Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 1.9 85kw PD kumin õhupuhastis (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 2872)
janis21
huviline



Registreerunud 02.04.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 03.10.18 11:39 Tsiteeri
1.9 85kw PD kumin õhupuhastis



1.9 85kw pd mootor. Põhjuseks häiriv kumin, nagu poksuks tagasi õhupuhastisse.
Muid anomaaliaid ei ole. Arvutiga paistab kõik ok, käivitub hästi, liigub nagu varemgi ning ei suitse.
Vahetatud on nukkvõll koos hüdrotõukuritega, seega nendes viga ei ole. on kellegil mõtteid? Kuskil ühtegi leket ei ole tuvastanud õhuliikumis torustikes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 04.10.18 07:19 Tsiteeri


Kui nukk ja tõukurid uued ning ikka popsub, siis 1 sisselaske klapp lekib läbi.


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
janis21
huviline



Registreerunud 02.04.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 04.10.18 16:37 Tsiteeri


Klapid läbi ei leki. Täna mõõdetud silindri surved ning kõik on ühtlaselt 29bar.
EGR klapp on suletud asendis kinni.
Kui egr küljes olevat siibrit(mis vaakumiga laseb autot seisma jättes siibri kinni) käsitsi mehaaniliselt natukene sulgeda, ehk sellega piirata sisselaskesse siseneva õhukogust natukene, muutub mootori hääl selliseks nagu peab olema.
Endal mõtteid pole, ehk kellegil mõni idee ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmas256
huviline



Registreerunud 15.05.14
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal


postitati 04.10.18 18:10 Tsiteeri


Oli täpselt sama teema kui ühel tõukuril oli auk sisse kulunud ja nukkvõll ka suht otsas. Samamoodi muutus hääl normaalseks kui seda hooba natuke liigutasin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 04.10.18 18:20 Tsiteeri


Oleneb kui ammu on teema autor tõukurid ja nukkvõlli vahetanud. Nendele mootoritele ei tohi panna tavalisi tõukureid, nende jaoks on tugevdatud tõukurid, tavaliselt musta värvi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 04.10.18 18:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: janis21
Klapid läbi ei leki. Täna mõõdetud silindri surved ning kõik on ühtlaselt 29bar.
EGR klapp on suletud asendis kinni.
Kui egr küljes olevat siibrit(mis vaakumiga laseb autot seisma jättes siibri kinni) käsitsi mehaaniliselt natukene sulgeda, ehk sellega piirata sisselaskesse siseneva õhukogust natukene, muutub mootori hääl selliseks nagu peab olema.
Endal mõtteid pole, ehk kellegil mõni idee ?

Survete mõõtmine ei näita reaalselt väga midagi. Tuleks leak down test teha, siis võid 100% öelda kas klapid peavad või ei.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
janis21
huviline



Registreerunud 02.04.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 05.10.18 07:41 Tsiteeri


Hüdrotõukurid pole peale vahetust meetritki sõitnud. Vanadel tõukuritel polnud samuti midagi viga, aga kuna laiali oli, said uued sisse pandud.
Paigaldatud mustad INA tõukurid.
Seega tõukurite ning nukkvõlli vea võib 100% välistada.

Andrec: Ei väida 100% sulle vastu, kuid pole leak down testiga kokku puutunud. Mille poolest too parem? Kui klapp ei peaks, ei oleks ju silindris ka korralikku kompressiooni ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.1% - SQL: 61.9%]