Lehekülgi: 1 2 |
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Ma vastan serviti: palun selgita, mida te teete või jätate tegemata, et teie "optimeerimise" või nimetage-seda-oma-majas-kuidas-iganes, tagajärjel
hakkavad asjad rämedalt haisema?
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
|
Ma mäletan liiga hästi seda aega (erinevalt paljudest siin), kui kõik bussid, veoautod, trakrorid ja muud suuremad liikurid sellise "varre" välja
ajasid, et oleks tahtnud läbi Ziguli istme perse kaudu hingata. Praegugi ajab tigedaks, kui mõni ilma tahmakata OOOO lukslimusiin tõusul kiirendades
pildi ees mustaks teeb, oleks veel et liiguks. Aga äkki on DPF-i s sisalduv väärismetall päästnud miljoneid inimesi nälga suremast? Nii võib ka mõelda
ju. Loodan, et kõik eemaldajad ikka ütlevad oma klientidele, palju vana DPF maksab kokkuostjate juures, mitte ei viska vanametalli kasti, et see sealt
pärast tagatulesid ilusti välja võtta.
Siit ka mu suhtumine asjasse. Minu poolt on kõik öeldud.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tl470487
Ma vastan serviti: palun selgita, mida te teete või jätate tegemata, et teie "optimeerimise" või nimetage-seda-oma-majas-kuidas-iganes, tagajärjel
hakkavad asjad rämedalt haisema? |
Autode haisemine või mitte haisemine ei ole meie tegevusega kuidagi seotud. Kui auto haises enne meie tegevust, siis haiseb see pärast (v.a. näiteks,
kui me pihusteid vahetame või midagi muud remondime), kui ei haisenud enne, siis ei haise pärast.
Kui sa hakkad alusetult minu firmat laimama, siis selle eest võtan sind vastutusele seadusega ette nähtud korras, sinu isikuandmed on mulle teada. See
on sinu ainus hoiatus.
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Loodan, et kõik eemaldajad ikka ütlevad oma klientidele, palju vana DPF maksab kokkuostjate juures |
Pooltel juhtudel 0 EUR. Ülejäänud juhtudel enamasti 20-40.
Kui klient viitsib selle raha eest kuskile viia neid, siis me oleme alati soovijatele nende DPF-i jäänused kaasa pannud.
Aga vot kattide eest saab oluliselt rohkem ja selle pärast neid igasugused X kohad eemaldavadki hulgaliselt, et saaks ikka rohkem pappi kokku ajada,
vahet pole, et kliendi auto pärast räiget haisu tagant välja ajab.
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Hoppa ja vastusele!
Tellid siin meediasse omale pääsu või 15min kuulsust tahad, kuidas illegaalseid sõidukeid EU teedele töötled(?!)
Tahad? "Näljased" ajakirjanikud seisavad reas ja saad kindlasti kõik ilusti südamelt ära rääkida.
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Tsitaat: | Algselt postitas: tl470487
Ma vastan serviti: palun selgita, mida te teete või jätate tegemata, et teie "optimeerimise" või nimetage-seda-oma-majas-kuidas-iganes, tagajärjel
hakkavad asjad rämedalt haisema? |
Autode haisemine või mitte haisemine ei ole meie tegevusega kuidagi seotud. Kui auto haises enne meie tegevust, siis haiseb see pärast (v.a. näiteks,
kui me pihusteid vahetame või midagi muud remondime), kui ei haisenud enne, siis ei haise pärast.
Kui sa hakkad alusetult laimama, siis selle eest võtan sind vastutusele. |
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
|
Minu tegevuses ei ole mitte midagi ebaseaduslikku ning karta ei ole mul mitte kui midagi. Küll on aga valede faktiväidete edastamine ja laim
karistatav juriidiliselt.
