rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.09.18 15:27
|
|
|
A6 C7 kärukonksu tross
Hei,
Tuli välja, et minu sedaan A6 C7-e kärukonksu tross on roostetanud ja kinni ja/või katki, ei saanudki täpselt aru.
Pagasnikust trossi tõmmates midagi ei liigu, k.a see käepide, mille külles tross on. Küll aga kärukonks liigub, kui trossi katkise koha juurest
käsitsi tõmmata. Trossi käsitsi välja tõmmates seda automaatselt sisse tagasi ei tõmmatud, pidi käsitsi sisse lükkama.
Väidetavalt uut varuosa otseselt ei müüda ning vaja vahetada täielikult. Minule aga tundub jabur, et kui ainuke asi, mis katki, on tõmbetross siis
peab kogu mehhanismi vahetama.
Siit ka küsimus - kas keegi teab kedagi/mõnd kohta, kus selline töö võidaks ette võtta, et võetakse lahti ning vahetatakse tross ära ning proovitakse
tööle saada ilusti?
Või oleks see täiesti mõttetu?
Illustratiivne pilt netist, kus on punase ringiga ära märgitud osa, kust edasi tross katki on, roostetanud ning "Ära mädanenud" nagu minule
öeldi.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 27.09.18 13:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rs156
Väidetavalt uut varuosa otseselt ei müüda ning vaja vahetada täielikult. Minule aga tundub jabur, et kui ainuke asi, mis katki, on tõmbetross siis
peab kogu mehhanismi vahetama.
Siit ka küsimus - kas keegi teab kedagi/mõnd kohta, kus selline töö võidaks ette võtta, et võetakse lahti ning vahetatakse tross ära ning proovitakse
tööle saada ilusti? |
Tundub, et tegu on täisõigusliku lumehelbekeste põlvkonna esindajaga, või mis? Teadmiseks, et vanasti tehti kõik (näit. jalgrattale) vajalikud
trossid ise, pole just raketiteadus kui natuke vaeva näha. Võta lahti, vaata otsa. Terve auto lahtilammutamisega, nagu algselt plaanisid, on see töö
tühi-tähi.
Ühtlasi saad stangealuse kohe pigimatiga üle ka kleepida
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.09.18 14:01
|
|
|
Oleks mul oma töökoda siis teeksin seda hea meelega, või kasvõi garaaz. Kuna suve oodata ei taha, siis laseks pigem kuskil ikka ära teha.
Muidugi trossidega pole varem kokku puutunud ning ega suurt huvita ka. See ka jabur öelda, et lumehelbeke, kas sina oled siis tehnoloogiline
dinosaurus, et ei oska ise CAN-moodulit äpiga ehitada näiteks? Vanasti elasid eesti inimesed nõukogude liidus ka, ajad muutuvad, tasub kaasas käia.
Nime-kutsumine sulle küll meeldib nagu su foorumi ajalugu näitab, kuid ega seepärast see mõistlik tegu ei ole
Eks kõigil omad oskused ja mõistlikum oskajamal ikkagi lasta ära teha.
Seega, kui keegi teine mõnitama ei tule ja teab kedagi soovitada, info on teretulnud!
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 27.09.18 15:17
|
|
|
Ära nüüd ärritu, võta veits aega, viska auto tagaosa alla selili ja hinga veits värsket õhku äpikirjutamisele vahelduseks.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.09.18 15:34
|
|
|
Lihtsalt ei ole viisakas niisama oma lõbuks mõnitada, muud midagi.
Kuskil korteri õues porilombis ma selili pigem ei viska ja oma stanget seal ka ära ei hakka võtma. Seda tehtud eelmiste autodega küll, ei mina viitsi
neid mutreid ja polte pärast muru seest ja mujalt otsida kuhu nad paratamtult on kukkunud või unustatud Esimese autoga sai talvel -25 kraadiga öösel ka akna mootorit paljakäsi vahetatud. Pigem maksan kellegi, et teeb,
kui ebamugavates tingimustes üritan midagi sellist teha. Endal peab ikka mugav ka olema ma arvan, kui ei naudi tegu, siis milleks üldse teha.
Hea valguse käes töökojas on ikka teine tera.
|
|
|
|