Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi B7 valik/eelistused (Vastuseid: 20 | Vaatamisi: 4818)
EnricoN
huviline



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 16.08.18 07:55 Tsiteeri
Audi B7 valik/eelistused



Tere, küsin siin teemas konkreetselt , et millise mootoriga/kastiga B7 Audit eelistada umbes 4000euroga.

Küsiks nii bensiinimootorite ning diislite kohta.

1.8T 120kw ?
2.0TFSI 147kw ?
1.9TDI 85kw?
2.0TDI 103kw?
3.0TDI 150kw?

Käigukastid ? Esivedu, quattro?

Tänud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stonestick
huviline



Registreerunud 08.07.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S3 8P

postitati 16.08.18 09:58 Tsiteeri


4k euri eest unusta 3.0 TDI kohe ära. Siin sulle üks näidiseelarve minu kulude põhjal:

https://i.imgur.com/nPa2Zlh.png

Kui keegi minu finantsotsustes kahtlema peaks, siis on tegemist oli lihtsalt väga hea isendiga (varustuse poolest enamik asju, mida võtta sai, ilma ühegi roostetäpita, salong ideaalses korras jne), aga sellest hoolimata olen pidanud päris mitut asja remontima (ketiliin ja DPF ei olnud valikulised). Valikut ei kahetse, B7'ga on sõita väga mõnus, mõnda B8't oleks võinud täpselt samamoodi remontida, lihtsalt baashind on kõrgem ja ega B8 väga ei sümpatiseeri ka. Kindlasti odavam kui uuem/uus liisinguauto, endal peab lihtsalt külma närvi olema, et vana diisel-sakslast pidada.

Üks on kindel, järgmine auto on bensukas :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 16.08.18 09:58 Tsiteeri


ÜHE nukaga 1,9 või 2,0 TDi, manuaal ja nelikvedu.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on foorumis

Auto: Avant Q

postitati 16.08.18 12:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stonestick
4k euri eest unusta 3.0 TDI kohe ära. Siin sulle üks näidiseelarve minu kulude põhjal:


3.0tdi puhul peab tõesti igaüks ise teadma, kas 1k väljaminek paneb 3 kuuks makaronide dieedile või ei, sest tõenäoliselt kulutus ühel hetkel teha tuleb.

Odava otsa planktonit ei valiks.


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 17.08.18 10:17 Tsiteeri


Üldiselt nende 300+k sõiduga diiselmasinatele on vaja pihustite raha samuti elarvesse ootele lisada.
Mina ilmselt vaataks sinna 1.8T poole koos Quattroga + manuaalne kast.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
EnricoN
huviline



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 23.08.18 07:58 Tsiteeri


Ootaks veel inimeste kommentaare kes omavad / on omanud 1.9TDI 85kw vaid B7 kere peal .
:)


See mootor huvitab kõige enam.

Kui see ei kõlba siis vaatan jah 1.8T 120kw milles saab ka kindel olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kallipk
huviline

Avatar


Registreerunud 27.05.15
Asukoht: Bern / Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 23.08.18 13:10 Tsiteeri


B7 1.9 TDI aastast 2007. Hetkeseisuga sõitnud ca 253 tuh. Siiani vahetanud vaid kohustuslikke vedelikke ja rehve. Ilmselt mingi ajapärast tuleb hakata mõtlema hooratta peale, aga veel pole vastavaid märke tulnud.
Imelist sõidudünaamikat just ei paku, aga sai kunagi jõujaamas remap tehtud ja see aitas märgatavalt. Nüüd jaksab vastu tuult ja natuke isegi ülesmäge sõita:D
DPF jäi alla ja siiani elus, ma ausalt ei tea mis nedne DPF-ga tehakse kui nad ära surevad, mul siiani kõikidel autodel kestnud.
Aga kulude kohapealt - mina ei oska küll odavamat autot välja pakkuda mis mingisugust sõidumugavust ka seejuures pakuks.

Ehk siis 1.9 85 kw soovitan küll. Ainus tõrvatükk meepotis on, et nelivedu pole.

PS.
Tuli veel meelde, et hammasrihma vahetus oli ka üllatuslikult odav. Numbrit ei mäleta, aga kunagi Avensisel oli see summa palju kallim.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
equilibrium
huviline



Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal


postitati 23.08.18 15:17 Tsiteeri


DPF ?
Pole ju seda, kui selline mootor on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 24.08.18 03:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: equilibrium
DPF ?
Pole ju seda, kui selline mootor on.


B7-tel on neid suht palju peal, tol ajal sai esimene omanik mingi ajani valida, kas dpf linnuke teha või mitte.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 24.08.18 05:45 Tsiteeri


1.8T 120kw/140kw TQ kõige odavam remontida ja pidada.
Edasi 2.0T 147kw, aga kindlasti manuaalkastiga. Automaadiga on neil enamusel üsna raju vibra tühikäigul.

