EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 16.08.18 07:55
|
|
|
Audi B7 valik/eelistused
Tere, küsin siin teemas konkreetselt , et millise mootoriga/kastiga B7 Audit eelistada umbes 4000euroga.
Küsiks nii bensiinimootorite ning diislite kohta.
1.8T 120kw ?
2.0TFSI 147kw ?
1.9TDI 85kw?
2.0TDI 103kw?
3.0TDI 150kw?
Käigukastid ? Esivedu, quattro?
Tänud.
|
|
|
stonestick
huviline
Registreerunud 08.07.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S3 8P
|
postitati 16.08.18 09:58
|
|
|
4k euri eest unusta 3.0 TDI kohe ära. Siin sulle üks näidiseelarve minu kulude põhjal:
Kui keegi minu finantsotsustes kahtlema peaks, siis on tegemist oli lihtsalt väga hea isendiga (varustuse poolest enamik asju, mida võtta sai, ilma
ühegi roostetäpita, salong ideaalses korras jne), aga sellest hoolimata olen pidanud päris mitut asja remontima (ketiliin ja DPF ei olnud
valikulised). Valikut ei kahetse, B7'ga on sõita väga mõnus, mõnda B8't oleks võinud täpselt samamoodi remontida, lihtsalt baashind on kõrgem ja ega
B8 väga ei sümpatiseeri ka. Kindlasti odavam kui uuem/uus liisinguauto, endal peab lihtsalt külma närvi olema, et vana diisel-sakslast pidada.
Üks on kindel, järgmine auto on bensukas
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 16.08.18 09:58
|
|
|
ÜHE nukaga 1,9 või 2,0 TDi, manuaal ja nelikvedu.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on foorumis
Auto: Avant Q
|
postitati 16.08.18 12:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stonestick
4k euri eest unusta 3.0 TDI kohe ära. Siin sulle üks näidiseelarve minu kulude põhjal: |
3.0tdi puhul peab tõesti igaüks ise teadma, kas 1k väljaminek paneb 3 kuuks makaronide dieedile või ei, sest tõenäoliselt kulutus ühel hetkel teha
tuleb.
Odava otsa planktonit ei valiks.
|
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 17.08.18 10:17
|
|
|
Üldiselt nende 300+k sõiduga diiselmasinatele on vaja pihustite raha samuti elarvesse ootele lisada.
Mina ilmselt vaataks sinna 1.8T poole koos Quattroga + manuaalne kast.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 23.08.18 07:58
|
|
|
Ootaks veel inimeste kommentaare kes omavad / on omanud 1.9TDI 85kw vaid B7 kere peal .
See mootor huvitab kõige enam.
Kui see ei kõlba siis vaatan jah 1.8T 120kw milles saab ka kindel olla.
|
|
|
kallipk
huviline
Registreerunud 27.05.15
Asukoht: Bern / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.08.18 13:10
|
|
|
B7 1.9 TDI aastast 2007. Hetkeseisuga sõitnud ca 253 tuh. Siiani vahetanud vaid kohustuslikke vedelikke ja rehve. Ilmselt mingi ajapärast tuleb hakata
mõtlema hooratta peale, aga veel pole vastavaid märke tulnud.
Imelist sõidudünaamikat just ei paku, aga sai kunagi jõujaamas remap tehtud ja see aitas märgatavalt. Nüüd jaksab vastu tuult ja natuke isegi ülesmäge
sõita
DPF jäi alla ja siiani elus, ma ausalt ei tea mis nedne DPF-ga tehakse kui nad ära surevad, mul siiani kõikidel autodel kestnud.
Aga kulude kohapealt - mina ei oska küll odavamat autot välja pakkuda mis mingisugust sõidumugavust ka seejuures pakuks.
Ehk siis 1.9 85 kw soovitan küll. Ainus tõrvatükk meepotis on, et nelivedu pole.
PS.
Tuli veel meelde, et hammasrihma vahetus oli ka üllatuslikult odav. Numbrit ei mäleta, aga kunagi Avensisel oli see summa palju kallim.
|
|
|
equilibrium
huviline
Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.08.18 15:17
|
|
|
DPF ?
Pole ju seda, kui selline mootor on.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 24.08.18 03:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: equilibrium
DPF ?
Pole ju seda, kui selline mootor on. |
B7-tel on neid suht palju peal, tol ajal sai esimene omanik mingi ajani valida, kas dpf linnuke teha või mitte.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 24.08.18 05:45
|
|
|
1.8T 120kw/140kw TQ kõige odavam remontida ja pidada.
Edasi 2.0T 147kw, aga kindlasti manuaalkastiga. Automaadiga on neil enamusel üsna raju vibra tühikäigul.
