Mattisson
huviline
Registreerunud 08.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '06 Audi A6
|
postitati 02.10.18 07:46
|
|
|
Segusiiber
Sain chippimise käigus teada, et 3.0 165kw mootori segusiiber0 ei tööta. Kodeeritud see hetkel välja.
Internetist palju infot ei leidnud. Mis see klapp teeb ja kuidas mootorile mõjub, kui ei tööta?
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 02.10.18 07:57
|
|
|
Puht huvi pärast küsin......on reaalselt ka vahe tunda tagumikuga?
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 02.10.18 08:58
|
|
|
See on diislil sellise asja vältimiseks ning seisma jätmisel vaiksemaks välja suretamiseks.
https://www.youtube.com/watch?v=XTlekxSl4JA
Mina näiteks selliseid asju turvalisuse kaalutlustel välja ei kodeeri.
Aga eks igaüks ise teab, mis oma autoga teeb.
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 02.10.18 09:16
|
|
|
Eesti keskmise C6-e mehe starterpakk, turu kõige odavam C6 + chipp, et sellest vanametallist veel viimane rõõm välja pigistada. Selleks, et mõni asi
korda teha, enam pärast chippimist raha ei jagu. Auto kõigepealt täiesti korda ja siis alles chippima!
Hea näide on see, et alles siin keegi otsis C6 3.0TDI Quattrole talveks 60€ jooksu talvekaid. Inimestel on vale arusaam, et küll Quattro peab kehva
rehviga ka, EI! Quattro alla peaks vastupidiselt võimalikult hea ja korraliku rehvi panema, sest monomähkija ei saavuta libedaga nii kiirelt nii suurt
kiirust, kui Quattro, aga pidureid on neil mõlemal ühte moodi neli ja töötavad sama moodi, kiirus mis vaja maha pidurdada aga erinev.
|
|
|
|
Mattisson
huviline
Registreerunud 08.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '06 Audi A6
|
|
Mattisson
huviline
Registreerunud 08.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '06 Audi A6
|
postitati 02.10.18 09:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Eesti keskmise C6-e mehe starterpakk, turu kõige odavam C6 + chipp, et sellest vanametallist veel viimane rõõm välja pigistada. Selleks, et mõni asi
korda teha, enam pärast chippimist raha ei jagu. Auto kõigepealt täiesti korda ja siis alles chippima!
Hea näide on see, et alles siin keegi otsis C6 3.0TDI Quattrole talveks 60€ jooksu talvekaid. Inimestel on vale arusaam, et küll Quattro peab kehva
rehviga ka, EI! Quattro alla peaks vastupidiselt võimalikult hea ja korraliku rehvi panema, sest monomähkija ei saavuta libedaga nii kiirelt nii suurt
kiirust, kui Quattro, aga pidureid on neil mõlemal ühte moodi neli ja töötavad sama moodi, kiirus mis vaja maha pidurdada aga erinev.
|
Kui probleemist sain teada pärast chippimist, siis kuidas ma enne korda teen?
|
|
|
Mattisson
huviline
Registreerunud 08.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '06 Audi A6
|
postitati 02.10.18 18:30
|
|
|
Uurisin inglise keeles 3.0tdi ja üldse diisel throttle body kohta (loodan, et tegemist on ikka õige varuosaga, mille kohta infot otsin), siis
leidsin sellise lõigu:
"Reason people say a throttle body could be of some use is during an engine runaway situation by cutting off the air supply. But this would work only
if the throttle body is in closed position for as long as the key is OFF. In the Crysta the throttle body is spring loaded to be always open not
closed so may not be effective in this type of a situation."
Kas prj või keegi teine lükkab mu teadmised ümber, aga ma olen aru saanud, et ka konkreetse mootri siiber on tavaolekus lahti?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 04.10.18 05:47
|
|
|
Esiteks pead kindlaks tegema, kas on 4 või 5 pin pistik. Tihti tellitakse just 2006a. autodele vale, kuna see aasta olid kasutusel mõlemad
variandid.
Lisaks muule kasutatakse seda ka tahmaka põletuse ajal. Kui TB on vigane, siis sõidetakse tahmakas kinni tavaliselt. Mina seda küll välja ei kirjutaks
just põhjusel, mida prj mainis. Olen terve hulga autosid liikuma aidanud, kui TB on kinni asendis ja aitab ainult jõuga lahti ning pistik tagant ära,
et saaks remonti sõita.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Mattisson
huviline
Registreerunud 08.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '06 Audi A6
|
postitati 04.10.18 05:53
|
|
|
Uurin järgi pinide arvu. Kui see välja kodeeritud hetkel, siis võin lahti võtta ja pärast tagasi panna ilma, et keegi peaks arvutiga kalibreerima?
Müüakse paranduskomplekte....äkki on asi kulunud hammasratastes. Viga on selline:
Aga kui see klapp on tavaolekus lahtises olekus, siis ei päästa runaway situatsioonis ka?
|
|
|
|