ralf
klubiliige
Registreerunud 08.12.07
Asukoht: harjumaa,saue
Kasutaja on eemal
Auto: A6c6q,2*c4tdi,b4,a5,SQ5
|
postitati 24.09.18 16:50
|
|
|
Audi a6 c4 2.5tdi rihmamärgid
Tere.Kas keegi oskab aidata rihmamärkidega?
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 25.09.18 19:03
|
|
|
Kui vändapoldi rakist olemas ei ole omal, siis palun ära torgi. See on üks väheseid mootoreid mille saab teadmatusest kiiresti utiiliks.
Gates mootorikohase rihmakomplektiga (kus ka rullid sees) tuleb vägagi asjakohane juhend kaasa kus kõik on selgitatud viimse detailini.
Märkidest on ainult hooratta märk ja pumbarihma vahetuseks pumba märk. Ülejäänu jaoks klapikambri kaas maha ja abinõusid ikkagi vaja alates rihmaratta
kinnihoidmisest, nukkvõlli fikseerimise ja momentvõtmeni. Süüteajastus vaja ka hiljem sättida. Seega lase kellelgi spetsil teha ja hoiad ilmselt raha
kokku ja magad rahulikumalt. Siin klubiski on mehi piisavalt kellele see töö on sama lihtne kui nurga taga kusel käimine.
Tavalises kodugaraazis lihtsalt jääb asjadest/tedmistest puudu.
|
|
|
|
ralf
klubiliige
Registreerunud 08.12.07
Asukoht: harjumaa,saue
Kasutaja on eemal
Auto: A6c6q,2*c4tdi,b4,a5,SQ5
|
postitati 26.09.18 04:43
|
|
|
Selge.Lugu tegelikult järgmine,et sai ostetud kasutatud mootor,millel polnud pumpa peal ja tahtsin lihtsalt enne käivitamist kontrollida märke ning
pump paika panna.Hooratta pealt leidsin märgi ja pumba oma ka aga küsimus tekkiski nuka märgiga.Kas sain õigesti aru,et tagumine ratas küljest ja
sinna spetsiaalne rakis siis?
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 26.09.18 06:51
|
|
|
Tagumine nukkvõlliratas tuleb küljest võtta, kui nukkvõlli ja väntvõlli ajastust vaja kontrollida. Hiljem saab sealt vajadusel ka pumba ajastust
timmida.
Samas kui mootori ajalugu on teadmata, siis ma isiklikult paneks uue rihma kohe enne käivitamist. Hooratta märgist ei olnud mälu järgi kasu enne kui
mootor käigukastiga ühendatud ei ole.
Nukkvõlli rihmarataste lahtikeeramiseks on vajalik spetsiaalne kahvelvõti millega rihmarattaid kinni hoida.
|
|
|
|
Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
postitati 26.09.18 07:05
|
|
|
Hooratta peal "-0". See peab kokku minema käigukasti küljes oleva "<" märgiga. Nukkvõllil pumba rihmaratas küljest ära ja nukkvõlli tagumises
otsas olev soon plokikaane servaga tasa. Seda soont ei näe enne kui klapikambrikaan maas on. Sinna soonde mahub panema ka lehtvõtme, et kindlalt
plokikaanega paralleelne oleks.
|
|
|
|
ralf
klubiliige
Registreerunud 08.12.07
Asukoht: harjumaa,saue
Kasutaja on eemal
Auto: A6c6q,2*c4tdi,b4,a5,SQ5
|
postitati 26.09.18 07:31
|
|
|
Tänud.Nüüd pilt kõvasti selgem.Rihm pidi ,,värske ,, olema aga raudselt läheb vahetusse koos rullide ja veepumbaga.
|
|
|