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
EU normidest tänavasõiduki teadlik välja viimine. DPF eemaldamine ja selle eemaldamisjälgede peitmine jne jne ehk pettuse organiseerimine + sellele
kaasa aitamine nimetad kuidas?
Lubage pakkuda: optimeerimine?
1. kursuse juura tudeng laseb kõvataja pilbasteks ja just nimelt juriidiliselt koos pettuse TÜV-is läbinud sõidukiga.
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Minu tegevuses ei ole mitte midagi ebaseaduslikku ning karta ei ole mul mitte kui midagi. Küll on aga valede faktiväidete edastamine ja laim
karistatav juriidiliselt. |
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
|
Riigiteataja:
5) omavoliline mootori toite- ja heitgaaside süsteemi muutmine ja ümberehitamine on keelatud, sh ülelaadeseadmete lisamine või ärajätmine,
lisakütusepaakide paigaldamine, õhu- ja heitgaaside osakeste filtrite äravõtmine, heitgaaside katalüsaatorreaktorite äravõtmine, teisele kütuseliigile
ümberehitamine (diislikütuselt – bensiinile; bensiinilt või diislikütuselt – gaasile jms ning vastupidi);
Kui on riigilt saadud vastavad volitused, siis loomulikult tohib
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tl470487
EU normidest tänavasõiduki teadlik välja viimine. DPF eemaldamine ja selle eemaldamisjälgede peitmine jne jne ehk pettuse organiseerimine + sellele
kaasa aitamine nimetad kuidas?
Lubage pakkuda: optimeerimine?
1. kursuse juura tudeng laseb kõvataja pilbasteks ja just nimelt juriidiliselt koos pettuse TÜV-is läbinud sõidukiga. |
Ma võin autol mitte ainult DPF-i välja lõigata, vaid sinna teise mootori peale panna või ehitada ta esiveolisest nelikveoliseks. Võin ehitada
universaali kastikaks, autole puuri sisse ralli jaoks jne.
Mitte ükski seadus ei keela minul seda teha, kui omanik minult sellise töö tellib. Mida sellega pärast tehakse ei ole kuskilt otsast juriidiliselt
minu probleem.
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Riigiteataja:
5) omavoliline mootori toite- ja heitgaaside süsteemi muutmine ja ümberehitamine on keelatud, sh ülelaadeseadmete lisamine või ärajätmine,
lisakütusepaakide paigaldamine, õhu- ja heitgaaside osakeste filtrite äravõtmine, heitgaaside katalüsaatorreaktorite äravõtmine, teisele kütuseliigile
ümberehitamine (diislikütuselt – bensiinile; bensiinilt või diislikütuselt – gaasile jms ning vastupidi);
Kui on riigilt saadud vastavad volitused, siis loomulikult tohib
|
See on auto omaniku probleem, kusjuures ülevaatust läbides, mitte töö teostaja probleem.
Kui su auto ei läbi ülevaatust, siis sa võid enda omandiga teha midaiganes, kaasa arvatud heitgaasiseadmetega nii kaua, kuni seda ei kasutata tee peal
liikluseks.
Nagu ma ütlesin - töö teostaja juriidiliselt selle eest ei vastuta, küll aga vastutab igaüks oma suuvärgi eest
Kui teile nii ei meeldi, siis võite ju poliitikuteks hakata ja mingisugust seadusemuudatust pushida.
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
|
Pole minu eriala ja ega ei tea nii täpselt neid seaduseid.
Aga tundub umbes sama kui tellitakse palgamõrv ja siis töö teostaja ei vastuta.. Rahu minu poolt siin teemas
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Pole minu eriala ja ega ei tea nii täpselt neid seaduseid.
Aga tundub umbes sama kui tellitakse palgamõrv ja siis töö teostaja ei vastuta.. Rahu minu poolt siin teemas |
Siis ei ole vaja kõvatada ka.
Mis puudutab suure tahmapilvega katkiseid diisleid liikluses, siis järgmisest aastast peaks neid oluliselt vähem olema.
