Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A6 2.0tdi ei käivitu (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 3729)
Meel1s
huviline

Avatar


Registreerunud 16.02.16
Kasutaja on eemal


postitati 05.10.18 22:42 Tsiteeri
A6 2.0tdi ei käivitu



Tere. Mure selline, et ühel heal päeval lõi minu a6 sõiduaeg põlema eelsüüte küünla tule ja kadus ära jõud, suretasin välja ja panin käima, oli jõud tagasi ja otsustasin kodu poole sõitu jätkata, 1km hiljem lõi taas spiraali vilkuma ja siis läks juba mootorituli põlema, süüde sisse välja kustudas nüüd ainult spiraali ning jõud oli taas olemas kuid suht koheselt põles spiraal jälle ja jõudu polnud. Otsustasin et sõidan omaljalal diagnostika kohta ära. Sain umbes 6km sõita kui autol kadus jõud korraks täielikult ja hakkas ära vaikselt surema, kuid jäi käima, ajas väga palju valget suitsu välja ning tundus nagu põletaks dpfi, otsustasin et sõidan ikkagi lõpuni ära, mõni kilomeeter enne diagnostika kohta muutus sõit suht vaevaliselt mootor hakkas lonkama ning ei tahtnud auto õieti liikuda, kuskil 2-3k vahel lagistas midagi kapoti all, kui kui gaasi maha lasin tiksus tühikäigul nii nagu kõik oleks õige, kuid kohalt enam liikuda ei saanud ning tühikäigul tuli juba meeletut valget vingu ning lõpuks garaa˛i jõudes suri auto välja ja peale seda pole enam käima saanud. Üle vaadatud on paagisisene pump, pumpa maha võttes oli näha et pumba seintel on kerge õli või tahmakiht. oleme teinud mitme erineva aparaadiga diagnosti ja kahjuks ei näita ühtegi viga peale rooli asendi anduri ja mingil veidral kombel ükski tuli armatuuris enam ei põle, täna proovisime panna autot käima otse kõrgsurve pumbale kütet peale andes ja ei midagi. Ehk on kellegil soovitusi mida järgmiseks proovida.
Autoks audi a6 c6 2.0tdi 103kw
Vabandust väga keerulise teksti pärast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 06.10.18 04:19 Tsiteeri


Mis mootor, aasta? Kuna juttu kõrgsurvepumbast, järeldan, et CR mootor ja facelift.
Võimalik, et turbo on surnud ja õli väljalaskes dpf-i täielikult ummistanud. Või siis pump ja kogu süsteem metalli täis ning pihustid surnud. Kindlasti saab arvutiga sellistel juhtudel selgust, järelikult ei osatud. Sellises olukorras ei tohi sõita vaid abi tuleks kohale tellida või treiler. Asukoht?


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Meel1s
huviline

Avatar


Registreerunud 16.02.16
Kasutaja on eemal


postitati 06.10.18 04:35 Tsiteeri


Autoks audi a6 c6 2.0tdi 103kw 2007a ning pump pihustitega ikka. Nüüd tean jaa, et oleks pidanud kohe arvuti järgi panema, kuid kahjuks tagant järgi teadmisest on hetkel vähe kasu. Auto asub Harjumaal/Rummul


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 06.10.18 05:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Meel1s
Autoks audi a6 c6 2.0tdi 103kw 2007a ning pump pihustitega ikka. Nüüd tean jaa, et oleks pidanud kohe arvuti järgi panema, kuid kahjuks tagant järgi teadmisest on hetkel vähe kasu. Auto asub Harjumaal/Rummul


No selge siis, kuna CR pumpa pole, langeb see variant ära. Alusta turbost.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Meel1s
huviline

Avatar


Registreerunud 16.02.16
Kasutaja on eemal


postitati 06.10.18 09:07 Tsiteeri


Tänud, eks ma lähen vaatan üle. Ehk on keegi Keila/Tallinna kandist kes saaks rummule auto juurde liikuda ja kes oskab viga diagnoosida mõistliku tasu eest


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Meel1s
huviline

Avatar


Registreerunud 16.02.16
Kasutaja on eemal


postitati 06.10.18 20:42 Tsiteeri


Täna siis proovisime ilma dpfita käivitada ja käivitus koheselt kuid ajas meeletut paksu valget suitsu välja ning põõrdesse ei läinud, külmkoja tiivikud olid otsdest näritud kuid lõtkud puudusid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Meel1s
huviline

Avatar


Registreerunud 16.02.16
Kasutaja on eemal


postitati 12.10.18 18:29 Tsiteeri


Nii, nüüdseks kontrollitud mootoririhm, märgid paigas, vahetatud tandem pump, vahetatud turbo, egr puhastatud. Kuid endiselt mitte midagi. Arvuti näitab ainult egr viga, käivitades valge toss ja põõrdesse ei jaksa minna. Dpf peale turbot lahti ühendatud kood summutiga


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 12.10.18 18:45 Tsiteeri


Aga miks ta EGR-i viga näitab nii kiiresti, kas on elektriline EGR?
Kunagi ühel suht sama mootoriga Passatil oli elektriline EGR avatud asendis takerdunud ja siis lõpuks ei läinud isegi käima enam, lämmatas nagu ära mootori.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Meel1s
huviline

Avatar


Registreerunud 16.02.16
Kasutaja on eemal


postitati 13.10.18 08:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Aga miks ta EGR-i viga näitab nii kiiresti, kas on elektriline EGR?
Kunagi ühel suht sama mootoriga Passatil oli elektriline EGR avatud asendis takerdunud ja siis lõpuks ei läinud isegi käima enam, lämmatas nagu ära mootori.


Egr klapp ise vaakumiga ja tõõkoda ütles et see on korras ja liigub


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 13.10.18 17:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Meel1s
Egr klapp ise vaakumiga ja tõõkoda ütles et see on korras ja liigub


A6 C6 peal on reeglina 16V mootorid, mille EGR on elektriline. Vaakumiga juhitakse ainult EGR cooleri klappi, klappe sisselaskekollektoris ja turbo geomeetriat.
Nüüd on kaks võimalust, kas töökoda vaatas valet asja, või on auto kapotialla sattunud mingitel põhjustel 8V mootor.

Kas tandem sai uus, või lammutusest kellegi vana?

Valge suits viitab põlemata kütusele. Pihusti(d), puudulik kompressioon, jahutusvedelik satub silindrisse. Jahutusvedelik muidugi pöördesse minekut ei takista, lisaks on suitsul magus lõhn ja jahutusvedeliku kadu. Üldiselt tuleks autot näidata mõnele spetsialistile, kes peale veakoodide lugemise ka muid parameetreid vaadata ja nendest järeldusi teha suudab.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.9% - SQL: 61.1%]