300 000 sõitnud diislit ei soovita eriti kellelegi... Need kulud tulevad väga kiiresti sama suured, nagu auto ostuhind ja enamgi.
|
|
|
|
EvilS
huviline
Registreerunud 19.06.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.08.18 06:16
|
|
|
Mul on 2.0T quattro automaat ning tühikäigu vibra on tuntav. Ma lasin mootoripadjad ära vahetada, peale seda sai olukorra kõvasti paremaks kui autot
ostes oli. Kui käisin prj juures mootori softi taastamas siis teda see vibra häiris ning ta tõstis tühikäigu pöördeid veidi, see tegi veel veidi
paremaks. Mind isiklikult ei häiri üldse.
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on foorumis
Auto: Avant Q
|
postitati 24.08.18 15:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: EvilS
Mul on 2.0T quattro automaat ning tühikäigu vibra on tuntav. Ma lasin mootoripadjad ära vahetada, peale seda sai olukorra kõvasti paremaks kui autot
ostes oli. Kui käisin prj juures mootori softi taastamas siis teda see vibra häiris ning ta tõstis tühikäigu pöördeid veidi, see tegi veel veidi
paremaks. Mind isiklikult ei häiri üldse. |
Kast ise tekitab seda vibra? Sul on kastile remont tehtud?
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 24.08.18 15:21
|
|
|
See vibra vist tuleb sellest, et turbiin hoiab kerget koormust peal koguaeg mootoril. Pöördeid tõstes on mootoril rohkem väänet ja see koormus ei
mõjuta siis niipalju tühikäiku äkki?
|
|
|
|
EvilS
huviline
Registreerunud 19.06.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.08.18 13:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Kast ise tekitab seda vibra? Sul on kastile remont tehtud? |
Turbiin on taastatud, sidurid-tihendid ja muu selline vahetatud, kastiga mingit muret ei ole. Mu kommentaar vibra kohta oli lihtsalt sellepärast, et
jah - tähelepanelik inimene märkab seda roolis olles paigal seistes veidi - aga see pole kuskilt otsast probleem peale neid korrektuure mis said
tehtud.
|
|
|
B7Sp33d
huviline
Registreerunud 26.08.18
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B7
|
postitati 06.09.18 19:07
|
|
|
Hmm..
Soovitaks enda vaatest mitte TFSI-id osta. Sest mul endal on TFSI igapäeva kasutuses. Neil on õli söömisega probleeme ja kui ma ei eksi siis neil oli
kolvigrupp vigane..
|
|
|
EvilS
huviline
Registreerunud 19.06.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.09.18 10:11
|
|
|
Kas see õli söömise / kolvigrupi teema pole mitte rohkem B8 seeria "TFSI" mootorite probleem?
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 08.09.18 13:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: EvilS
Kas see õli söömise / kolvigrupi teema pole mitte rohkem B8 seeria "TFSI" mootorite probleem? |
Just täpselt, kolvigrupi probleem on B8 kere peal leiduvatel TFSI-del. B7 peal võtab küll õli, aga ütleks, et see on väike õli kulu (B5 1.8 ja 1.8T
võtsid mõlemad rohkem näiteks). Samas 2.5TDI ei võta üldse õli (vähemalt kordagi juurde kallata pole vaja olnud 5-6 välba jooksul).
|
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 08.09.18 15:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Samas 2.5TDI ei võta üldse õli (vähemalt kordagi juurde kallata pole vaja olnud 5-6 välba jooksul). |
Ma pole ka enda omale 200000km ja 8 aasta jooksul õli juurde valama pidanud. Seda siis 10000-13000km välpade juures.
Remondin Audide led tulesid. 56711785
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 08.09.18 17:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jaiks
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Samas 2.5TDI ei võta üldse õli (vähemalt kordagi juurde kallata pole vaja olnud 5-6 välba jooksul). |
Ma pole ka enda omale 200000km ja 8 aasta jooksul õli juurde valama pidanud. Seda siis 10000-13000km välpade juures. |
Ja siis räägitakse, et kahepoolene V6 diisel on Hitler. Kui õli ei leki, siis ei kao seda mitte kuhugi, erinevalt igasugu bensukatest.
|
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 10.09.18 05:37
|
|
|
Kui suur see õlikulu B7 TFSIdel on?
|
|
|
EvilS
huviline
Registreerunud 19.06.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.09.18 10:17
|
|
|
Minu 2.0T FSI peal on ca. 0.25L/1000km, mida on üllataval kombel vähem kui eelmine B7 2.0 mis oli vabalthingav.
Olen pidanud tabelit viimased 2 aastat kõikidest kontrollimistest ja peale valamistest.
|
|
|