300 000 sõitnud diislit ei soovita eriti kellelegi... Need kulud tulevad väga kiiresti sama suured, nagu auto ostuhind ja enamgi.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
EvilS
huviline



Registreerunud 19.06.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 24.08.18 06:16 Tsiteeri


Mul on 2.0T quattro automaat ning tühikäigu vibra on tuntav. Ma lasin mootoripadjad ära vahetada, peale seda sai olukorra kõvasti paremaks kui autot ostes oli. Kui käisin prj juures mootori softi taastamas siis teda see vibra häiris ning ta tõstis tühikäigu pöördeid veidi, see tegi veel veidi paremaks. Mind isiklikult ei häiri üldse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on foorumis

Auto: Avant Q

postitati 24.08.18 15:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: EvilS
Mul on 2.0T quattro automaat ning tühikäigu vibra on tuntav. Ma lasin mootoripadjad ära vahetada, peale seda sai olukorra kõvasti paremaks kui autot ostes oli. Kui käisin prj juures mootori softi taastamas siis teda see vibra häiris ning ta tõstis tühikäigu pöördeid veidi, see tegi veel veidi paremaks. Mind isiklikult ei häiri üldse.


Kast ise tekitab seda vibra? Sul on kastile remont tehtud?


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 24.08.18 15:21 Tsiteeri


See vibra vist tuleb sellest, et turbiin hoiab kerget koormust peal koguaeg mootoril. Pöördeid tõstes on mootoril rohkem väänet ja see koormus ei mõjuta siis niipalju tühikäiku äkki?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
EvilS
huviline



Registreerunud 19.06.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 25.08.18 13:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Kast ise tekitab seda vibra? Sul on kastile remont tehtud?


Turbiin on taastatud, sidurid-tihendid ja muu selline vahetatud, kastiga mingit muret ei ole. Mu kommentaar vibra kohta oli lihtsalt sellepärast, et jah - tähelepanelik inimene märkab seda roolis olles paigal seistes veidi - aga see pole kuskilt otsast probleem peale neid korrektuure mis said tehtud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
B7Sp33d
huviline

Avatar


Registreerunud 26.08.18
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B7

postitati 06.09.18 19:07 Tsiteeri
Hmm..



Soovitaks enda vaatest mitte TFSI-id osta. Sest mul endal on TFSI igapäeva kasutuses. Neil on õli söömisega probleeme ja kui ma ei eksi siis neil oli kolvigrupp vigane..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
EvilS
huviline



Registreerunud 19.06.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 08.09.18 10:11 Tsiteeri


Kas see õli söömise / kolvigrupi teema pole mitte rohkem B8 seeria "TFSI" mootorite probleem?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 08.09.18 13:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: EvilS
Kas see õli söömise / kolvigrupi teema pole mitte rohkem B8 seeria "TFSI" mootorite probleem?


Just täpselt, kolvigrupi probleem on B8 kere peal leiduvatel TFSI-del. B7 peal võtab küll õli, aga ütleks, et see on väike õli kulu (B5 1.8 ja 1.8T võtsid mõlemad rohkem näiteks). Samas 2.5TDI ei võta üldse õli (vähemalt kordagi juurde kallata pole vaja olnud 5-6 välba jooksul).


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 08.09.18 15:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Samas 2.5TDI ei võta üldse õli (vähemalt kordagi juurde kallata pole vaja olnud 5-6 välba jooksul).


Ma pole ka enda omale 200000km ja 8 aasta jooksul õli juurde valama pidanud. Seda siis 10000-13000km välpade juures.


Remondin Audide led tulesid. 56711785
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 08.09.18 17:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaiks
Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Samas 2.5TDI ei võta üldse õli (vähemalt kordagi juurde kallata pole vaja olnud 5-6 välba jooksul).


Ma pole ka enda omale 200000km ja 8 aasta jooksul õli juurde valama pidanud. Seda siis 10000-13000km välpade juures.


Ja siis räägitakse, et kahepoolene V6 diisel on Hitler. Kui õli ei leki, siis ei kao seda mitte kuhugi, erinevalt igasugu bensukatest. :D :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
EnricoN
huviline



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 10.09.18 05:37 Tsiteeri


Kui suur see õlikulu B7 TFSIdel on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
EvilS
huviline



Registreerunud 19.06.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 10.09.18 10:17 Tsiteeri


Minu 2.0T FSI peal on ca. 0.25L/1000km, mida on üllataval kombel vähem kui eelmine B7 2.0 mis oli vabalthingav.

Olen pidanud tabelit viimased 2 aastat kõikidest kontrollimistest ja peale valamistest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 51.3% - SQL: 48.7%]