Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A8 D2 4.2 - 2000 - Raivom80 (Vastuseid: 29 | Vaatamisi: 8503)
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 09.04.19 19:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Raivom80
Vaatasin üle selle selle koha põhja alt ja sealt ei leki. Kas võib olla, et mootor sööb jahutusvedeliku? või kust võiks veel otsida?

Tuleb survestada süsteem nii külmalt kui soojalt. Miks ka külmalt, kuna on juhuseid olnud kus vigane termostaadi tihend ei tulnud 1bariga survestades sooja mootoriga välja aga külma mootoriga hakkas kohe jooksma. Kui välist leket ei ole survestades, siis tuleks CO mõõtmine teha paisupaagist.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raivom80
huviline

Avatar


Registreerunud 19.11.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D2 4.2 2000

postitati 10.04.19 14:55 Tsiteeri


Sellisel juhul peaks ju paisupaagis surve ära kaduma mingi aja jooksul kui mootor veel kergelt soe on ja lekib kuskilt? Otsustasin, et viin auto proffidele üle vaatamiseks järgmine nädal ja eks siis paistab mis nad leiavad sealt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Raivom80
huviline

Avatar


Registreerunud 19.11.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D2 4.2 2000

postitati 10.04.19 15:20 Tsiteeri


Täna sai tagumine pütt ära võetud ja sirged torud pandud. Hääl on mõnusalt mehine kuid ühtlaselt sõites ikkagi vaikne. Samuti sai kõik nii tehtud, et vana püti saab kiiresti vajadusel alla tagasi panna.
Kokku läks sumpsi tegemine maksma 35 eurot ja 2 õlut (keevitajale) :D

Lõpptulemus:

https://www.upload.ee/image/9811612/57186062_285657672334940_4783808662470656000_n.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
SkAudimees1
huviline

Avatar


Registreerunud 15.09.13
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8, 4.2 D2/Audi V8

postitati 12.08.19 07:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Raivom80
Sellisel juhul peaks ju paisupaagis surve ära kaduma mingi aja jooksul kui mootor veel kergelt soe on ja lekib kuskilt? Otsustasin, et viin auto proffidele üle vaatamiseks järgmine nädal ja eks siis paistab mis nad leiavad sealt.



Kas leiti leke üles?

Summuti kohapealt, et kas mnt 90ga sõites kuminat pole? Ise sai d2l kunagi keskpütt ära võetud ja oli päris kuri hääl. D3l said samuti tagumised pütid alt võetud...kannatasin pool aastat kui sedagi, ja läksid pütid alla tagasi, koos ühe teistsuguse modifikatsiooniga kodurahu huvides. Muidu jõudu ja jaksu, d2 kestab suhteliselt hästi.


D11,D3ex, D2 4.2, D2 FL 3,7 ex
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
freeser
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V

postitati 12.08.19 08:57 Tsiteeri


Häälest võiksid video teha ja pilti kuidas tehtud. Enda a8 tahaks ka vähe paremat heli saada. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 30.2% - SQL: 69.8%]