitsekiht peale lasta. Siis kestab. Ennem laguneb auto ümbert ära kui see toru
ära mädaneb. Taolist protseduuri väga alla tunni ei tee.
Niipalju kui omal on vaja läinud, siis tavaliselt aetakse auto sisse, Vasja lükkab relakaga mõne nurga maha, kohe keevitab ja valmis ongi. 5-10
minutit ja olemas. Kahjuks see ei kesta kohe üldse.
|