Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: C6 aku mure (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 2072)
NOS
huviline



Registreerunud 04.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 07.10.18 09:47 Tsiteeri
C6 aku mure



Autoks A6 2005a 30TDI Q
Auto käivitub nii talvel kui suvel ilusti, kui aga süüde sees ning mootor ei käi (VCDS-ga aega veeta) siis u. 10 min ja aku on tühi, kompuutri järgi samuti ning nii tühi et ei käivitu.
Kompuutri järgi ning sõites laeb u. 20min. aku jälle täis. ning mure taas kadunud, kuni järgmise süüte "kogemata" sisse jätmiseni.
Viimati sai jälle tühjaks, sai ostetud uus aku (korralik 110Ah 920A), aku peale pandud, kuid kompuuter näitas endiselt 20%.
Arvasin et "õpetmiase" viga. Kuna akul aga puudus BEM kood, sai lihtsalt VCDS alt "Battery regulation" koodis ära muudetud 2 viimast numbrit ning töötava mootoriga akut laetud.
Olukord siiski tundus kahtlane, viisin vana aku testimisee, kiirtest näitas et talub ilusti koormust. Laadisin vana aku täis ning tagasi masina peale. Uus aku sai tagastatud.
Eile oli taas süüde sees, max 10 min. ja aku tühi.

On kellelgi soovitusi, nõuandeid?
Tänan


-=/ nAUDIn \=-
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 07.10.18 10:40 Tsiteeri


Palju oli aku pärast laadimist ning 24h kontaktivaba seismise järgne EN, CCA vm vastavusele 'healty' % ning laetuse % ?
Kui ei tea vastust ja tahta aku parameetrid selgeks saada siis lasta testida. Ilma selle infota on kõik paljas spekulatsioon.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 07.10.18 11:09 Tsiteeri


Kui originaal VAS testrit kasutasin, siis see kisendas kogu aeg, et tarbitakse umbes 20A voolu süüde sees seistes ja vaja laadija taha panna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
230Ott
huviline

Avatar


Registreerunud 14.07.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Espace 4; Scenic II

postitati 07.10.18 18:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Kui originaal VAS testrit kasutasin, siis see kisendas kogu aeg, et tarbitakse umbes 20A voolu süüde sees seistes ja vaja laadija taha panna.


Esiteks tee aku seisukord selgeks ja teiseks on eelmine postitaja andnud juba vihje. Süüde sees midagi tehes võetakse akust 20-25 amprist voolu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 08.10.18 04:02 Tsiteeri


Et lihsalt kirjutasid ajju kaks suvalist numbrit? Ja autole ütlesid sellega mida? Samas panid vana aku tagasi. Nii need asjad ei käi.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
NOS
huviline



Registreerunud 04.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 08.10.18 12:06 Tsiteeri


Eiei, sama kood mis oli enne, muutsin 2 viimast numbrit ära.
Kahtlus oli et ka vana aku oli/on õpetamata.


-=/ nAUDIn \=-
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ahti
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.10.02
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: Q7 3.0 TDI S-line

postitati 15.10.18 05:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: NOS
Eiei, sama kood mis oli enne, muutsin 2 viimast numbrit ära.
Kahtlus oli et ka vana aku oli/on õpetamata.


Kui Sa juba aku kodeerisid auto ajus uueks ja panid vana aku tagasi, siis auto võtab seda, kui uut akut ja hakkab vastavalt ka laadima, ehk siis Sinu puhul valesti, kuna pole reaalselt uut akut peal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 27.0% - SQL: 73.0%]