Nimelt sellepärast, et ülevaatuse "ostmine" on oluliselt raskemaks tehtud see aasta.
|
|
|
|
M.Jaaska
huviline
Registreerunud 18.08.12
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal
|
|
rendoqoz
huviline
Registreerunud 22.04.10
Kasutaja on eemal
|
|
Olgem ausad: kogu probleemi olemus väljendub hinnas: Oleks filtrid odavamad (paarsada eurot), siis neid ka vahetataks. Kuna aga hind on ülimalt
totraks aetud (eks ka seal ole omad põhjused), siis ei hakka eesti koonerdajast autoomanik, kes heal juhul õlivahetuse õigel ajal tehtud saab, seda
küll välja vahetama.
Paraku nii see kord juba on. Mõistagi on ka erandeid.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: M.Jaaska
Kõik on tore ju, et võtame välja jne... aga, kas enne seda uuendate aju ka viimasele versioonile, et vältida tarkvarast tulenevaid probleeme.
Juhul kui DPF/EGR/Pöördsiibrid, misiganes on väljas, siis puutuda seda sektsiooni ei saa. |
1. Juhtplokki ei uuendata sektsoonide kaupa, vaid kirjutatakse üle kogu sisu. Ehk siis tarkvarauuenduse käigus kirjutatakse üle kogu plokk. Teistmoodi
ei olegi võimalik, sest kogu tarkvara on ühtselt digiallkirjastatud ning kui keegi seal osade kaupa midagi teeks ei läheks juhtplokk bootloaderist
väljagi. Keegi ei süvene, veel vähem ei loe sealt plokist mingeid andmeid.
2. Enne diisliskandaali uuendasime, peale seda väga valikuliselt, sest ei viitsi mina selgitada autoomanikule miks ta auto hommikul räigelt lagiseb
peale tarkvara uuendust, las seda teeb esindus.
3. Kogu su postitus on vähemalt meie kliendi jaoks pseudoprobleem, sest isegi juhul kui tarkvara üle kirjutatakse oleme alati esimene kord kliendi
jaoks täiesti tasuta teinud asja n.ö. uue "põhja" peale. Reaalsest elust võin öelda, et iga tuhande "OMG mis saab kui tarkvarauuendust tehakse"
küsimuse peale, on vaja uue põhja peale tarkvara ringi teha ehk 1-2 kliendil.
See, et juhtplokile on saadaval tarkvarauuendus ei tähenda automaatselt, et originaaltarkvara on "probleemne". Sageli võib muudatus puudutada teatud
juhtplokkide omavahelist tööd (n.t. kui teine uuendatakse, on vaja ka esimesele teha) ning veel sagedamini ei satu kliendi sõiduk mitte kunagi
sellisesse olukorda, kus see uuendus midagi muudab.
Igasuguseid "uuendusi" ja nendega kaasnevaid "maagiaid" kummardavad enamjaolt need inimesed, kellel pole halli aimugi, mis seal muudetakse ja miks
- kui teil oleks see teadmine, siis oleksite ilmselt väga pettunud
Isegi sellised väga haibitud asjad, nagu diisliskandaal, akustikafunktsioon ja heitmete petmine on tegelikult ülimalt lihtsad oma olemuselt.
|
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
|
Suht lobaks keerati see teema.
Audi pole lihtsalt auto - Audi on stoori omaette
|
|
|
|
end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
|
|
Mul oli tehasest ilma DPF'ita C6 ja see isegi stockina (ja täiesti korras, läbisõit 110 000) omas spetsiifilist diisli haisu. Palju meeldivam kui 10a
vanema diisli hais, aga siiski. Ja chipituna see lõhn ei muutunud kuni 200 000 km, mil auto oli ikka täiesti korras ja maha müüsin. V6 3.0tdi tunneb
kaugelt lõhna ja hääle järgi ära. Seda siis korras auto puhul.
