Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: C7 3.0 TFSI veider heli 1200 RPM juures (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 3198)
OTTK
huviline



Registreerunud 04.08.11
Kasutaja on eemal


postitati 10.09.18 00:19 Tsiteeri
C7 3.0 TFSI veider heli 1200 RPM juures



3.0 TFSI mootoriga A7-l (2011) tuleb veidrat heli umbestäpselt 1200RPM juures. Kas keegi on kokku puutunud ja teab täpselt milles asi? Välismaiseid foorumeid uurides pole selle murega ainus, aga kahjuks nii spetsiifiliselt teemat ei jaga, et põhjustest eesti keeles aru saada. Foorumites pakutud põhjused: 'carbon buildup' ja 'flex pipe broken on the passenger side'

Üks väljamaa foorumlane oli ka lasknud tegeleda töökojas sellega ja sai probleemist jagu. Töökoja seletus siin, kahjuks jääb sellisest keeleoskusest vajaka endal:


Võtsin ka videosse heli: https://youtu.be/oupr8pQzyq8


Ja siin kellegi teise video samasuguse probleemiga:
https://www.youtube.com/watch?v=7MPtDIf9VEI

CONFIRMED CUSTOMER CONCERN. CAN HEAR RATTLING NOISE WHEN DRIVING THROUGH PARKING LOT. RAISED VEHICLE AND TECH RAISED RPM TO 1500. RATTLE COMING FROM EXHAUST PIPE COUPLING TO CATALYTIC CONVERTER ON BOTH SIDES. REMOVED MUFFLER FROM CATALYTIC CONVERTER PIPING. WHEN HITTING CATALYTIC CONVERTER PIPING, RATTLE CAN BE HEARD. AND WHEN PRESSURE APPLIED WITH SCREWDRIVER ON CATALYTIC CONVERTER WHEN CAR RUNNING, NOISE GOES AWAY. REPLACED BOTH EXHAUST WITH MUFFLER ASSEMBLY PER AUDI GUIDELINES. ALIGNED EXHAUST WITH JACK TO RELEASE TENSION OF EXHAUST MOUNTS. REMOVED CLAMPS ON BOTH EXHAUST. REMOVED MUFFLER ASSEMBLY FROM FRONT CATALYTIC CONVERTER FLANGE ON DRIVER AND PASSENGER SIDE. REMOVED BOTH MUFFLER ASSEMBLYS CLEANED FLANGE AND MATING EXHAUST ON BOTH SIDES. INSTALLED JACK UNDER EXHAUST TO LINE EXHAUST MOUNTS AND RELIEVE TENSIO INSTALLED NEW MUFFLER ON BOTH SIDES. REPLACED ALL BOLTS FOR FLANGE MATING AS WELL AS FRONT CLAMPING SLEEVE AND BOLTS ALL BOLTS TORQUED TO 23NM. ROAD TEST IN PARKING LOT, RATCHETING NOISE GONE


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Motorist
huviline



Registreerunud 07.11.07
Kasutaja on eemal


postitati 16.09.18 15:43 Tsiteeri


Tahma ummistus klappide piirkonnas rikub selle mootori tööprotsessi.


Audide remont Tartus. 509 7478.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
taff911
huviline



Registreerunud 25.05.10
Kasutaja on eemal


postitati 28.09.18 08:59 Tsiteeri


Jälgin teemat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stonestick
huviline



Registreerunud 08.07.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S3 8P

postitati 28.09.18 09:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: taff911
Jälgin teemat.


https://i.imgur.com/lqFllnT.png

;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
OTTK
huviline



Registreerunud 04.08.11
Kasutaja on eemal


postitati 28.09.18 11:32 Tsiteeri


Tegu oli summuti sukaga või kuidas seda nimetataksegi. Sai see välja vahetatud ja heli kadus ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
taff911
huviline



Registreerunud 25.05.10
Kasutaja on eemal


postitati 01.10.18 06:43 Tsiteeri


Kuskohas lasid töö teha?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
bleepbloop
huviline



Registreerunud 30.07.15
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 3.0TFSI

postitati 07.11.19 09:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: taff911
Kuskohas lasid töö teha?


+1 Huvitab samuti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
HangOver
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2

postitati 07.11.19 16:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: OTTK
Tegu oli summuti sukaga või kuidas seda nimetataksegi. Sai see välja vahetatud ja heli kadus ära.


Jaa, see on nõrk koht. Mul kahel 3.0 TFSi-l vahetatud. Ühel oli 80K pealt ja teisel 150K pealt kui ei eksi.
Neid on kaks tk. Oleks pidanud laskma korraga mõlemad vahetada.
Lasin omal kunagi ära vahetada sukad, Mustamäe teel, Marja poe juures vist oli Fennosummutid. maksis 250€ 2tk. kokku. Originaalosa koos leegitorudega kollektorist ja sukkadega oleks maksnud ikka väga palju.


Kui on vajadus, leia lahendus!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
randmeri
huviline

Avatar


Registreerunud 04.11.14
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: S5 Sportback V6T

postitati 07.11.19 18:16 Tsiteeri


Tuttav teema. Aitab sukkade vahetus.

Samas võib seda veidrat häält tekitada ka lahtised katid või pekkis resonaatorid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 08.11.19 08:29 Tsiteeri


Ma kahtlustan et nende samade sukkade pärast lähevad katid ka läbi ja "lahkuvad" väljalaskest.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
bleepbloop
huviline



Registreerunud 30.07.15
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 3.0TFSI

postitati 08.11.19 14:39 Tsiteeri


Mismõttes @prj, nende vahetatud sukkade v plärisevate sukkade tõtu ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 08.11.19 22:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: bleepbloop
Mismõttes @prj, nende vahetatud sukkade v plärisevate sukkade tõtu ?

Plärisevate sukkade tõttu - seal kandub vibratsioon katti päris tugevalt selle tagajärjel ja peksab kärje sodiks, mis jupphaaval sumpsist lahkub.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 55.2% - SQL: 44.8%]