Snooker
huviline
Registreerunud 08.05.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B8 facelift
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 02.09.18 11:48
|
|
|
Midagi, uus otsaratas, vbl rihm, pinguti, rullikud. See on väntvõlli väändevõngete summuti e. demfer.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Snooker
huviline
Registreerunud 08.05.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B8 facelift
|
postitati 02.09.18 11:55
|
|
|
max 10km sai remondikohani sõidetud, masin oli nagu vabalthingav… sai miskit veel pihta?
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 02.09.18 11:58
|
|
|
Ei ole sa esimene ega ka viimane kellel see ratas lahkub.
Üldjuhul piisab uuest rattast ja rihmast, et sõit jätkuks.
|
|
|
|
Snooker
huviline
Registreerunud 08.05.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B8 facelift
|
postitati 10.09.18 07:00
|
|
|
täpselt nii oligi
öelge miks selline asi juhtus, kehv hooldus? suur läbisõit (150 000?)
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 10.09.18 08:01
|
|
|
Korduvatest temperatuuride erinevustest tingitud habrasus... praak...
Tegelikult üsna tavaline asi, mis juhtub, mul endalgi see läbi elatud.
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 10.09.18 09:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Snooker
täpselt nii oligi
öelge miks selline asi juhtus, kehv hooldus? suur läbisõit (150 000?) |
Hooldus ei muuda asja. (seal on vaid ratta + rihma visuaalne kontroll)
Pigem veel suurem läbisõit, kui 150t.
Või, siis tõesti praak või sh.t häppens, kui Eesti autoga (ja kontrollitava ajalooga) tegu.
Vanad sõdurid ütlevad selle kohta, et pomm kaks korda ühte auku ei kuku, seega ära pabista.
.
|
|
|
r384n3
huviline
Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro
|
postitati 04.10.18 07:22
|
|
|
Seda rihmaratast saab tegelikult ka jälgida iga hoolduse aeg. Uuel rattal tõmba valge markeriga üle kummileevendi joon peale. Kui sisemine ja välimine
osa omavahel liikunud on, siis paras aeg kohe ära vahetada.
Old Audis never die. They just get faster.
|
|
|
|