Aga teine lugu on, kui katalüsaator on eemaldatud. Seda teevad lambad ainult ja siis tõesti kõik haiseb. Kaasa arvatud autojuht peale mõnetunnist
sõitu.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
|
Ka DPF-ga autod omavad stockis "spetsiifilist diisli haisu".
Samuti bensiinimootoriga autod omavad stockis eriti külmkäivitusel ikka väga spetsiifilist haisu.
Haisu ei oma olemuselt ainult elektriauto. Samas haiseb mingil määral ilmselt kuskil mujal, kus elektrit selle jaoks toodetakse, kui seda tehakse
näiteks põlevkivist või irus prügi põletamisega.
Ning kui veel mõelda kuidas haiseb liitiumakude tootmine, siis võib mõni siin ikka täitsa ära minestada.
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Tegeled otseselt planeeritud pettusega ja see on karistusseadistikus raamides. Väga selgelt määratletav kuriteokoosseisu olemasolu.
Ka esmakursuslane käib sellest üle, et kõik osalejad vastutusele võtta. Üks piiks TV, Pealtnägija, Radar, Lust jne ning prokuratuur algatab uurimise.
Elementaarne Watson koos oma suuvärgiga.
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
See on auto omaniku probleem, kusjuures ülevaatust läbides, mitte töö teostaja probleem.
Kui su auto ei läbi ülevaatust, siis sa võid enda omandiga teha midaiganes, kaasa arvatud heitgaasiseadmetega nii kaua, kuni seda ei kasutata tee peal
liikluseks.
Nagu ma ütlesin - töö teostaja juriidiliselt selle eest ei vastuta, küll aga vastutab igaüks oma suuvärgi eest
Kui teile nii ei meeldi, siis võite ju poliitikuteks hakata ja mingisugust seadusemuudatust pushida. |
|
|
|
|
kresetnjak
huviline
Registreerunud 11.01.18
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 C7 4.0 V8 396kw
|
|
Tsitaat: | Tsitaat: | Algselt postitas: tl470487
Tegeled otseselt planeeritud pettusega ja see on karistusseadistikus raamides. Väga selgelt määratletav kuriteokoosseisu olemasolu.
Ka esmakursuslane käib sellest üle, et kõik osalejad vastutusele võtta. Üks piiks TV, Radar, Lust jne ning prokuratuur algatab uurimise. Elementaarne
Watson koos oma suuvärgiga.
| |
Ütlen ette ära, et ei tulnud siia vaidlema. Kuid kuidas saab olla tegemist pettusega kui klient tuleb ise ja soovib dpf eemaldamist ja selle tasu eest
saab. Pettusega oleks tegemist siis kui võetakse tasu kuid tööd ei tehta. Ja kui väidad, et sellega petetakse riiki või keskonnaametit või mida iganes
siis selleks petjaks on see sama klient mitte inimene kes talle dpf eemaldamise teenuse osutas.
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Petma asutakse TÜV-i ja see on "partners in crime". Teenus ostetakse selle eesmärgiga, et pettus vormistada. Kuriteokoosseis 100%. Muide prokuratuur
võib ka selle sama teema postituse alusel siin foorumis algatada menetluse. Selles mõttes võid olla just see julge subjekt, kes "kivi kohalt"
liigutas.
Tsitaat: | Algselt postitas: kresetnjak
Kuid kuidas saab olla tegemist pettusega kui klient tuleb ise ja soovib dpf eemaldamist ja selle tasu eest saab. Pettusega oleks tegemist siis kui
võetakse tasu kuid tööd ei tehta. Ja kui väidad, et sellega petetakse riiki või keskonnaametit või mida iganes siis selleks petjaks on see sama klient
mitte inimene kes talle dpf eemaldamise teenuse osutas. |
|
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
|
Läheb läbuks ära. Prj ja tl470487 lahedavad oma erimeelsused privas või kohtus.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|